Наръчник на раздела за снимки
Quote from: blagun on 16.09.2013, 17:13:47С алтернативния проект, споменат в Капитал, съм напълно съгласен. Само че и той, за разлика от твоите възгледи, предлага пресичане на Сливница на второ ниво.Оспорването на даден проект не означава непременно запазване на настоящето положение, а търсене на по-добри решения.Бързо включване - от началото на писанията си тук твърдя, че Сливница трябва да е на второ ниво. Но без кръгово. За разлика от предложението на СО, проектът на Група Град се занимава и с Ботев и Раковска, които бързо ще станат тапи със сегашния вариант.
С алтернативния проект, споменат в Капитал, съм напълно съгласен. Само че и той, за разлика от твоите възгледи, предлага пресичане на Сливница на второ ниво.Оспорването на даден проект не означава непременно запазване на настоящето положение, а търсене на по-добри решения.
Движението на кръстовището при Семинарията в София вече е пуснато. Колите могат да минават по новопостроената естакада. Остава да се довършат тротоарът и стената при Семинарията. Следващият етап от проекта ще бъде да се изведе движението към бул. „Черни връх” и оттам към Южната дъга. Кметът на столицата Йорданка Фандъкова преряза лентата и обяви, че новата придобивка ще облекчи трафика в София в пъти. Ще бъдат намалени и шумът и замърсяването на въздуха. Според изчисленията на общината от там вече ще можем да минаваме за не повече от две минути. Преди построяването на естакадата за преминаване през тази част на София трябваше да се чака между 10 и 15 минути.