Боро, а забрави ли, кога Шуми помагаше на дървото Еди Ървайн? Само че това второто поради голямата му уста и голямата некадърност не се възползва от помощта. Да не забравяме и това, че Шуми си е техничар и сериозно помагаше в усъвършенстването на автомобила, за разлика от талантливи пилоти, но само карачи като Сена, Менсъл, Хамилтън.
Правилата често се променят, не винаги към по-добро. Вярно, тазгодишните промени са доста сериозни, но винаги играта е на котка и мишка - нещо се забранява, инженерната мисъл намира начин да го замести. Така беше и с ABS-а, и с турбото. Сега измъдриха дифузьори. Понякога промените са прът в колелото на прогреса, но доста често са двигател за нови концепции, които после влизат в серийните автомобили.
А каквото и да си говорим, във всички отбори има първи и втори пилот, особено с напредването на шампионата. Сигурен съм, че Хайки щеше да даде десен мигач, ако ставаше дуча за състезание към края и Хамилтън гонеше титлата. В един единствен случай двама суперпилоти бяха при равни условия - Прост и Сена в Уилямс и тогава щяха да си издерат очите.