Author Topic: Карнобат  (Read 4042 times)

Offline glavi4ka

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 838
    • View Profile
    • GTBurgas.eu
Карнобат
« on: 01.02.2014, 11:18:50 »
Карнобат
« Last Edit: 02.02.2015, 19:46:39 by west_1 »
Бързият Боинг 767 от М.рудник за Изгрев излита на всеки 15 мин.,а А320 от Комлука до Славейков на 20!


Offline glavi4ka

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 838
    • View Profile
    • GTBurgas.eu
Re: Карнобат
« Reply #1 on: 01.02.2014, 18:17:48 »
Няма как да е :)
Бързият Боинг 767 от М.рудник за Изгрев излита на всеки 15 мин.,а А320 от Комлука до Славейков на 20!


Online Magirus deutz

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2970
  • Почитател на Мерцедес - Бенц, Магирус и Икарус.
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Карнобат
« Reply #2 on: 06.07.2014, 18:05:05 »
Някой знае ли откога този автобус е в Карнобат?

Offline did_ko

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3483
  • гигантски радиоактивен термит - мутант
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Карнобат
« Reply #3 on: 06.07.2014, 23:54:57 »
Въпросният ДАФ с инв.номер 351 и регистрационен А 7805 АМ се движеше на територията на Бургас до януари 2005 година, след което беше спрян от движение. Някъде до лятото на 2006 година автобусът се виждаше от надлеза паркиран заедно с останалите ДАФ- ове на паркинг. По това време изчезна, предполагам, че някъде в този период е продаден на "Минибус експрес" Карнобат. Според мен обаче въпросният автобус вече не е в движение. През 2011 за около един час престой в района на автогарата видях две Сетри S 215 UL и един МАН.
« Last Edit: 09.12.2014, 01:59:32 by west_1 »
Мразя да пиша и говоря за автобусите с марка "Чавдар" в минало свършено време.

Насилственото натъпкване на пътници в BRT  линиите е транспортен геноцид спрямо населението в Бургас

В ГТ Бургас НЕ ДОСТИГАТ АВТОБУСИ

Ако някои пост не ви харесва - можете да натиснете бутона "Информирай модератор".

Online Magirus deutz

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2970
  • Почитател на Мерцедес - Бенц, Магирус и Икарус.
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Карнобат
« Reply #4 on: 21.10.2015, 14:44:20 »
Чавдар м81 в Карнобат. Интересно за какво служи ромбът над предното стъкло.
Източник
« Last Edit: 21.10.2015, 17:37:48 by Magirus deutz »

Offline go6o

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 394
    • View Profile
Re: Карнобат
« Reply #5 on: 21.10.2015, 17:24:10 »
Чавдар м81 в Карнобат. Интересно какво означава ромбът над предното стъкло.
Източник
През 80-те години всички автобуси в Бургас имаха такъв ромб. Беше жълт и разположен под предното стъкло. Предполагам, че и в други градове са им слагали такива.
Ето тук, тук, тук и тук снимки на автобуси с такива ромбове.
« Last Edit: 21.10.2015, 17:26:30 by go6o »

Offline cvert

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1223
    • View Profile
Re: Карнобат
« Reply #6 on: 21.10.2015, 18:33:29 »
Отзад също имаха такъв ромб. До 1985 на всички автобуси и камиони освен рег. табела им пишеха номерата с големи букви и цифри отзад, като на тези в Русия, след това спряха да ги изписват и започнаха да им слагат този ромб. Даже си спомням на автобуси, които имаха изписан номер отзад, пребоядисваха цялата задница за да сложат ромба.
« Last Edit: 21.10.2015, 20:25:23 by west_1 »

Offline todorow_211

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1131
    • View Profile
Re: Карнобат
« Reply #7 on: 20.11.2015, 20:21:59 »

Offline dj_the_bus

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2428
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Николай Попов
    • Email
Re: Карнобат
« Reply #8 on: 08.03.2019, 20:53:18 »
От Карбонат, таковата Карнобат, на 18.02.2013г.




Online Magirus deutz

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2970
  • Почитател на Мерцедес - Бенц, Магирус и Икарус.
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Карнобат
« Reply #9 on: 22.12.2019, 11:35:51 »
Чавдар м65 в ДАП - Карнобат, 60 - те години:

Източник

Offline София 100

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2459
    • View Profile
    • Email
Re: Карнобат
« Reply #10 on: 02.01.2021, 17:04:55 »
"Чавдар" B 13-20/ 14-20 и 11Г5, заснети на 30.10.1991г. в Карнобат. Автор: Niklas Henriksson.
Винаги, когато се яви трудност - в живота, или в работата ми, си припомням индийската пословица:
"Трябва търпение и труд, за да се превърне черничевият лист в коприна"

 Елисавета Багряна

Online Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13870
    • View Profile
    • Email
Re: Карнобат
« Reply #11 on: 02.01.2021, 22:25:58 »
В13-20 трябва да е, първо е малкото прозорче. Паднал му е въздуха, за това вратите са леко отворени и е приклекнал отпред.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline zirka

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1195
  • www.GTBURGAS.eu
    • View Profile
    • Email
Re: Карнобат
« Reply #12 on: 05.01.2021, 20:19:14 »
^ ... Точно В 13-20, освен това към посочената година все още рязането не е било практика, а и тук е нямало съчленени. На тази снимка нагледно се ''виждат'' слабите места на тези модели по окачването - това са възглавниците ... което идва от системното претоварване. И въпреки че е спрял, неравномерното падане на пневматиката е такъв признак.
До 1998г само градските линиите са четири, обслужвани от няколко Б 13-20 и малко повече 11Г5.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 И малко история:
1955г - Автобаза Карнобат, клон към УАТ - Котел
             13 товарни автомобила и 1 автобус (линия Карнобат - Чубра)
             30 човека (26 шофьора, 3 монтьора)

1962г - самостоятелен клон към ДАП - Бургас

1965г - 52 товарни, 15 автобуса, 4 товарни и 3 леки таксита

1975 - 80 подбряване и изграждане на материално техн. база
  1978г - нова Автогара

1983г 7 540 000 лв приходи

1984г - лабор. за скорестен анализ на маторни масла.

 :arrow: През 1955 г се полагат основите на държавния автомобилен транспорт със създаването на автобаза към УАТ - клон Котел. Налице са едва 13 товарни автомобила ''Чипел'' и един автобус, който обслужва линията Карнобат - село Чубра. Персоналът наброява 30 човека, от които 26 шофори и 3 монтьори. Сервиз и гаражни площадки няма, автомобилите се гарират и ремонтират на открито.
 През 1962 г автобазата се обособява като самостоятелен клон към ДАП - Бургас. Три години по -късно астостопанството притежава 52 товарни автомобила, 15 автобуса, 4 товарни и 3 леки таксита. Установява се транспортна връзка с редица села от бившата Карнобатска околия.
 Бързите темпове на развитие на промишлеността и селското стопанство в Бургаски окръг налагат Автостопанството в Карнобат да поеме тежки и отговорни задачи по превоза на товарите и обслужването на пътниците. Окрупнява се и се освъвременява автопаркът и сервизните помещения. С доставката на новите товарни автомобили ''МАЗ'', ''ЗИЛ'', ''ГАЗ'', ''Ифа'' автостопанството е вече в състояние да поеме активно своя дял в транспортното обслужване на Кранобатската селищна система.
 През 1975 -1980 се подобрява материалната база. Асфалтират се гаражните площадки, построява се ново сервизно хале, изграден е диагностичен пункт, оборудван с най -модерна техника. През 1978 г се открива нова автогара, която задоволява една назряла необходимост на Карнобатската селищна система.
 Автостопанството активно участва в селскостопанската кампания предимно в превоза на зърно. На него е поверено обслужването на АПК - Сунгрларе, АПК и НПК - Карнобат. В напрегнатите дни на прибиране на реколтата, тук хора и машини работят денонощно, за да въде превозено качествено, навреме и без загуба всичко, което земята е родила. Автостопанството вече осъществява автобусна връзка с всички селища от района.
 Наред с успешното изпълнение на плановите задачи колективът реализира широка социално - битова програма. Изградена е база за краткотраен ондих в град Мичурин (Царево). Автотранспортниците се хранят в работнически стол, а наскоро получиха и нова придобивка - магазин за хранителни продукти.
 Решенията на XII -я конгрес на БКП поставят нови изисквания за развитието на автотранспорта в страната. През 1983 г автостопанстрвото реализира производствена програма в обем на 7 млн и 540 хил лв. приходи. Переспективите за развитие са качественото нарастване на автопарка с доставка на нови голямотонажни и скоростни автомобили и комфортни автобуси. Предстои изграждане на нова автобаза за над 3 млн лв.
 Макар и кратък, извървеният път от колектива на автостопанството е наситен с всеотдаен и плодотворен труд. Решаващ дял за постиженията имат хората зад волана и в сервизните халета. Сред тези, които положиха основите на автостопанството са ветераните - шофьори Вълко Вълков, Джено Запрянов, Съби Тонев, Петко Димов, Тодор Бинев, организатори експлоатация Маринка Стаматова, Недялка Георгиева, моньорът Петко Белимезов, билетопроверителката Божана Нейкова и други. Незабравим за автотранспортниците от Карнобат е Димитър Стоименов, под чието умело ръководство автостопанството успешно градеше доброто си име. Гордост за трудовият колектив са орденоносците Манол Генов - директор, Жельо Ганев, Стефан Марков, Христо Радев, Жельо Петров, Димитър Димитров, Стоян Иванов. 
« Last Edit: 05.01.2021, 20:25:01 by zirka »
WWW.FORUM.GTBURGAS.EU

Offline qwerty95

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1296
    • View Profile
    • Email
Re: Карнобат
« Reply #13 on: 05.01.2021, 22:37:36 »
Между другото тия камиони Чепел до преди дестина години се срещаха често в региона, наред с други класики, вероятно някои от тях останали от изброените горе екземпляри. Но отдавна не съм виждал, като съм ходил натам. Често понеже съм в Айтос......

Online Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13870
    • View Profile
    • Email
Re: Карнобат
« Reply #14 on: 05.01.2021, 23:33:13 »
Нищо чудно като са ликвидирали ДАП-а навремето да са разпродали на частници техниката и оттам да са тези камиони? Върши работа все още ако искаш да си возиш товари на полето. Какъв е модела някаква идея?

Парадоксалното е че през 62-ра преди почти 60 години е имало повече автобуси в Карнобат от сега :) При всичките уж еврофондове, възможности и пари с които разполагаме. Няма да се учудя и по всеобхватен и редовен транспорт от сега да е имало преди 60 години. Колко автобуса има сега в Карнобат и колко линии?
« Last Edit: 05.01.2021, 23:44:37 by Ivo »
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3553
    • View Profile
    • Email
Re: Карнобат
« Reply #15 on: 06.01.2021, 00:32:37 »
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Online Magirus deutz

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2970
  • Почитател на Мерцедес - Бенц, Магирус и Икарус.
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Карнобат
« Reply #16 on: 23.02.2021, 23:12:37 »
Чавдар B13-20 и Чавдар 11г5 в Карнобат, 1991г.:

Източник
« Last Edit: 23.02.2021, 23:15:15 by Magirus deutz »