Нема такива работи. Двигателят при тези автобуси е разположен най-отпред, между шофьора и предната врата, даже и самата шофьорска кабина си беше бая повдигната. Дори отвън се разбира, по голямата решетка отпред. Автобусите си бяха "полунископодови",като Мерцедес 0 345 и старото Конекто, само с едно стъпало. Не знам дали дизеловият двигател не беше двутактов, по книгите пише, ама не съм стигнал до там, но бръмчеше ужасно, като високооборотен двигател на локомотив. През зимата държаха прозорците в затворено положение с помощта на едни дървени летвички, понеже иначе си стояха отворени.
Освен основно по 404 (който тогава беше само в работни дни и само сутрин и следобед) и 84, мяркаха се на 204, особено събота и неделя, също на 306, а вървяха и по всички Гео-Милевски и Гара-искърски селски линии, че и по 10-тката. Последно видях такъв в движение през лятото на 95-та, после почти веднага ги разкараха. Освен в София, такива рейсове имаше и в тогавашния градски транспорт на Дупница.
Пернишките са къде-къде по-нов модел, от след 80-та година, с коренно различен двигател и всичко останало, такива по едно време имаше и по 72, във времето на Сиббус, когато не им стигаха Ман-овете и влачеха автобуси от къде ли не......