Според мен в София най-бавно са вървели жълтите номера. От тях има АБ, АВ, АГ, АК, АН, АР, БВ, БГ, АС, АТ, само 10 серии за 6 години '86-'92 , като съм ги подредил по реда, с който според "записките" и хорските спомени са вървяли. Москвичът ни например беше С 7062 АК, регистриран 26.04.1989. Роднини имаха един Трабант, който не помня какъв му беше номера, но беше същата серия АК и беше 1988 година. Май беше 5ххх. После имаха една Лада 1500 С хххх БВ, но за нея не знам кога е регистрирана или пререгистрирана, оригинално би трябвало да е с черен номер. Т.е. ако АК е свършила някъде през лятото на 89 година и е въряла и през миналата, то в периода 86-90, в София са се регистрирали едва по десетина хиляди автомобила на година и една серия е вървяла по цяла година. Останалите шест серии минават за 3 години, като от тях се срещаха вече новите модели на Лада и Москвич, Шкода Фаворит както и доста западни вече автомобили. Интересен случай е един от култовите скечове на Улицата, където Христо Гърбов кара едно червено Деу Есперо с номер С 7890 АТ, който би трябвало да датира от 1992 година, той и епизода е от 92-ра и 93-та, а този модел според източниците започва да се продава в Европа чак от 1995-96 година. В този "жълт" период като цяло в България май-вноса на автомобили е бил доста малък. Някои по-малки области имат едва по 2-3 серии.