2211, а вероятно и другите два като него, беше 256, не 250.
2660 се появи пролетта на 92-ра и беше на линия 86. Тогава дойдоха и двата съчленени бели МАН-а - 2600 и 2601, те бяха на 94, много рядко на 280.
Преди тях, още беше февруари, един по-стар съчленен бяло-червен МАН, той беше на 120. Абсолютно идентичен на единствената бройка, която още 89-та година, лятото, преди да падне бай Тошо, се появи в Благоевград - беше на основната им линия - двойката, между селата Еленово и Струмско, после го бухнаха на автогарата, туриха му пердета и тръгна към по-далечните села, виждал съм го дори по линията Благоевград-Сандански (60 километра). А предишната, 88-а година, си спомням един репортаж по телевизията за партида от поне 20-тина автобуса МАН, абсолютно същите, предназначени за Стара Загора, но още не пуснати поради някаква причина. Явно са били подарък от някъде в Германия.
2600 и 2601 са преди това, 92-ра година, бях шести клас и специално ходех да ги гоня на 94 да се возя.....
Единствените други таралясници бяха двата вида от 60-те Фиат, от Торино, оранжеви, в гараж Дружба. Те бяха по 404, събота/неделя на 84, 204, 306 и 6-тицата за Герман. Последно видях такъв в движение 95-та година. Говори се, че са докарани през Гърция, и от 2-3 са скалъпвали един да тръгне. Бяха 27хх, омешани със Шкодите в Дружба. Васко може би знае повече. Имаше, между другото, същите такива няколко в градския на Дупница.