Author Topic: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2338)  (Read 284747 times)

Offline emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4963
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2338)
« Reply #1560 on: 29.11.2019, 09:09:56 »
Нека да разбием това мнение на части.
1. Песите имат ли някакви проблеми или предписания срещу криви с малки радиуси и какво е общото положение със съвместимостта им с масовите радиуси в София?
2. Известно е че са правени проби на Песа до „Хладилника“. Установен ли е някакъв проблем свързан с преминаването ѝ през гората? Боксуване, проблеми при изкачване, проблеми при вземане на кривите и т.н.
Знам, че е затормозяващо, но всеки с мнението и критиката си, която може да не е безоснователна, но хайде да се опитаме да докажем колкото се може повече, а не само да говорим.
1. Най-малкият реален радиус на крива в София е 20 m. Минималният радиус по Правилник е 18 m. PESA по документация преодолява криви с радиус 16 m.
2. Няма проблем PESA да преминават през гората и да стигат до Хладилника.
Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 9207
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2338)
« Reply #1561 on: 29.11.2019, 09:11:37 »
Предполагам тези 20 м се отнасят към теснорелсовите трасета. Колко е радиусът на кривата при Пиротска и Отец Паисий?

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18621
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2338)
« Reply #1562 on: 29.11.2019, 10:14:56 »
Аз отново се чудя защо не се закрие тм 1 и песите оттам да се прехвърлят по тм 6. А с новодошлите да се увеличи броят на песите дори на 4 по тм 6.  Наитина е смешно с оголед пътникопотока по 18 да се пускат толкова дълги трамваи там.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4963
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2338)
« Reply #1563 on: 29.11.2019, 10:21:35 »
Предполагам тези 20 м се отнасят към теснорелсовите трасета. Колко е радиусът на кривата при Пиротска и Отец Паисий?
Да, за теснопътните трасета. Нали за PESA говорим?
За нормалните, не съм сигурен, но мисля, че е същото.
Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.

Offline poly911

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 713
    • View Profile
    • Email
Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2338)
« Reply #1564 on: 29.11.2019, 10:34:39 »
Аз отново се чудя защо не се закрие тм 1 и песите оттам да се прехвърлят по тм 6. А с новодошлите да се увеличи броят на песите дори на 4 по тм 6.  Наитина е смешно с оголед пътникопотока по 18 да се пускат толкова дълги трамваи там.
Емо проблемът е в трасето по бул.рожен

Изпратено от моят Lenovo A1010a20 с помощта на Tapatalk


Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 14640
    • View Profile
    • Email
Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2338)
« Reply #1565 on: 29.11.2019, 11:36:54 »
То с тези трасета май остава вариант да има специална линия за 2326 - 18П Журналист-надлез Надежда, както беше 5К за Кончара. По ТМ4 и 5 няма как преди ремонта на Борис III. По ТМ1 би бил далеч по-голям въздуховоз, отколкото по ТМ18.
« Last Edit: 29.11.2019, 11:46:10 by blagun »

Offline Emperor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3394
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2338)
« Reply #1566 on: 29.11.2019, 11:40:59 »
То с тези трасета май остава вариант да има специална линия за 2326 - 18П Журналист-надлез Надежда, както беше 5К за Кончара. По ТМ4 и 5 е няма как преди ремонта на Борис III. По ТМ1 би бил далеч по-голям въздуховоз, отколкото по ТМ18.

2. Няма проблем PESA да преминават през гората и да стигат до Хладилника.

A защо не ТМ14 - Надлез Надежда - Журналист - Метростанция Витоша  :rolleyes:

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 14640
    • View Profile
    • Email
Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2338)
« Reply #1567 on: 29.11.2019, 11:48:00 »
A защо не ТМ14 - Надлез Надежда - Журналист - Метростанция Витоша  :rolleyes:
Ако по Баучер няма проблеми, ще е отлична идея.  :clap: :clap: :clap:

Друг вариант е помагач на ТМ7: ТМ17: Борово-Журналист.
« Last Edit: 29.11.2019, 11:53:11 by blagun »

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18621
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2338)
« Reply #1568 on: 29.11.2019, 12:13:38 »
Емо проблемът е в трасето по бул.рожен

От коя до коя спирка точно.

Иначе нямаме нужда от разкриване на нови трамвайни линии. Удължение на тм 18 до МС Витоша е идея, която мнозина споделят.
« Last Edit: 05.12.2019, 02:11:10 by difian »
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline UMSofia

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1377
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2338)
« Reply #1569 on: 29.11.2019, 12:18:41 »
От надлез "Надежда" до Гарага е леш. Там нещо по-различно от български трамвай не трябва да се движи. И по "Баучер" положението май е зле. "Рожен" е зле при панелите след завод "Осми Март" до трамвайния мост над река "Суходолска" и след това панелния участък между двете криви. В "Обеля" също е зле трасето. И май наистина остана само "Журналист" - "Орландовци".
« Last Edit: 29.11.2019, 12:21:34 by UMSofia »

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12540
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2338)
« Reply #1570 on: 29.11.2019, 12:46:27 »
Има варианти, примерно линия Борово-Журналист, или Иван Вазов-Журналист. Но по 18 определено няма смисъл от такива големи трамваи.
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4963
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2338)
« Reply #1571 on: 29.11.2019, 13:05:30 »
А бе хора, дошла е една. Втората кога ще дойде Бог знае. Ще я пуснат по сравнително добро трасе, разбира се, нали й тече гаранцията. Вие започнахте да пререждате линиите нагаждайки ги по недошлите още трамваи ... Оставете тигана, хванете още риба пък тогава се гответе за пържене.
Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.

Offline bagercho

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2656
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2338)
« Reply #1572 on: 29.11.2019, 13:42:19 »
А и това пренареждане на линии, зорлем да са на читави релси - ами няма смисъл. Ще се разбият така или иначе :rolleyes:

Offline kakato10

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 24
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2338)
« Reply #1573 on: 29.11.2019, 14:14:29 »
Впрочем през последната година на Баучер периодично пренареждат павета около трамвайната линия. По самите релси не знам дали са пипали. Предполагам, че просто подобряват положението на най-фрапиращите места по булеварда.

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6535
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2338)
« Reply #1574 on: 29.11.2019, 14:23:57 »
По Баучер положението с релсовия път не е добро. Още от стрелките при Кораб планина, та чак до СУ - Факултета по Информатика. Като най-разбития участък е след спирката не Енергопроект до Милин камък. Идеята за Песи по 10 или 18 с удължаване до Хладилника е супер. Но да не забравяме кофти инфраструктурата която посочих, както и задръстванията по Черни връх.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18621
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2338)
« Reply #1575 on: 29.11.2019, 15:08:31 »
По Баучер положението с релсовия път не е добро. Още от стрелките при Кораб планина, та чак до СУ - Факултета по Информатика. Като най-разбития участък е след спирката не Енергопроект до Милин камък. Идеята за Песи по 10 или 18 с удължаване до Хладилника е супер. Но да не забравяме кофти инфраструктурата която посочих, както и задръстванията по Черни връх.

Изброеното от теб трасе е в пъти по-добро от участъка между Централна гара и Пета градска болница, по Стамболийски между К. Величков и западен парк, Между Хюндай и ЗАГ Динамик, по Македония между пл. Македония и Руски памтник, по Борис между Красно Село и Бъкстон, по Борис в участъка на колело Никола Петков,  един кратък участък между Триъгълника и Агресия, че дори Баучер ми се струва по-добре и в сравнение с участъка по Мария Луиза между Струга и Лъвов мост.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6535
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2338)
« Reply #1576 on: 29.11.2019, 15:39:25 »
Говорим за трасето на 10 и че описания участък не е добър за пуск на чисто нова мотриса. Колкото до другите трасета, нямам наблюдения. Иначе повече от всичко бих искал мотриси с по-голяма пътниковместимост поне за пиковите часове.

Offline poly911

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 713
    • View Profile
    • Email
Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2338)
« Reply #1577 on: 29.11.2019, 15:50:15 »
От коя до коя спирка точно.
От спирка Триъгълника до разклона за Илиянци

« Last Edit: 05.12.2019, 02:13:25 by difian »

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8947
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2338)
« Reply #1578 on: 29.11.2019, 21:45:04 »
Ясно ни е, че е заради трасето. Въпроса е че организацията куца. 10ката, която се движи и след Журналист се пръска по шевовете в час пик, те ги пускат на линия която не може да напълни даже седналите места в ЧКД. Да разменят малко линиите, или да качат 18ката до Хладилника да помага поне. Трасето нагоре си е направо първокласно, с изключение на Баучер, където пък не е чак толкова критично.


Да, може , но ако е до Захарна Фабрика.
Че по Стамболийски от Константин Величков до Западен Парк е гробище .
« Last Edit: 29.11.2019, 21:46:35 by София 70 »

Offline btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2681
    • View Profile
    • Email
Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2338)
« Reply #1579 on: 30.11.2019, 23:04:36 »
А според мен трябва да ги пуснат там, където има нужда- ТМ4, ТМ10, ТМ6 и въобще много да не се замисляме за качеството на релсовия път, тъй като ако почнем да мислим много, тия трамваи най-добре да седят в депото и да съживим каквото има останало от спрените български трамваи. След като не са осигурени условията за движение, СЕ следва да осигурят необходимите части и вагоните да обслужват тези линии, за които са необходими.
« Last Edit: 30.11.2019, 23:07:53 by btr95 »
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4