Нали уж парите се дават за електрически? Съчленените електрически автобуси ще излезнат много по-евтини от такива за 10 човека, на фона на пътниците които ще превозят, така че теорията ти издиша. Пак казвам, не че са лоши 10-местните електроавтобусчета, а че е тъпо да се дават милиони за тази технология за нещо с такъв малък капацитет, като този ресурс може да отиде да се купи нещо с капацитет 100 пътника вместо 10 по тази скъпа технология.
Ако ще се купува нещо което да вози по 10 човека то има много по-евтини и ефективни решения. Ако щеш дори нещо подобно на това автобусче, правено от бус. Пак има 12-13 места, пак големи лепени стъкла, климатик, автоматична врата, платформа за инвалидни и детски колички но цената му е 10 пъти по-малка и ще върши същата работа и общината спокойно може да купи такива с нейни средства, а парите които са "подарък" да отидат за нещо наистина ефективно и скъпо.
Още повече че това може да го ползваш и за други линии въздуховози, вместо да се хаби струващата 10-ки хиляди батерия да вози въздух. А за пред обикновения пътник и двете са лъскави и еднакво комфортни.