Примерно дневник на 2041.
Служебен номер и Подпис първа смяна на ватмана. В забележка пише каквото не му харесва. Примерно "няма проблеми".
После идва втората смяна, който се разписва. И после да описва проблемите на вагона: В края на смяната паднаха магнети на петте кьошета, на няколко пъти даде незаряд батерии, втора лампа в салона изгоряла, лявата чистачка не стига до края и тем подобни.
За 2056 се пишеше в продължение на 6 месеца - не работи уредбата за спирките.
Идеята беше като отиде на ТО, което става 2 пъти в месеца да се погледне какво е писано в дневника и то бъде оправено, ако може.
Другата цел беше да се знае всеки ден кой е карал съответния трамвай. Обаче още към 2004 г. се забеляза, че 3/4 от ватманите дори не се и разписват, а огромна част от проблемите не се отстраняват.