Author Topic: PESA Swing 122NaSF/2 (2301-2367)  (Read 534277 times)

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: PESA Swing 122NaSF/2 (2301-2367)
« Reply #140 on: 22.11.2013, 11:42:11 »
Вместо пердета - оранжево фолио , както е по наредба на СО , табелата смени с новия вид и ще добием представа как ще изглеждат . Сложи и криви малки инвентарни номера.
По коя наредба на СО слагат оранжево фолио ?
Това може да ти отговори Н-к 3-ти парк.
Съмнявам се, че ще може  :rolleyes:

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF/2 (2301-2367)
« Reply #141 on: 22.11.2013, 12:20:01 »
Естествено, че ще може. Отговорът ще е от рода на - така трябва с подтекст има оранжева боя в излишък.
Трамваят изглежда като космически кораб за нас. Дано си пасне на трасетата. И да не го разкрачат на стрелката при вишката в депото още.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: PESA Swing 122NaSF/2 (2301-2367)
« Reply #142 on: 22.11.2013, 13:25:08 »
Много е красив и модерен наистина. Ще е много пирятно пътуването, топло, уютно, тихо бързо, лятото прохладно. Само ми е чудно къде ще го карат тоя трамвай, има ли подходящо трасе за него? Ако си спомняте имаше на тестове тука подобен на него Кончар преди 5 години, и измислиха специално линия 5К за него, от Бъкстон до Журналист, защото от другаде не можеше да минава, или опираше някъде, или нямаше габарит, или релсовия път беше много зле.

Трябваше докато дойдат да готов бул.България да имаме хубаво трасе за тях ама...
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5262
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF/2 (2301-2367)
« Reply #143 on: 22.11.2013, 15:33:42 »
Quote
Първият от новите трамваи вече пътува към София. 22.11.2013 г.

Трамваят ще премине през хомологационни тестове в София до края на годината, и след това ще започне да превозва пътници

Първият от общо 20 трамвая за столичния електротраспорт тръгна от завода-производител в Полша на 21 ноември. Новият трамвай за София, PESA 122NaSf е пет секционен с две задвижващи и една опорна талиги изцяло нископодов.

Трамваят ще е първият изцяло климатизиран в софийския градски транспорт. Това е и първата доставка на нови изцяло нископодови трамваи от 13 години насам за столицата ни. Трамваят е с вместимост 201 пътници, от които 41 седящи. Максималната му скорост е 70 км/ч, а дължината - 30 м. Предназначен е за трамвайната мрежа за тясно междурелсие 1009 мм.

Трамваят ще премине през хомологационни тестове в София до края на годината, и след това ще започне да превозва пътници.
Източник
« Last Edit: 22.11.2013, 15:54:37 by difian »
Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.

Offline Mike503

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 382
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF/2 (2301-2367)
« Reply #144 on: 23.11.2013, 00:12:13 »
Ако този трамвай отиде до Орландовци или премине през подлез Надежда, направо трябва да отиде на боклука след това...
ТРАМВАЙНО ДЕПО "КРАСНА ПОЛЯНА"

Offline Стререомонокъл

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 436
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF/2 (2301-2367)
« Reply #145 on: 23.11.2013, 13:38:54 »
Съгласен съм, че за пръв път след Инеконите София ще има чисто нови трамваи и този факт е логично да се приема като нещо положително и силно се надявам, че е начало на тенденция, а не просто някакъв "проблясък". Но съвсем откровено не разбирам защо някои хора тук отказват да приемат насериозно думите на Jote, който, за разлика от всички нас тук, има редовни впечатления "от първа ръка" с продуктите на Pesa и след като той говори по такъв начин за тях, вероятно си има основателни причини. Да, радвам се, че все пак ще имаме някакви нови трамваи, макар и само 20 и макар и не от някой от водещите производители в областта. Но да се радваме като малки деца от страна от третия свят на принципа "колкото дадат - толкова" и "каквото - такова" е доста пораженческо мислене, което не мога да разбера. Спрямо конкуренцията продуктите на Pesa не са никак евтини, така че предварителното нагласяване на конкурса (което е очевидно...) надали е "най-изгодното" от гледна точка на потребителите решение - последното е лично мнение.
Да не говорим че беше нормално преди доставката на новите мотриси (а конкурсът определено не може да се каже, че протече бързо), да се ремонтира или изгради наново поне едно трасе, което да бъде годно за движение на нови мотриси, но явно според доста хора и този факт не е от голямо значение - а всички знаем от колко време се предъвкват проектите за нови трасета и основния ремонт на това по бул. България.
...ама пък другата алтернатива бяха румънските 'сименси' :/
Нация от лошо гледащи директори

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5706
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: PESA Swing 122NaSF/2 (2301-2367)
« Reply #146 on: 23.11.2013, 21:58:27 »
PESA е сравнително нова и бързо развиваща се компания и се предполага, че не биха рискували с куца продукция, била тя и за България. Не е Сименс все пак...
Друг е въпроса дали ние ще се справим с усвояването и адекватната експлоатация на подобни возила.

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5006
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF/2 (2301-2367)
« Reply #147 on: 23.11.2013, 23:26:39 »
Аз се надявам да има поне един ватман, който да се научи да ги кара адекватно, че със сегашните "майстори" положението е трагично.
Висенето по кабините вреди сериозно на Вас и на другите около Вас.

Offline Jote

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 124
    • View Profile
    • Email
Re: PESA Swing 122NaSF/2 (2301-2367)
« Reply #148 on: 24.11.2013, 00:10:34 »
FYI: VIN (Vehicle Identitifcation Number) на първият 122NaSF е T822BNA001

Offline Samuil

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 55
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF/2 (2301-2367)
« Reply #149 on: 24.11.2013, 09:46:51 »
Ще са малко по-различни ватмани, които ще ги управляват. Те първо ще минат през специален курс.
Българските трамваи са истинските трамваи! За това ги върнете по линия 7, заслужават да се двигаж по бул България!

Offline Mike503

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 382
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF/2 (2301-2367)
« Reply #150 on: 24.11.2013, 23:50:04 »
И в поръчката беше написано, че част от парите са за обучение на персонала. Ясно е, че ще бъдат обучени преди да се качат на тях. ;)
ТРАМВАЙНО ДЕПО "КРАСНА ПОЛЯНА"

Offline kernel32

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 421
  • Fail!
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF/2 (2301-2367)
« Reply #151 on: 25.11.2013, 15:05:23 »
Надявам се да подберат млад персонал, а не както вчера беше написано в едно вече изтрито мнение - стари връзкари. От друга страна обаче старите връзкари не е задължително да бъдат непременно некадърни...

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9842
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF/2 (2301-2367)
« Reply #152 on: 25.11.2013, 17:13:33 »

Висим в задръстване – но в хиперлуксозни трамваи


Първият от 20-те нови луксозни трамвая ще пристигне днес от Полша и ще е в движение след Нова година, това съобщи шефът на "Столичният електротранспорт" инж. Евгений Ганчев за "Монитор".

През това време ще бъдат обучавани ватмани, ще се монтира джипиес и т.н. Останалите трамваи ще дойдат до 7 месеца след осигуряването на финансирането от 33,5 млн. евро, а парите са от програма "Регионално развитие".

Новите мотриси ще са с климатик, който ще се включва автоматично при температура от 25 до 27 градуса. За по-добър комфорт при пътуването мотрисите ще имат и вентилационни системи – една при ватмана и втора при пътниците. Седалките трябва да са поне 40, а тапицерията им да е устойчива на вандализъм. Мотрисите ще имат електронна система за таксуване, свързана с джипиес приемници.

Каросерията трябва да не корозира поне 12 г. Стъклата на прозорците трябва да са прозрачни, като се допуска да са затъмнени до 15 на сто. Трамваите трябва да имат най-малко 4 двукрили врати. В цената от 33,5 млн. евро влизат 20-те трамвая, износващите им се части и 10-дневно обучение на ватманите.

Новите бързи машини ще се движат в края на следващата година по ремонтираните трасетата на бул. "България" и от Семинарията до Студентския град. Преди това те ще бъдат в движение по други линии.

Според изчисленията на заместник-кмета по транспорта с новите влакчета по "България" ще се превозват с 50% повече пътници. Трасетата по този булевард и от Семинарията до Студентския град са т.нар. бързи релсови пътища, по които трамваите трябва да развиват по-висока средна скорост от сегашната 13,5 км в час.

"Това е средната скорост на движение на този тип транспорт в по-голямата част на Европа", обясни изпълнителният директор на "Столичен електротранспорт" инж. Евгений Ганчев. Средната скорост ще се повиши благодарение на новите трасета и управлението на светофарите.

Трамваите от Полша ще вдигат максимум 70 км в час, като скоростта им ще се регулира със софтуер. Подобни полски трамваи се движат в Германия, Италия, Литва, Украйна, Беларус, Казахстан и Чешката република, Унгария, Румъния и Русия.

София трябва да има удобен довеждащ транспорт до метрото и затова от подземната железница са възложили проучване на потока от пътници.

Целта е да са направи проучване колко хора се возят с автобусите, трамваите и тролеите. Каква част от тях не могат да се качат в превозните средства в час пик.

Маршрутите на автобусите трябва да бъдат променени така, че хем да обслужват по-голяма част от хората, хем да осигуряват връзка с метрото.

Изследването ще се прави с интервю с 12 въпроса.

Те ще са от типа: колко често ползвате градски транспорт, колко често пътувате с метро, колко пъти се прекачвате, на какво разстояние живеете от метростанция и др. Анкетираните ще трябва да отговорят и на въпрос от сорта какво би ги накарало да слязат от колата си и да се качат на градския транспорт.

Данните от стандартизираното интервю ще бъдат вкарани в математически модел. Проучването ще се прави за работещите и за бъдещите линии на подземната железница – до ул. "Сребърна", както и до летището.

Промените в наземния градски транспорт ще се правят поетапно. Там, където метростанциите се строят, маршрутът на автобусите и тролеите ще бъде изменен преди пускането им в експлоатация. Целта е транспортът до тях да е по-удобен.

Проучването ще продължи 10 месеца и ще се прави от обединение "Транстро-инфра". За него "Метрополитен" ще плати 229 000 лв. без ДДС. Изследването ще се прави по препоръка на консултантите от "Джаспърс".
.


http://inews.bg/%D0%91%D1%8A%D0%BB%D0%B3%D0%B0%D1%80%D0%B8%D1%8F/%D0%92%D0%B8%D1%81%D0%B8%D0%BC-%D0%B2-%D0%B7%D0%B0%D0%B4%D1%80%D1%8A%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5-%D0%BD%D0%BE-%D0%B2-%D1%85%D0%B8%D0%BF%D0%B5%D1%80-%D0%BB%D1%83%D0%BA%D1%81%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D0%B8-%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%B2%D0%B0%D0%B8_l.a_c.327_i.344468.html

Offline Mike503

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 382
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF/2 (2301-2367)
« Reply #153 on: 25.11.2013, 21:22:49 »
Някои от старите водачи са в пъти по-кадърни от новодошлите, които преди курса не са знаели що е трамвай, а след него все още не са разбрали... :/ :D
ТРАМВАЙНО ДЕПО "КРАСНА ПОЛЯНА"

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5006
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF/2 (2301-2367)
« Reply #154 on: 25.11.2013, 21:31:32 »
И в поръчката беше написано, че част от парите са за обучение на персонала. Ясно е, че ще бъдат обучени преди да се качат на тях. ;)

Това обучение надали включва "не лашкайте джойстика напред-назад".
Висенето по кабините вреди сериозно на Вас и на другите около Вас.

Offline abs111

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2993
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF/2 (2301-2367)
« Reply #155 on: 25.11.2013, 21:33:20 »
А знае ли се,къде ще пристигне тази нощ мотрисата?

Online difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: PESA Swing 122NaSF/2 (2301-2367)
« Reply #156 on: 25.11.2013, 21:55:54 »
А знае ли се,къде ще пристигне тази нощ мотрисата?
Вероятно на някой крайпътен паркинг из Румъния! С няколко дни ще се забави доставката... ;)

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF/2 (2301-2367)
« Reply #157 on: 26.11.2013, 00:17:18 »
Дано не заседне из преспите в Румъния или Северна България. Очертава се кофти време тия дни :/

Offline abs111

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2993
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF/2 (2301-2367)
« Reply #158 on: 26.11.2013, 00:32:37 »
При положение,че преминава през Карпатите и обстановката,ще се забави  :/.

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5006
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF/2 (2301-2367)
« Reply #159 on: 26.11.2013, 00:51:47 »
А що не го качиха на влак, както и останалите?
Висенето по кабините вреди сериозно на Вас и на другите около Вас.