Имам уникален пътеводител на Витоша,ииздаден 1954-1955 год.с твърди корици и цветни снимки,и с преложени карти към него. Та в него пише и за част от линиите на градски транспорт,първи и последен курс, времепътуване и т.н.
Например към 1954-55 год. ТМ първият трамвай от София за Княжево е тръгвал в 4.55 мин,а от Княжево към София е тръгвал в 0.30мин,времепътуване от София до Княжево с ТМ 5-25 мин.
С ТМ 8 от Павлово до Бояна времепътуването е дадено 10 мин,отново последен трамвай от Бояна към София тръгва в 0.30 мин.
Има и още много интересни неща- До с.Владая,тогава с.Райко Даскалово вместо А58 и А59, е имало автобусна линия номер В от Княжево до с.Владая,като първи автобус тръгва в 5.25 от Княжево,а последният тръгва от с.Владая в 24.00ч.
За Драгалевци, пък автобуса е тръгвал от Двуреца на пионерите-първият оттам е тръгвал в 5.10ч,а последният от Драгалевци в 21.30ч,времепътуване-15 мин,автобусите са били на интервал 1час през деня.
Друго интересно-автобусът за с.Железница също е бил един,за сравнение днеска са 3-69,70 и 98.
Тогава автобусът за с.Железница е тръгвал от пл.Възраждане в 15.00ч. и се е връщал сутринта в 7.30ч,демек е имало само един(половин)курс на ден. Сигурно са работили връскари на тази линия.
Има много такива интересни неща. До с.Кладница или Мърчаево май беше,курсовете са се изпълнявали и с камиони и с автобуси едновременно.
Имало е и рейс за с.Бистрица от моста при граф Игнатиев.
Като гледам какви времепътувания дават,излиза,че транспорта ни в София през 50-те год.е бил по-бърз отколкото сега, много бързо са карали едно време.