Author Topic: Въпрос за работа  (Read 1995 times)

Offline kriso_495

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 5
    • View Profile
    • Email
Въпрос за работа
« on: 20.06.2013, 00:47:07 »
Здравейте, интересува ме как мога да проверя дали има свободни места за позицията контрол по транспорта или контрол по редовността на пътниците и какви са изискванията за кандидатсване.Извинявам се ако мястото на темата не е тук.Благодаря предварително!!!
Mercedes-Benz 0345G

ThE BeSt BuS 3585

Offline Neronov

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2832
  • R.I.P 1210
    • View Profile
Re: Въпрос за работа
« Reply #1 on: 20.06.2013, 01:35:32 »
http://www.sofiatraffic.bg/bg/common/karieri/p/1

Тук според официалният уебсайт на Центъра за Градска Мобилност. Но никога не съм виждал да пише нещо там.

Offline 701

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2898
    • View Profile
Re: Въпрос за работа
« Reply #2 on: 20.06.2013, 04:59:57 »
Здравейте, интересува ме как мога да проверя дали има свободни места за позицията контрол по транспорта или контрол по редовността на пътниците и какви са изискванията за кандидатсване.Извинявам се ако мястото на темата не е тук.Благодаря предварително!!!
Искаш да си линеен ли? Ако да - вероятно трябва първо трябва да умре някой и след това със силни връзки.
lo chupen todos a los que no les guste 701

Offline NULL

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 980
  • Keep Walking
    • View Profile
    • Email
Re: Въпрос за работа
« Reply #3 on: 20.06.2013, 08:34:44 »
Здравейте, интересува ме как мога да проверя дали има свободни места за позицията контрол по транспорта или контрол по редовността на пътниците и какви са изискванията за кандидатсване.Извинявам се ако мястото на темата не е тук.Благодаря предварително!!!
Искаш да си линеен ли? Ако да - вероятно трябва първо трябва да умре някой и след това със силни връзки.

Принципно, като чуя нещо подобно и се натъжавам. За жалост не само там е така... Някак ми се иска подобни неща от живота да стояха по по-различен начин. :/
За сайта на ЦТМ – и аз никога не съм виждал обявени свободни позиции там.
Относно контрола по редовността на пътниците – по-скоро попитай някоя група контрольори. При тях би трябвало да има обмен на подобен вид „вътрешна комуникация“.  ;)
« Last Edit: 20.06.2013, 11:45:23 by NULL »
If you change nothing, nothing will change.

Полезно: Почивни дни 2018 | Обменни бюра София | Фиксинг на БНБ

Offline mlk

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2715
    • ICQ Messenger - 110536592
    • View Profile
    • Email
Re: Въпрос за работа
« Reply #4 on: 20.06.2013, 08:40:54 »
За първата позиция не мога нищо да кажа.
За втората (контрольор), помисли добре, дали искаш това, но ако все пак решиш, отиваш на Мария Луиза и ще ти обяснят какво трябва да направиш. Не би трябвало да имаш проблем, особено ако си ок да си на граждански договор.

Offline kriso_495

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 5
    • View Profile
    • Email
Re: Въпрос за работа
« Reply #5 on: 20.06.2013, 11:50:42 »
Благодаря на всички за бързите отговори!За първата позиция явно няма да стане, а за втората май не съм ви обяснил както трябва.Не искам да ставам контрольор а от тези които са с тях  със зелените жилетки.
Mercedes-Benz 0345G

ThE BeSt BuS 3585

Online abs111

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2807
    • View Profile
Re: Въпрос за работа
« Reply #6 on: 20.06.2013, 13:22:56 »
Е тоя с зелената жилетка се нарича "Линеен'.

Offline kriso_495

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 5
    • View Profile
    • Email
Re: Въпрос за работа
« Reply #7 on: 20.06.2013, 15:25:40 »
Благодаря още един път на всички.
Mercedes-Benz 0345G

ThE BeSt BuS 3585

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4521
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Re: Въпрос за работа
« Reply #8 on: 20.06.2013, 21:06:48 »
Благодаря на всички за бързите отговори!За първата позиция явно няма да стане, а за втората май не съм ви обяснил както трябва.Не искам да ставам контрольор а от тези които са с тях  със зелените жилетки.

Браво момче, така както обясняваш направо си за шеф, а не за жилетка. :help: :help: :help:
Първо отиди да поучиш, после да поработиш, разбери точно с какво се занимават "тези със зелените жилетки" и тогава се пробвай да контролираш когото и да е било! Транспортът не е играчка! 
http://bgtransport.org/

Евгени Крусев = Любомир Христов = Велизар Стоилов = предател на обществения транспорт в София.

Offline pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3957
  • 9060
    • View Profile
    • Email
Re: Въпрос за работа
« Reply #9 on: 20.06.2013, 22:28:25 »
Благодаря на всички за бързите отговори!За първата позиция явно няма да стане, а за втората май не съм ви обяснил както трябва.Не искам да ставам контрольор а от тези които са с тях  със зелените жилетки.
Браво момче, така както обясняваш направо си за шеф, а не за жилетка. :help: :help: :help:
Първо отиди да поучиш, после да поработиш, разбери точно с какво се занимават "тези със зелените жилетки" и тогава се пробвай да контролираш когото и да е било! Транспортът не е играчка! 
Точно тези със зелените жилетки не правят нищо съществено, освен да записват тоя и оня за разни глупости, които в действителност са недоказуеми и доста от тях не са верни. Примери много - GAULOISES го бяха записали, че е минал на червен светофар, бяха записвали човек, който не пуши за пушене в кабината; за пътник в кабината; кич за едно единствено знаменце, и то българското и т.н. Целта е да се взимат пари от шофьорите, от тоя по 20лв, от оня 30лв, от трети 50лв., но къде отиват не е ясно. Освен това там, за да се уредиш с такова място трябва да имаш големи връзки и то роднински. Повечето са баща линеен, сина му линеен, дядо му линеен и т.н.

Offline emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4610
    • View Profile
Re: Въпрос за работа
« Reply #10 on: 21.06.2013, 08:09:52 »
Благодаря на всички за бързите отговори!За първата позиция явно няма да стане, а за втората май не съм ви обяснил както трябва.Не искам да ставам контрольор а от тези които са с тях  със зелените жилетки.
Браво момче, така както обясняваш направо си за шеф, а не за жилетка. :help: :help: :help:
Първо отиди да поучиш, после да поработиш, разбери точно с какво се занимават "тези със зелените жилетки" и тогава се пробвай да контролираш когото и да е било! Транспортът не е играчка! 
Точно тези със зелените жилетки не правят нищо съществено, освен да записват тоя и оня за разни глупости, които в действителност са недоказуеми и доста от тях не са верни. Примери много - GAULOISES го бяха записали, че е минал на червен светофар, бяха записвали човек, който не пуши за пушене в кабината; за пътник в кабината; кич за едно единствено знаменце, и то българското и т.н. Целта е да се взимат пари от шофьорите, от тоя по 20лв, от оня 30лв, от трети 50лв., но къде отиват не е ясно. Освен това там, за да се уредиш с такова място трябва да имаш големи връзки и то роднински. Повечето са баща линеен, сина му линеен, дядо му линеен и т.н.

Работата на тези хора е да контролират как другите си вършат работата. Това им е служебно задължение - това правят. По същата логика сервизните работници може да се сърдят на "ОТКК-то", че ги следи дали са затегнали всички гайки ...
Пишеш: "GAULOISES го бяха записали, че е минал на червен светофар" ... това не е ли нарушение?

Някой забелязва ли, че когато има произшествие между возило на МГТ и друг автомобил те представляват водача на возилото от МГТ ...? И в повечето случаи успяват да го защитят въпреки "сериозните" хора в другия автомобил.

Че има връзкари - има! Но повечето "линейни" са хора, които са отдавна в Системата".
Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.

Offline kriso_495

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 5
    • View Profile
    • Email
Re: Въпрос за работа
« Reply #11 on: 21.06.2013, 14:52:08 »
Благодаря на всички за бързите отговори!За първата позиция явно няма да стане, а за втората май не съм ви обяснил както трябва.Не искам да ставам контрольор а от тези които са с тях  със зелените жилетки.

Браво момче, така както обясняваш направо си за шеф, а не за жилетка. :help: :help: :help:
Първо отиди да поучиш, после да поработиш, разбери точно с какво се занимават "тези със зелените жилетки" и тогава се пробвай да контролираш когото и да е било! Транспортът не е играчка!

Приятелю не искам да се заяждам само да ти кажа, че колкото е трябвало съм учил.Другото което е аз шеф не искам да ставам!!! И относно за тези със зелените жилетки е нормално да не знам как се казват все пак никой не се е родил научен!!! Мисля че темата е за триене.Още един път благодаря на всички които ми дадоха информация.
Mercedes-Benz 0345G

ThE BeSt BuS 3585

Offline emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4610
    • View Profile
Re: Въпрос за работа
« Reply #12 on: 21.06.2013, 15:13:28 »
Благодаря на всички за бързите отговори!За първата позиция явно няма да стане, а за втората май не съм ви обяснил както трябва.Не искам да ставам контрольор а от тези които са с тях  със зелените жилетки.

Браво момче, така както обясняваш направо си за шеф, а не за жилетка. :help: :help: :help:
Първо отиди да поучиш, после да поработиш, разбери точно с какво се занимават "тези със зелените жилетки" и тогава се пробвай да контролираш когото и да е било! Транспортът не е играчка!

Приятелю не искам да се заяждам само да ти кажа, че колкото е трябвало съм учил.Другото което е аз шеф не искам да ставам!!! И относно за тези със зелените жилетки е нормално да не знам как се казват все пак никой не се е родил научен!!! Мисля че темата е за триене.Още един път благодаря на всички които ми дадоха информация.

Ако си учил "колкото е трябвало" нямаше да реагираш по този начин ...
В градския транспорт на София не е задължително да си учил за да си шеф ... пълно е с недоучляци на високи постове ... и много образовани хора в ремонтните канали.
Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.

Offline pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3957
  • 9060
    • View Profile
    • Email
Re: Въпрос за работа
« Reply #13 on: 21.06.2013, 15:50:13 »
Благодаря на всички за бързите отговори!За първата позиция явно няма да стане, а за втората май не съм ви обяснил както трябва.Не искам да ставам контрольор а от тези които са с тях  със зелените жилетки.
Браво момче, така както обясняваш направо си за шеф, а не за жилетка. :help: :help: :help:
Първо отиди да поучиш, после да поработиш, разбери точно с какво се занимават "тези със зелените жилетки" и тогава се пробвай да контролираш когото и да е било! Транспортът не е играчка! 
Точно тези със зелените жилетки не правят нищо съществено, освен да записват тоя и оня за разни глупости, които в действителност са недоказуеми и доста от тях не са верни. Примери много - GAULOISES го бяха записали, че е минал на червен светофар, бяха записвали човек, който не пуши за пушене в кабината; за пътник в кабината; кич за едно единствено знаменце, и то българското и т.н. Целта е да се взимат пари от шофьорите, от тоя по 20лв, от оня 30лв, от трети 50лв., но къде отиват не е ясно. Освен това там, за да се уредиш с такова място трябва да имаш големи връзки и то роднински. Повечето са баща линеен, сина му линеен, дядо му линеен и т.н.

Работата на тези хора е да контролират как другите си вършат работата. Това им е служебно задължение - това правят. По същата логика сервизните работници може да се сърдят на "ОТКК-то", че ги следи дали са затегнали всички гайки ...
Пишеш: "GAULOISES го бяха записали, че е минал на червен светофар" ... това не е ли нарушение?

Някой забелязва ли, че когато има произшествие между возило на МГТ и друг автомобил те представляват водача на возилото от МГТ ...? И в повечето случаи успяват да го защитят въпреки "сериозните" хора в другия автомобил.

Че има връзкари - има! Но повечето "линейни" са хора, които са отдавна в Системата".
Че е нарушение - нарушение е, но той не е човека, който трябва да го прецени, а и още повече това е недоказуемо! ;)
За тая работа си има пътна полиция, която може да му напише фиш или акт, а не линеен. Записват за стикери, за наредби - защо били скъсани. Като вижда, че са скъсани да почнат да носят в тея коли стикери и наредби и да ги разлепват те. Че има свестни - има, но има и големи боклуци. Преди време бяха записали някой, че нямал билети, защото неговите свършили и взел такива от реповете. Е кажи ми това нормално ли е? Така един ден ден да те запишат за нещо и за кво си работил накрая?

Не знам в трамваите как е, но определено в автобусния транспорт не идват само, за да те защитят, а за да видят дали изобщо има ПТП и в повечето случаи не заемат страна. Даже има случаи изобщо и не идват. Това кой е виновен го определя полицая и ако отсрещната страна си е платила достатъчно, и Господ да дойде все тая.

Offline vesko76

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4281
  • Van Hool & Citaro G - fan
    • View Profile
Re: Въпрос за работа
« Reply #14 on: 21.06.2013, 16:11:19 »
Благодаря на всички за бързите отговори!За първата позиция явно няма да стане, а за втората май не съм ви обяснил както трябва.Не искам да ставам контрольор а от тези които са с тях  със зелените жилетки.

Браво момче, така както обясняваш направо си за шеф, а не за жилетка. :help: :help: :help:
Първо отиди да поучиш, после да поработиш, разбери точно с какво се занимават "тези със зелените жилетки" и тогава се пробвай да контролираш когото и да е било! Транспортът не е играчка!

Приятелю не искам да се заяждам само да ти кажа, че колкото е трябвало съм учил.Другото което е аз шеф не искам да ставам!!! И относно за тези със зелените жилетки е нормално да не знам как се казват все пак никой не се е родил научен!!! Мисля че темата е за триене.Още един път благодаря на всички които ми дадоха информация.

Искаш да работиш нещо, чието име дори не знаеш!

Първо се образовай, започни отнякъде, после ще се издигнеш. Докато стигнеш до длъжност с повече отговорност, еле пък контролиращи функции, трябва да изядеш толкова още хляб, колкото не можеш дори да си представиш.

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4521
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Re: Въпрос за работа
« Reply #15 on: 21.06.2013, 20:14:34 »
Благодаря на всички за бързите отговори!За първата позиция явно няма да стане, а за втората май не съм ви обяснил както трябва.Не искам да ставам контрольор а от тези които са с тях  със зелените жилетки.
Браво момче, така както обясняваш направо си за шеф, а не за жилетка. :help: :help: :help:
Първо отиди да поучиш, после да поработиш, разбери точно с какво се занимават "тези със зелените жилетки" и тогава се пробвай да контролираш когото и да е било! Транспортът не е играчка! 
Точно тези със зелените жилетки не правят нищо съществено, освен да записват тоя и оня за разни глупости, които в действителност са недоказуеми и доста от тях не са верни.

 ...

Работата на тези хора е да контролират как другите си вършат работата. Това им е служебно задължение - това правят. По същата логика сервизните работници може да се сърдят на "ОТКК-то", че ги следи дали са затегнали всички гайки ...
Пишеш: "GAULOISES го бяха записали, че е минал на червен светофар" ... това не е ли нарушение?

...
Че е нарушение - нарушение е, но той не е човека, който трябва да го прецени, а и още повече това е недоказуемо! ;)
За тая работа си има пътна полиция, която може да му напише фиш или акт, а не линеен. Записват за стикери, за наредби - защо били скъсани. Като вижда, че са скъсани да почнат да носят в тея коли стикери и наредби и да ги разлепват те. Че има свестни - има, но има и големи боклуци. Преди време бяха записали някой, че нямал билети, защото неговите свършили и взел такива от реповете. Е кажи ми това нормално ли е? Така един ден ден да те запишат за нещо и за кво си работил накрая?

Не знам в трамваите как е, но определено в автобусния транспорт не идват само, за да те защитят, а за да видят дали изобщо има ПТП и в повечето случаи не заемат страна. Даже има случаи изобщо и не идват. Това кой е виновен го определя полицая и ако отсрещната страна си е платила достатъчно, и Господ да дойде все тая.

1. Пепи, т.к. виждам, че разбираш от право (използваш специфична терминология - нарушение, недоказуемо, акт, фиш и т.н.), можеш ли да обясниш как работи системата правно? Тъкмо и колегата kriso_495 да може да получи представа с какво се занимават линейните. Благодаря предварително!

2. Крисо, разбирам желанието ти да работиш. Криза е, трябва от някъде да има доходи. Не ме разбирай погрешно, но начинът по който задаваш въпроса за линейните показва, че си извън системата. Не познавам и трудовия ти стаж, но ако изобщо имаш такъв би трябвало да се досетиш какво трябва да прави контролният орган (каквито са линейните) и отговорността, която носят. Без да подсказвам на Пепи искам да те светна, че съвременните изисквания за контролни органи по света са свързани (освен с наличие на опит и професионална компетенция в областта на желаната за работа позиция) и с тапия по право и психология. Така че, ако всичките ги имаш - желая ти успех!
http://bgtransport.org/

Евгени Крусев = Любомир Христов = Велизар Стоилов = предател на обществения транспорт в София.

Offline Knoxville

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6341
    • View Profile
Re: Въпрос за работа
« Reply #16 on: 21.06.2013, 20:38:34 »
Пепи нали е във Форда, какво право  :D
Въпреки това и аз не съм запознат, надявам се, че Емо ще може да каже, имат ли право линейните да санкционират водачите на автобуси за нарушения на ЗДП?

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4521
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Re: Въпрос за работа
« Reply #17 on: 21.06.2013, 20:50:03 »
Пепи нали е във Форда, какво право  :D
Въпреки това и аз не съм запознат, надявам се, че Емо ще може да каже, имат ли право линейните да санкционират водачите на автобуси за нарушения на ЗДП?

1. Не случайно отнасям въпроса към Пепи. Форд или не - той изказва мнение и се надявам да го защити.
2. Кой Емо да каже? Защото ако имаш в предвид emo, можеш да отнесеш със същата сериозност и очакване за компетентен отговор въпроса към Агента...
http://bgtransport.org/

Евгени Крусев = Любомир Христов = Велизар Стоилов = предател на обществения транспорт в София.

Offline pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3957
  • 9060
    • View Profile
    • Email
Re: Въпрос за работа
« Reply #18 on: 22.06.2013, 00:10:54 »
Knoxville е прав, аз уча в училище за двигатели с вътрешно горене и си нямам понятие от право :D Просто казвам как седят нещата в действителност. Линейния може да те следи за неща от вътрешния ред и служебните задължения, но не и за ЗДвП, защото със сигурност не е той човекът, който да преценява кое е нарушение и кое не. Не може пълен автобус със 100 човека да спре по начина по който спира лек автомобил. По-добре да засили и да мине в първите секунди на червеното, от колкото да набие спирачки и да пребие хората. Не е ли така?
На Орлов мост (на десния завой от канала към Цариградско) има камера и няколко човека така изгоряха, че предницата им минава на жълто, ама камерата хваща ремаркето на червено и ги глобиха, но това е друга тема.

А как работи системата, или по-скоро как би трябвало да работи точно не мога да ти кажа. А какво правят - има един лист под формата на таблица в който се пише номера на автобуса, линията, сл. номер на водача и номерата на билетите. На друго място пък записва други нередности - без стикери, пътник в кабината, неспиране на спирка, отклонение от маршрута, тръгване без интервал, украса в автобуса, парно/климатик, липса на табели, в автото са ми казвали че даже и за зумера на 1ва врата ги записват и общо взето за всяко нещо, което линейният смята за нередно, а до колко то в действителност е вярно е друг въпрос. :)

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7104
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Re: Въпрос за работа
« Reply #19 on: 23.06.2013, 03:24:09 »
Съблюдават и за ВПРОЗ.
КАТ следи за нарушения на ЗДвП и ППЗдвП.
Когато има ПТП по вина на водача КАТ налагат санкция за нарушение на Закона, фирмата - за нарушение на вътршните правила.