Author Topic: Архивни документи  (Read 21431 times)

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17873
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Архивни документи
« Reply #60 on: 31.07.2008, 17:40:24 »
E тогава що питаш изобщо дали някой има интерес, като не можеш да го задоволиш?!

Абе аз няма да ви давам снимки, а искам целия бордови дневник да дам на някого да си го носи у тях срещу някоя табела.
мур

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6200
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Re: Архивни документи
« Reply #61 on: 24.08.2008, 13:31:15 »
Ходом марш на обръщалото на СТЗ. В старата и опикана диспечерска будка се намират пожълтяли листа. На едни от тия листа пише гръмкото заглавие "Ведомост на движението" или нещо от тоя род. Листата са запълнени с таблица, съответно: Линии 1, 13, 16, и по хоризонтала: Инв. номер на ПС, Време на пристигане, Заработка и тям подобни. По едни от тия листя бледо си личи написани цифри с химикал. Със сигурност написаното може да се възстанови. Мен ме е гнус да вляза във въпросното помещение, но ще приветствам всяко действие - морално и физическо - за изземването им :)

Offline KRAKOMOBILA

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5291
    • View Profile
Re: Архивни документи
« Reply #62 on: 13.05.2009, 17:20:48 »
Quote from: NiGhtPiSH
Пътнишки влак - Своге-Курило. Интересно от какво ли се обслужвал влака.  А 1976 не е ли годината когато пусната и "Чайката"


  От новичките тогава ЕМВ 32 .Все пак тогава са били едва на по 4-5год.
От локомотиви серия 04 и двуетажни вагони.  ;)

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline mlk

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2753
    • ICQ Messenger - 110536592
    • View Profile
    • Email
Re: Архивни документи
« Reply #63 on: 26.05.2009, 17:00:23 »
Тук има интересна статия, който би трябвало да попадне в тази тема: http://izsofia.blogspot.com/2009/05/1941.html

Offline burtan

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 375
    • View Profile
Re: Архивни документи
« Reply #64 on: 03.06.2009, 18:40:04 »
Малко стари карти и билети, които намерих в къщи и с които искам да допълня снимките на x3m. Имах и цяло тесте от месечните карти от по 5лв. (всеки месец беше с различен цвят), както и 10-дневни за всички линии, но за съжаление не ги открих. Търсенето продължава....  :)


Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6200
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Re: Архивни документи
« Reply #66 on: 04.06.2009, 00:50:42 »
Хубави билетчета. А на първата снимка, над цените на старите билетчета има някакви номера 571, 784 и пр. Те какво са обозначавали? Нещо като код на билета?

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7103
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Re: Архивни документи
« Reply #67 on: 05.06.2009, 02:08:51 »
Хубави билетчета. А на първата снимка, над цените на старите билетчета има някакви номера 571, 784 и пр. Те какво са обозначавали? Нещо като код на билета?

Същото, което и на новите - серията.

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12124
    • View Profile
Re: Архивни документи
« Reply #68 on: 16.06.2009, 01:08:47 »
Не знам дали тук е най-подходящото място, но ето една интересна прогноза за автомобилното движение след 2000г. Статията е от вестник "Вечерни новини", 8 юли 1985г.:
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 13951
    • View Profile
    • Email
Re: Архивни документи
« Reply #69 on: 16.06.2009, 01:15:57 »
Не знам дали тук е най-подходящото място, но ето една интересна прогноза за автомобилното движение след 2000г. Статията е от вестник "Вечерни новини", 8 юли 1985г.:
Интересна статия. Повечето тенденции са хванати, но повечето екстри все пак не са масови.
Най-точна е прогнозата за автомеханиците, че ще станат отвинтвачи и завинтвачи на цели сменени агрегати (не само в електронната част).

Offline monte carlo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1213
    • View Profile
Re: Архивни документи
« Reply #70 on: 05.11.2015, 09:59:59 »
24 часа, 27 май 1993:
Икономията е майка на мизерията!

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4586
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Re: Архивни документи
« Reply #71 on: 12.08.2016, 16:04:35 »
Първи по рода си материал за софийските трамваи Ансалдо-Бреда-Марели беше публикуван днес в страницата на проекта "Зелените трамваи търсят своя дом". Материалът е реализиран благодарение на подкрепата на София 100 - благодаря за което! Следващите седмици очаквайте материалите за оставащите "стари трамваи".
http://bgtransport.org/

Евгени Крусев = Любомир Христов = Велизар Стоилов = предател на обществения транспорт в София.

Offline abs111

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2937
    • View Profile
Re: Архивни документи
« Reply #72 on: 25.10.2018, 14:25:03 »
Ако не е за тук,моля модератор да премести мнението.
Та в темата за инвентарни номера се спомена за линия обслужвана от Малашевци до с.Батулия,тук ще публикувам последното актуално расписание от 2000г.
Делник- София Север 6:10;7:15 Владо Тричков 6:40;8:00
София Север пристига 9:00;тръгва ЗА ГАРАЖ
От ГАРАЖ 15:30 София Север 16:00 Владо Тричков 16:30 само в ден петък;до Батулия,София север 17:00-Батулия 18:25.
Събота-София Север 7:00;9:10 Батулия 8:10;10:25;след обяд София Север 16:00(само до Вл.Тричков);София Север 17:10-Батулия 18:30.
Неделя-София Север 7:05;9:10 Батулия 8:10;10:25.Също така е имало и два курса следобед,за цена на билет нямам данни.Също така в миналото тази линия съм я срещал с номер 91 с маршрут СТЗ В.Коларов-с.Батулия.

Offline abs111

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2937
    • View Profile
Re: Архивни документи
« Reply #73 on: 25.10.2018, 14:38:27 »
Нямам идея,дали е архивен? :)

Offline Metan

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2050
    • View Profile
Re: Архивни документи
« Reply #74 on: 25.10.2018, 15:55:48 »
Архивен е, и Найденов е архивен.

Offline qwerty95

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 996
    • View Profile
    • Email
Re: Архивни документи
« Reply #75 on: 13.11.2018, 22:13:25 »
Пропива ми се душата от носталгия, като чета тая статия. Препращам снимката от classiccar форума.


Offline IKAR

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2609
    • View Profile
    • Email
Re: Архивни документи
« Reply #76 on: 13.03.2019, 18:06:13 »
От Bus Memories:
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline Metan

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2050
    • View Profile
Re: Архивни документи
« Reply #77 on: 13.03.2019, 20:32:40 »
Тези Манове ги правят в началото на войната. Купуват готови шасита от МАН, а каросерията я правят в трамвайната работилница. Още в първите години започват експериментите с тях - двигателите се преработват за работа с дърва и въглища (поради липса на гориво), след войната няма части за тях и не изкарват дълго. До 1952 почти всички са бракувани.

Ето малко родна продукция от 1957 г.



Offline tauri

  • Превозвач
  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1277
    • View Profile
Re: Архивни документи
« Reply #78 on: 13.03.2019, 21:20:49 »
Посмали малко на дърва и вглища със сигурност не са работили. Виж на светлинен газ и разни други производни са правени експерименти.
The Grand Tour

Offline Metan

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2050
    • View Profile
Re: Архивни документи
« Reply #79 on: 20.03.2019, 21:19:00 »
Посмали малко на дърва и вглища със сигурност не са работили. Виж на светлинен газ и разни други производни са правени експерименти.
Понеже нямам навика да пиша глупости и непроверени неща, ще цитирам един абзац от Отчета за дейността на ДТО за 1943 без да спазвам правописа. Квадратните скоби са мои допълнения: "Поради липса на течни горива, през отчетната година бе продължено преустройството на съществуващите автобуси в газгенераторни автобуси. Снабдени бяха с газгенератори за дървени въглища 4 автобуса №№ 23, 24, 25 и 26 [Мерцедес Бенц] и 2 автобуса №№ 15 и 16 [ДТО на шаси МАН], както и два камиона - СФ 2959 и СФ 778 с газгенератори за дърва".