Author Topic: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2338)  (Read 226767 times)

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 14236
    • View Profile
    • Email
Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2338)
« Reply #1580 on: 30.11.2019, 23:31:28 »
въобще много да не се замисляме за качеството на релсовия път
Напротив, трябва мноооого да се замислим (и не само) за качеството на релсовия път. Пък ако ще нито един нов трамвай да не купим по европрограма, а вместо това да усвоим парите предимно за инфраструктура, която очевидно взе да изостава от подвижния състав.

Offline TheBulgarianRail

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 801
  • Любител на Икарус, ЗиУ (Тролза) и Шкода
    • View Profile
    • Email
Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2338)
« Reply #1581 on: 01.12.2019, 22:14:18 »
Нещо май само за 1 ден пуснаха Песите по 18 и се отказаха. Днес 2326 беше по 7.
Всяко мнение е важно, независимо кой го изразява.

YouTube канал:
https://www.youtube.com/c/TheBulgarianRail

Offline Emperor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3301
  • Mercedes O305 1969-∞
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2338)
« Reply #1582 on: 01.12.2019, 22:19:10 »
Нещо май само за 1 ден пуснаха Песите по 18 и се отказаха. Днес 2326 беше по 7.

Засега само делнични дни на 18/6 и 18/9 ще има Песи.
ГИОРТ - Група Идиоти Отговорна за Разрушаванто на Транспорта

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5300
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2338)
« Reply #1583 on: 02.12.2019, 10:42:22 »
Днес сутринта пътувах с 2326 по ТМ18 от Славейков до Хладилен Завод и през цялото време бяха заети около и по-малко от половината седящи места, нямаше дори един правостоящ.  :fan:

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8592
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2338)
« Reply #1584 on: 02.12.2019, 10:48:30 »
Що не се качи от Орландовци към центъра?

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4574
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2338)
« Reply #1585 on: 03.12.2019, 07:51:14 »
Там 2/3 от седящите места ли бяха заети?
"На кровове Београда слетела су нова јата телевизијских антена. Оне кљуцају невидљиве телевизијске таласе и носе црно-бела и шарена јаја"

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4787
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2338)
« Reply #1586 on: 03.12.2019, 07:54:10 »
18та линия е с много променлив пътникопоток. В час пик се случва, въпреки пакетно предвижване с 12та линия, чешките трамваи да се претъпкват, докато в други случаи се кандилкат празни. ;)
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline davidcho10

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 937
  • AUDI RS6-R C7 ABT<3
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2338)
« Reply #1587 on: 03.12.2019, 08:12:01 »
Остава и в час пик от центъра към Лъвов мост да няма хора, като се каже колко хора е Люлин, а и от там има връзка за още колко много и големи квартали, не е ли вечерният час пик, 18ката и половин Татра не пълни. 18ката 1цата са напълно излишни, както и 11ката да се дрънка чак до Илияци.
373
2707
311
26.05.14
18.01.19
09.06.19

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4787
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2338)
« Reply #1588 on: 03.12.2019, 08:22:44 »
Много ги разбираш. А че онзи ден на курса в 15:30 от Козлодуй за Орландовци, и респективно от Орландовци след това, което е напълно извън час пик, ми висяха по вратите, имаш ли коментар по този въпрос? И че 11 и 12 си имат коренно различни пътници в Илиянци? :help:
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5271
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2338)
« Reply #1589 on: 03.12.2019, 12:22:08 »
Според мен 12 и 18 трябва да станат с еднакви интервали и да се редуват в общия си участък. Колите по 18 така ще се намалят и могат да се пуснат по-дълги трамваи или състави. Така ще се спести от водачи, които така или иначе не достигат, както и с всички други разходи свързани с това, 2 трамвая да се движат заедно в продължение на половин час.
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline Pesho1991

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 293
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2338)
« Reply #1590 on: 03.12.2019, 12:34:38 »
И така ще се намали транспортната задача на СЕ, което съответно ще доведе до намаляне на финансирането. Просто е нужно преработване на разписанията, а не орязване на разписанията. Да не забравяме, че извън общия участък чакането ще се увеличи двойно. Примерно ако пътувам от гарата до Илиянци ще трябва да чакам 20 минути. Същото се отнася и за 18, който се оказа натоварен точно в участъка след гарата към Орландовци.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5300
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2338)
« Reply #1591 on: 03.12.2019, 14:13:24 »
Към Орландовци има ТМ4, който може да бъде сгъстен и с по-големи трамваи. :rolleyes:

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5271
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2338)
« Reply #1592 on: 03.12.2019, 14:30:52 »
И така ще се намали транспортната задача на СЕ, което съответно ще доведе до намаляне на финансирането. Просто е нужно преработване на разписанията, а не орязване на разписанията. Да не забравяме, че извън общия участък чакането ще се увеличи двойно. Примерно ако пътувам от гарата до Илиянци ще трябва да чакам 20 минути. Същото се отнася и за 18, който се оказа натоварен точно в участъка след гарата към Орландовци.
Цялостно това с транспортната задача е пълна глупост - "ето ви едни пари, вие вижте как да ги усвоите". Така цяло лято се търкаляха празните 18-ки.
Спокойно може излишните коли да идат за подсилване на 3. Ако всички линии - 3, 4, 12 и 12 станат на интервал от 12 минути ще има 12/18 на всеки 6 минути, 3/4/18 на всеки 4 минути и 4/18 на всеки 4/8 минути. Така може да разчиташ на този транспорт дори без да му гледаш разписанието, а не да изтеглиш късата клечка и всички линии да са минали наведнъж. В резултат дори 3 ще стане по-редовен и пак ще останат още 2 коли (4-ма водачи) свободни.
« Last Edit: 03.12.2019, 14:36:56 by Dragon »
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6961
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2338)
« Reply #1593 on: 03.12.2019, 14:46:30 »
"ето ви едни пари, вие вижте как да ги усвоите".
Абсолютно същото е и в БДЖ...

Offline Pesho1991

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 293
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2338)
« Reply #1594 on: 03.12.2019, 15:04:07 »
Малко ще продължа с офф-а, ама дори и да се приеме схемата на 12 минути, то пак ще е проблемно. Защо? Сега ще отговоря, защото при сегашната система на таксуване принуждаваме пътника или да мръзне над 10 минути, ако си изпусне трамвая, или да се прекачва, но това ще му излезе 3,20 ако е с билети. Така примерно, ако искам от Орландовци до попа и изпусна 18 ще трябва да дупча за 3,20, което е горе долу същото като на голф с газова уредба. Да не забравяме, че ние хубаво уредихме графа и Орландовци, но към Илиянци какво? Там 12 си остава единствена линия идваща от тази част на София.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5300
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2338)
« Reply #1595 on: 03.12.2019, 15:55:19 »
При нормално таксуване въобще няма да има нужда от 18 както и от още доста силно дублиращи се линии и ще може превозните средства и водачите да се използват по-ефективно. :) Подсилване на 3 над 6 пикови коли е неоправдано - няма толкова голям пътникопоток.  :)

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5271
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2338)
« Reply #1596 on: 03.12.2019, 15:58:16 »
Малко ще продължа с офф-а, ама дори и да се приеме схемата на 12 минути, то пак ще е проблемно. Защо? Сега ще отговоря, защото при сегашната система на таксуване принуждаваме пътника или да мръзне над 10 минути, ако си изпусне трамвая, или да се прекачва, но това ще му излезе 3,20 ако е с билети. Така примерно, ако искам от Орландовци до попа и изпусна 18 ще трябва да дупча за 3,20, което е горе долу същото като на голф с газова уредба. Да не забравяме, че ние хубаво уредихме графа и Орландовци, но към Илиянци какво? Там 12 си остава единствена линия идваща от тази част на София.
Първо, в момента се внедрява новата система и трябва да се мисли в тази перспектива. Второ, пътниците от Орландовци към Граф Игнатиев са малко - основно са към Мария Луиза. По линия 12 и в момента са на 12 минути и не е препълнен към Илиянци - откакто пуснаха автобусите от селата да навлизат към метрото, трамваите там не се ползват толкова много. В град като София няма как да има всеки вариант за придвижване от точка А до точка Б с едно превозно средство, за това се прави само за най-търсените направления.
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5300
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2338)
« Reply #1597 on: 03.12.2019, 17:12:15 »
В никой град не може да има транспортна система с директна връзка от всяко едно място към всяко друго - разходите са огромни, превозните средства и водачите се използват неефективно, получават се огромни дублажи. Нормално е да има ограничен брой дълги диаметрални линии и възли за прекачване, както и по-къси довозващи и спомагателни. :rolleyes:

Offline btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2588
    • View Profile
    • Email
Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2338)
« Reply #1598 on: 03.12.2019, 21:42:58 »
Напротив, трябва мноооого да се замислим (и не само) за качеството на релсовия път. Пък ако ще нито един нов трамвай да не купим по европрограма, а вместо това да усвоим парите предимно за инфраструктура, която очевидно взе да изостава от подвижния състав.

Аз съм съгласен с това, но предвид това, че сме изправени пред свършен факт, не трябва да се замисляме къде да пускаме новите трамваи, просто трябва да обслужват линии, на които са необходими мотриси с такъв капацитет. Иначе проблемите на трамвайния транспот идват не само от трамвайния парк, но и от безобразната инфраструктура, за това спор няма.
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4

Offline Стререомонокъл

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 327
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2338)
« Reply #1599 on: 03.12.2019, 22:19:40 »
Да, прави сте, съгласявам се с вас, но смятам, че съм прав и аз. Можеше да се закупят по-добри трамваи.
"По-добри" е нещо относително. В нашия случай "по-добро" означава нещо максимално опростено и примитивно. Сиреч, идиотоустойчиво. Защото безхаберието и некадърността са на всички нива.
Нация от лошо гледащи директори