Съгласен съм, че за пръв път след Инеконите София ще има чисто нови трамваи и този факт е логично да се приема като нещо положително и силно се надявам, че е начало на тенденция, а не просто някакъв "проблясък". Но съвсем откровено не разбирам защо някои хора тук отказват да приемат насериозно думите на Jote, който, за разлика от всички нас тук, има редовни впечатления "от първа ръка" с продуктите на Pesa и след като той говори по такъв начин за тях, вероятно си има основателни причини. Да, радвам се, че все пак ще имаме някакви нови трамваи, макар и само 20 и макар и не от някой от водещите производители в областта. Но да се радваме като малки деца от страна от третия свят на принципа "колкото дадат - толкова" и "каквото - такова" е доста пораженческо мислене, което не мога да разбера. Спрямо конкуренцията продуктите на Pesa не са никак евтини, така че предварителното нагласяване на конкурса (което е очевидно...) надали е "най-изгодното" от гледна точка на потребителите решение - последното е лично мнение.
Да не говорим че беше нормално преди доставката на новите мотриси (а конкурсът определено не може да се каже, че протече бързо), да се ремонтира или изгради наново поне едно трасе, което да бъде годно за движение на нови мотриси, но явно според доста хора и този факт не е от голямо значение - а всички знаем от колко време се предъвкват проектите за нови трасета и основния ремонт на това по бул. България.