Author Topic: Формула 1  (Read 134224 times)

Offline Fantomas

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2893
    • View Profile
Re: Формула 1
« Reply #140 on: 18.04.2009, 11:26:42 »
Алонсо утре ще е първия в бокса за гориво. Скритата сила е в Браун ГП отново, Фетел трябва да се пази най-вече от тях.

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: Формула 1
« Reply #141 on: 19.04.2009, 12:16:31 »
Перфектен Фетел! Нека Ферари си ядат ушите, че го пропуснаха и нека държат Кими до пенсия!

Offline Karosa SL11

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 164
    • View Profile
Re: Формула 1
« Reply #142 on: 19.04.2009, 12:20:34 »
Red Bull дава крилаааа!
1. Фетел
2. Уебър
......
8. Буеми
Това Кента-та е най гадния автобус на света!

Offline Fantomas

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2893
    • View Profile
Re: Формула 1
« Reply #143 on: 19.04.2009, 12:45:41 »
Още не е късно за Ферари да го дръпнат Фетел. Нищо не се знае.
А той просто за мен е новия Михаел Шумахер. Пилота с най-голям шанс в близките години да тръгне по неговите стъпки. :)

Offline mitakis

  • над нещата
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4193
    • View Profile
Re: Формула 1
« Reply #144 on: 19.04.2009, 13:12:17 »
Red Bull дава крилаааа!
Хаха. Това и аз щях да го напиша :fan: :fan: :fan:.
Споделям мненитето на Фантомас. Нали Емо търси заличител на "ГъзЪ", ето Фетел има потенциал. БМВ да си ядат ушите, че го дадоха на Торо Росо.
А първите 6 места са все по двойки.
Трудно е да направиш нещо както трябва, вместо как да е.

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6443
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Re: Формула 1
« Reply #145 on: 19.04.2009, 17:30:24 »
Не съм гледал началото на състезанието, но щом Маса отпадна, а Райконен е 10ти, явно нещата във Ферари тази година тотално не вървят :( Така че за Фетел май по-добре си му е в Ред Бул...
Поздравления за победата, Уебър също е симпатичен пилот и изключително добър, поне в квалификациите ;)

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Формула 1
« Reply #146 on: 19.04.2009, 17:45:55 »
 Нещата във формулата прекалено много се променят за да може някой да стигне Шумахер по постижения, а и знаем как всеки работеше за Пилето.
 Иначе малките отбори просто къртят мивки. Няма Макларън, няма Ферари. :)
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline rebelheartous

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 306
    • ICQ Messenger - 161516830
    • View Profile
Re: Формула 1
« Reply #147 on: 20.04.2009, 00:19:02 »
Пилето рабоше за себе си и за колата си. Резултатът се вижда и в момента, 2 години след напускането му. А и не мисля, че някой ще стигне Шумахер в близките 50 години. Все пак точно толкова трябваха на някой (Пилето), за да подобри предишния рекорд на Фанджо.

Аз хванах към края състезанието и много се изкефих на Фетел. Сила е и дано не го придърпат от ферари, и така може да стане шампион :)

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Формула 1
« Reply #148 on: 20.04.2009, 15:54:12 »
 Шумахер беше интересен първите 2-3 години във Ферари. След това всички започнаха да работят за него и да си втори пилот във Ферари значеше да се състезаваш не за себе си, а за Шумахер. Тъй, че Шумахер не е чак такъв бог във Формула 1. А и с тези непрекъснато сменящи се правила никой няма да има таква възможност :)
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline Fantomas

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2893
    • View Profile
Re: Формула 1
« Reply #149 on: 20.04.2009, 19:31:27 »
Самия Рос Браун не веднъж е казвал, че в началото на сезона Шумахер и втория пилот, независимо кой е бил (в случая Ървайн и Баричело) са разполагали с една и съща техника, като уговорката е била до първите 6 състезания който е по-напред в класирането от двамата, автоматично приема статута на 1-ви пилот, а другия почва да му помага, когато е наложително.
Не съм съгласен напълно с твърдението ти. Да, помагало се е на Шумахер, не крия това и дори имаше случаи, при които не бях съгласен това да става, защото бе излишно. Но мисля че повечето победи той сам си ги е извоювал, с каране, хъс и мотивация на 110%. :)

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: Формула 1
« Reply #150 on: 20.04.2009, 21:29:53 »
Боро, а забрави ли, кога Шуми помагаше на дървото Еди Ървайн? Само че това второто поради голямата му уста и голямата некадърност не се възползва от помощта. Да не забравяме и това, че Шуми си е техничар и сериозно помагаше в усъвършенстването на автомобила, за разлика от талантливи пилоти, но само карачи като Сена, Менсъл, Хамилтън.

Правилата често се променят, не винаги към по-добро. Вярно, тазгодишните промени са доста сериозни, но винаги играта е на котка и мишка - нещо се забранява, инженерната мисъл намира начин да го замести. Така беше и с ABS-а, и с турбото. Сега измъдриха дифузьори. Понякога промените са прът в колелото на прогреса, но доста често са двигател за нови концепции, които после влизат в серийните автомобили.
А каквото и да си говорим, във всички отбори има първи и втори пилот, особено с напредването на шампионата. Сигурен съм, че Хайки щеше да даде десен мигач, ако ставаше дуча за състезание към края и Хамилтън гонеше титлата. В един единствен случай двама суперпилоти бяха при равни условия - Прост и Сена в Уилямс и тогава щяха да си издерат очите.

Offline Fantomas

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2893
    • View Profile
Re: Формула 1
« Reply #151 on: 20.04.2009, 21:53:19 »
Прост и Сена никога не са карали заедно за Уилямс. ;) Предполагам визираш Макларън.

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: Формула 1
« Reply #152 on: 20.04.2009, 23:53:50 »
Прост и Сена никога не са карали заедно за Уилямс. ;) Предполагам визираш Макларън.
Моя грешка

Offline Karosa SL11

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 164
    • View Profile
Re: Формула 1
« Reply #153 on: 21.04.2009, 20:53:39 »
Прост и Сена никога не са карали заедно за Уилямс. ;) Предполагам визираш Макларън.
Това е в Макларън в края на 80-те  и мисля, че през 88-ма е било в борбата помежду си печелят 15 от 16-те състезания през сезона.
Това Кента-та е най гадния автобус на света!

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Формула 1
« Reply #154 on: 22.04.2009, 21:37:06 »
 Съгласен съм с Фантомас и с Благун, но аз лично с цяло сърце се кефех на Шумахер в годините преди Ферари и първите 2-3 сезона за Ферари.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline Fantomas

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2893
    • View Profile
Re: Формула 1
« Reply #155 on: 22.04.2009, 21:53:27 »
Съгласен съм с Фантомас и с Благун, но аз лично с цяло сърце се кефех на Шумахер в годините преди Ферари и първите 2-3 сезона за Ферари.
Е то тогава най-много си личеше класата му, тъй като Ферарито отстъпваше и то доста първо на Уилямсите на Хил и Вилньов, после на Макларъните на Хакинен и Култард, но въпреки това Пилето успешно се бореше с тях до последно.

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6443
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Re: Формула 1
« Reply #156 on: 22.04.2009, 22:05:39 »
Ами не винаги Шумахер е бил първи пилот, през 1996 доколкото помня, двамата с Ървайн бяха с абсолютно еднакъв статут - новопостъпили във Ферари. Просто класата на Михаел като пилот на сухо и на дъжд, както и брилянтен стратег от кокпита, визия в рамките на цяла състезателна дистанция, се справяше по-добре от много други.

На мен щеше да ми е интересно сравнение Шумахер - Райконен, ако бяха натирили Маса през 2007.

Offline Petruccy

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 142
    • View Profile
Re: Формула 1
« Reply #157 on: 23.04.2009, 12:54:35 »
Не знам, цлата история с тоя фетел е една помия - нито е кой знае колко добър, нито показва пилотско мислене и феърплей. За кво му беше миналата година да съсипва на Хамилтън състезанието и титлата - за да се фука че изпреварва великия ли? А с Кубица проблемите? А 2007 на фуджи? Нека първо се научи да пази права линия по пистата, па тогава да се пише за новия Шумахер... :angry:
СМЪРТ ЗА ЧАЛГАТА!!!

Offline Fantomas

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2893
    • View Profile
Re: Формула 1
« Reply #158 on: 23.04.2009, 20:28:59 »
Да ти имам и глупавото мислене. Айде защото Хамилтън се бори за титлата всички да отбиват встрани и да му дават път???  :bb: Какъв е смисъла, не знам.
Пък и недей да говориш за феърплей, защото именно Хамилтън е по-опасния от двамата, примери бол, един от които сам го споменаваш. Само където виждам, че не си напълно наясно с подробностите. 2007 на Фуджи именно мръснишкото каране на Хамилтън доведе до инцидента между Уебър и Фетел по време на КС.

Offline T1000

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2002
  • Ferrari S.p.A.
    • View Profile
    • www.diecast-utopia.com
Re: Формула 1
« Reply #159 on: 23.04.2009, 20:53:15 »
Ей, срещу Хамилтън да не се казва лоша дума, че ще напусне Макларън  :D Не ви е срам  :P

А малко по-сериозно:
По принцип никога не съм харесвал сравненията от типа "новия Шумахер", "новия Стоичков" и т.н. Всеки си е сам за себе си уникален. И докато във Ф1 техниката дава такова огромно предимство, никога няма да знаем кой пилот в действителност е най-добрият. Ще знаем само този, който може да кара добре най-добрата кола. Поне според мен :) Ако всички са с равни възможности, тогава вече ще можем да говорим и за истински пилоти и таланти. По принцип щом са ги взели за пилоти във Ф1, от толкова много кандидати, значи могат да карат доста по-добре от тях, изключая тук-таме парашутисти, защото такива има навсякъде.
I'll be back®