Значи малко се вкарвате във филм с тези пендели и с тези "страшни" наклони в гората. Т8К-503 нямат НИКАКЪВ проблем с изкачването на наклон, или спускането му. В гората не се пускат бг-трамваи, НЕ защото е опасно, а защото просто няма нужда, при положение, че има по-мощни и по-хубаво спиращи чешки. Това със заклинването на контролера, което Пейчев казва, няма да го коментирам.. В Люлин също има баири и Т8К безпроблемно се изкачват по тях с препълнен капацитет от пътници. Единствената разлика е, че го правят по-бавно. А за дерайлировките в гората ще кажа, че не един чешки е дерайлирал там, нищо, че са с нормално-затворени спирачки с обратно действащи механизми. А дерайлировките с български са ставали или от ватманско небрежество и несъобразена скорост, или от неизправни системи, каквото в днешно време няма как да се случи, поради много по-добрата поддръжка на трамваите, в сравнение с тогава.