Author Topic: А 67  (Read 5338 times)

Offline vasko

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2972
    • View Profile
Re: За 67
« Reply #20 on: 19.05.2016, 17:54:09 »
А67 наистина го гласяха за тази работа, но симеоновци си държат на Семинарията (макар че по Драган Цанков А67 пътува обикновено с едноцифрен брой пътници).
Тук смятам, че трябва да се повдигне съвсем резонният въпрос защо има крайградска линия, която влиза толкова навътре в града, при условие, че има и такива крайградски линии, които достигат доста отдалечени точки (кв. Княжево, АС Изток и т.н.)? Това е дискриминация. :neznam:

Според мен, трябва да се въведе правило, което да елиминира подобна дискриминация. Или по-скоро да се "ъпдейтне" старото правило и да се спазва - крайградските линии да достигат до най-близката спирка на електротранспорт или до най-близката метростанция, но което е по-близо.  ;)

Иначе хората от Владая или Кремиковци, например, имат пълното право да искат и техните линии да достигат толкова навътре в центъра.
« Last Edit: 19.05.2016, 17:55:57 by vasko »
СБОГОМ, GTSofia.info

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 13527
    • View Profile
    • Email
Re: За 67
« Reply #21 on: 19.05.2016, 19:25:26 »
То така си беше: допреди 7 години най-близката точка на електротранспорт на А67 беше Семинарията. Даже преминаването покрай метростанцията беше забавено с няколко години за разлика от А68/69, 70, 3 и 5, които бяха пренасочени към метростанции.

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7582
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: За 67
« Reply #22 on: 19.05.2016, 20:05:22 »
Всъщност имаше идея да се изгради обръщало на мястото на бившето трамвайно колело при КАТ. На него трябваше да въртят 67, 68, 69, 70, 123 и 294. Но както всяка друга хубава идея и тази не се реализира. Сега малко или много 67 замества спреният  трамвай между Г. М. димитров и едновременно стова прави връзка с метростанцията и дава споменатите от wolf_rusi връзки.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12071
    • View Profile
    • Email
Re: За 67
« Reply #23 on: 19.05.2016, 22:50:26 »
А замисял ли си се дали живущите около ул. Самоков няма да въстанатат срещу повторно пускане на влак?

Защо пък да възстават? Един градски влак ще има спирки и там и те ще получат бърза връзка с района на Цариградско, Хладилника, Слатина и Ц.Гара. Всъщност наистина няма как да мине трамвай през кръговото, и може да се ползва трасето на ж.п.линията за преминаване по Цариградско.

Васко, какво лошо има крайградска линия да влиза натъвтре в града? Можеш от планината до Семинарията и за 1 спирка само да се спуснеш пеша до центъра дори. Същото и с 98. Много си е удобно. По-добре ли е тези хора да слизат с коли в ЦГЧ? А метрото и друго е претоварено, не виждам защо още толкова автобуси да се изсипват в него.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7582
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: За 67
« Reply #24 on: 19.05.2016, 23:15:56 »
Е хайде сега нужно ли е да обяснявам какви добри връзки щеше да даде трамваят по Н. Габровски. И въпреки това местните жители отхвърлиха проекта. Пък какво остава за безперспективен и бавен влак.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4546
    • View Profile
Re: За 67
« Reply #25 on: 19.05.2016, 23:34:28 »
МД2 изобщо не е претоварен неслучайно е със сравнително по-големи интервали 8-10 минути и няма никакъв смисъл 98 да се забива в задръстванията край Семинарията при положение, че на Хладилника има връзки с метрото и ТМ10. :rolleyes:

Offline ooleg

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2204
    • View Profile
Re: А 67
« Reply #26 on: 06.08.2018, 12:49:16 »
Някой може ли да ми каже, защо 67 се води крайградска линия при положение, че не напуска чертите на гр. София? Все пак Симеоново е квартал на София, а не село.
Маршрута е добър на хартия, но е много изстрадал за издържане от край до край. Че и от Симеоново до ГМ Димитров. Върви по два булеварда до метростанцията, а сякаш изминава гиганстки километраж. Ако имаше автобус от МС "Бизнес парк" до Симеоново щеше да е идеално на този етап от развитие на метрото.

Offline abs111

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2797
    • View Profile
Re: А 67
« Reply #27 on: 06.08.2018, 13:19:35 »
Всяка линия която излиза извън рамките на околовръстният път,ЦГМ я водят "крайградска".

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 13527
    • View Profile
    • Email
Re: А 67
« Reply #28 on: 06.08.2018, 13:44:37 »
Радвайте се, докато билетчетата са колкото на градските линии! Пък ако ще и "интерконтинентална" да е. Групирането няма никакъв юридически и практически смисъл засега.
« Last Edit: 06.08.2018, 13:47:04 by blagun »

Offline ooleg

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2204
    • View Profile
Re: А 67
« Reply #29 on: 06.08.2018, 13:52:53 »
То ако се въведе смисъл ще е доста противоречив. Защото едни неща са части от града (Симеоново, Драгалевци, Бояна, Княжево), а други са райони на София, които пък се водят села, въпреки, че по имена на спирки  за квартали (Панчарево), а трети хем са части от София, хем според програмата ми за времето на телефона са като отделни селища (Горубляне) и т.н. и т.н. парадокси. Не знам преди как е било, обаче хаоса би бил неизбежен при опит за вкарване в ред.

Понеже не съм ходил никога до първа станция на Симеоновския лифт и не ми е ясно - има ли нормален път, който да свързва Симеоново с първа станция на лифта? Ако има такъв път един автобус от МС Бизнес парк до лифта и до самото Симеоново би бил доста добър вариант.
« Last Edit: 06.08.2018, 13:55:28 by ooleg »

Offline bonbon

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1575
    • View Profile
Re: А 67
« Reply #30 on: 06.08.2018, 14:01:40 »

Понеже не съм ходил никога до първа станция на Симеоновския лифт и не ми е ясно - има ли нормален път, който да свързва Симеоново с първа станция на лифта? Ако има такъв път един автобус от МС Бизнес парк до лифта и до самото Симеоново би бил доста добър вариант.

От Бизнес парк до лифта има безплатното автобусче до мола и после 5 мин. пеша.
Нормален път няма. Има една разбита улица малко след Ринг мол, която влиза в  “ж.к. Света Магдалена”, а оттам по уличките се отива в Симеоново.

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 13527
    • View Profile
    • Email
Re: А 67
« Reply #31 on: 06.08.2018, 14:02:18 »
Административното обявяване на чисти села за квартали беше най-вече, за да могат жителите им да ползват билети и карти за ЦГМ. До селата се пътуваше с по-скъпи билети и картите за ЦГМ не важеха. Селата около Кремиковци бяха удостоени за квартали, за да привличат хора около комбината. Панчарево е село, а Горубляне - квартал. На север Бенковски и Илиянци са квартали, Кубратово и Требич - села, ако и да са в кръга, образуван от СОП. Също Бусманци. След като така или иначе духът е пуснат от бутилката, надали СО ще се върне към транспортно зониране, макар че то би било най-справедливо.
« Last Edit: 06.08.2018, 14:06:40 by blagun »

Offline ooleg

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2204
    • View Profile
Re: А 67
« Reply #32 on: 06.08.2018, 14:20:25 »
Справедливо е да има разлика в цените, обаче при това положение с. Бистрица със супер връзките си с различни точки на града незнам как биха били в ценово отношение! То кеф  ти връзка с Плана, с Драгалевци, със Симеоново, с Прарайз, с Младост, с Бизнес парк, със Студентски град и ГМ ДИмитров...Тоя лукс го нямат много места, дето се водят София.
А нямат връзка по прекия път от 5 км с административния си център - с. Панчарево! Да не говорим, че тоя път и много бакшиши не го знаят!
Симеоново пък нямат връзка с лифта, който носи името на квартала , и който пресича Симеоновско шосе. Нямат и пряка връзка с Бизнес парк и едноименната метростанция и т.н.
И околовръстното от Младост нататък не се използва нормално от градски транспорт. Сякаш само Цариградско стига до там.
« Last Edit: 06.08.2018, 14:23:27 by ooleg »

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4546
    • View Profile
Re: А 67
« Reply #33 on: 06.08.2018, 15:38:41 »
Пътят между Бистрица и Панчарево не е подходящ за движение на автобуси в сегашното си състояние и дори да бъде реконструиран пак няма да има достатъчен пътникопоток за редовна линия. Околовръстното от Младост 4 до Лозен не е особено подходящо за редовен градски транспорт а и няма сериозен пътникопоток. Лозен, Казичене и селата по на север имат сравнително удобни автобуси навлизащи в самите квартали и села. :rolleyes: Симеоново има пешеходен достъп до лифта макар и по разбити улици. :rolleyes:

Offline ooleg

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2204
    • View Profile
Re: А 67
« Reply #34 on: 06.08.2018, 15:50:44 »
Пътят между Бистрица и Панчарево не е подходящ за движение на автобуси в сегашното си състояние и дори да бъде реконструиран пак няма да има достатъчен пътникопоток за редовна линия. Околовръстното от Младост 4 до Лозен не е особено подходящо за редовен градски транспорт а и няма сериозен пътникопоток. Лозен, Казичене и селата по на север имат сравнително удобни автобуси навлизащи в самите квартали и села. :rolleyes: Симеоново има пешеходен достъп до лифта макар и по разбити улици. :rolleyes:

Има то сигурно пешеходен достъп  ама трябва водач предполагам. Пробвах веднъж от лифта да ида до там. Обаче насреща ми гробище, треволяк и нещо не го нацелих пътя къде е. А бях с детето. Викам хайде в обратна посока ще повървим покрай лифта поне е по-красива природата! И знаеш ли как завърши кратката разходка покрай лифта?! С вадене на кърлеж от ръката на детето! Така,че несполучливия ми опит без водач да се разхождам покрай лифта незнам кога бих го повторил!
За голям автобус пътникопоток няма да има, обаче малко автобусче не е излишно!
Като гледам 1-цата как се пълни дето е на 15-20 минути като рибена консерва тоя пътникопоток се разтоварва след центъра на Горубляне до Панчарево! Обаче едва ли всички са се засилили да ходят ей така към Цариградско, а не към метрото.
Имам богат опит с такси да снова между Горубляне, Панчарево, Бистрица, Симеоново. Смея да твърдя, че по експресно пресичане на града от това Околовръстно-Панчарево-Бистрица-Симеоново едва ли е възможно от друго място. Така, че може да се използва за смислени неща с малко повече акъл и желание.

Сегапния марпрут на 67 е доста дървен за половината пътникопоток, който се чуди как максимално бързо да се добере до метростанция. Вярно е, че в някое бъдеще метростанцията ще е на Симеоновско, обаче тогава идеите за бърза връзка през Витоша ще е по-актуална.
« Last Edit: 06.08.2018, 15:53:15 by ooleg »

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 13527
    • View Profile
    • Email
Re: А 67
« Reply #35 on: 06.08.2018, 16:01:21 »
Сегапния марпрут на 67 е доста дървен за половината пътникопоток, който се чуди как максимално бързо да се добере до метростанция. Вярно е, че в някое бъдеще метростанцията ще е на Симеоновско, обаче тогава идеите за бърза връзка през Витоша ще е по-актуална.
Няма по-бърза връзка от сега съществуващата. А98 е удобна повече за зоната между Симеоново и Драгалевци, а и влакчетата на МС Г.М. Димитров са 2 пъти по-начесто от тези на МС Витоша. Вие се благодарете и на това, защото в началото имаше мрънкачи, дето им се е удължил пътят до Семинарията. Освен това А67 преди беше чувствително по-нарядко и съвсем правилно беше сгъстен - все пак цял квартал израсна по Симеоновско до СОП, а и оттатък.

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5336
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: А 67
« Reply #36 on: 06.08.2018, 16:37:53 »
Пътят между Бистрица и Панчарево е стар военен път, който е бил ничий до съвсем скоро. В крайна сметка е предаден на Столична община, но габаритите и наклоните му не позволяват да мине автобус. Маршрутката, която преди минаваше от там отдавна я закриха поради слаб пътникопоток.
Покрай сагата с пускането на нов автобус до Бистрица, от Сдружение ГТИ бяхме предложили автобус 314 да бъде пратен от община "Младост" към жк Експериментален, Горубляне и да върти на детската градина в Горубляне - на ул. Хан Аспарух. Идеята беше да извозва двата квартала до метрото, което се пада в средата на маршрута. Така хем на Горубляне щеше да бъде дадена редовна и бърза връзка с община "Младост" (за разлика от А 4), детски градини, училища, ДКЦ, магазини и др., хем връзката Бистрица - Панчарево щеше да бъде свалена до 45 минути в посока с градски транспорт и едно прекачване.
Ама не - пуснаха 314 да се таралянка безсмислено до Младост 1 и да дублира още куп други линии.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17716
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: А 67
« Reply #37 on: 06.08.2018, 16:43:30 »
314 и 67 са си супер сега. Маршрутите им са оптимални, разговарял за тях с ЦГМ преди няколко месеца.
мур

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5336
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: А 67
« Reply #38 on: 06.08.2018, 16:45:16 »
Да, да. Кажи честно - смяташ ли, че ЦГМ ще кажат - еди-кой-си маршрут "не е оптимален". Да защитаваш една или друга теза с "ЦГМ така казаха" е повече от абсурдно.  :neznam:
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17716
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: А 67
« Reply #39 on: 06.08.2018, 19:22:40 »
ЦГМ се съгласиха с мен, когато им казах, че този маршрут на 314 е много добър и ги поздравих за решението им да не го запокитват към Горубляне.
мур