Author Topic: Инциденти в метрото  (Read 14939 times)

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9565
  • Can't argue with stupid - time wasting
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Инциденти в метрото
« Reply #180 on: 16.09.2018, 19:29:41 »
Всички станции трябва да се снабдят с гласово предупреждение да не се пресича жълтата линия. Много е дразнещо и според мен върши работа, но имам чувството, че го има само на „Мусагеница“ и „Младост I“. Щеше да е добре и врати да има, но с трите модела влакове с различно разположение на вратите едва ли някога ще се случи. Най-малкото ще е сложно за проектиране ако въобще е постижимо.

Offline TRAMS SOFIA

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 912
  • Системата ни убива
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Инциденти в метрото
« Reply #181 on: 16.09.2018, 20:07:12 »
Всички станции трябва да се снабдят с гласово предупреждение да не се пресича жълтата линия. Много е дразнещо и според мен върши работа, но имам чувството, че го има само на „Мусагеница“ и „Младост I“. Щеше да е добре и врати да има, но с трите модела влакове с различно разположение на вратите едва ли някога ще се случи. Най-малкото ще е сложно за проектиране ако въобще е постижимо.
Гласово оповестяване има на всяка станция.  Въпроса е, че охраната не струва. Не може полицая, който трябва да пази цялата станция да яде на стълбите към перона на станцията и на "подозрителните" лица да проверява личните карти и след това да ти ги връща мазни....
Въпреки това, на някои станции вече е преместена ограничителната жълта линия с половин метър назад.
Похвала за бързата реакция.  :fan:
"Отстрани може да изглеждам като човек, който прави каквото си иска, или като човек, който се държи както си иска. Може да изглеждам арогантен. Всякакъв може да изглеждам. Но истината е, че свободата има много висока цена и аз съм сключил договор със себе си да я плащам. И я плащам. И не се оплаквам.“

Offline matto

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 53
    • View Profile
Re: Инциденти в метрото
« Reply #182 on: 16.09.2018, 21:27:01 »
А не може ли най-простото решение. Една преграда по цялата станция, която да се вдига цялата (или на 2-3 сегмента че да не е мн тежка) само когато има спрял влак? Нещо като автоматични ролетни щори на някои магазини? Така няма нужда от по-сложното напасване на отделни врати, защото където са релсите между сегментите ще бъдат напаснати що-годе към моделите влакове а и една релса на ролетна щора ако е дори и по средата на вратата на влака пак може да се промушиш и да излезеш.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9565
  • Can't argue with stupid - time wasting
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Инциденти в метрото
« Reply #183 on: 16.09.2018, 21:41:22 »
По-скоро вратите да са си пак стъклени, но да са монтирани на дъговидни релси и да се прибират нагоре, а не настрани. Проблемът с отварянето настрани е точно, че трябва да има място крилата на вратата да се приберат в стъклената стена, което при нас ще е особено трудно. Смятам, че не би било възможно нищо друго освен плъзгане на вратите нагоре.

Offline bdz43r

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2665
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Инциденти в метрото
« Reply #184 on: 16.09.2018, 22:27:57 »
в други случаи има хора които напълно целенасочено скачат пред влака с мисълта да се самоубият.
Влаченето в станцията няма как да спаси самоубиец, хвърлящ се точно пред влака.

Offline vesko76

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4266
  • Van Hool & Citaro G - fan
    • View Profile
Re: Инциденти в метрото
« Reply #185 on: 17.09.2018, 00:22:51 »
Самоубиецът няма да скочи пред влака в края на станията, а в началото, когато влакът и с 10 км/час ще го прегази отново.

Offline Neronov

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2827
  • R.I.P 1210
    • View Profile
Re: Инциденти в метрото
« Reply #186 on: 17.09.2018, 00:51:52 »
За да се спаси един - загиват повече. Заради по-ниската скорост и увеличеното времепътуване определен брой пътници се пренасочват към алтернативен транспорт (кола), с което расте броя на индицентите, някой от тях фатални. Отделно и замърсяването от повечето коли.

Това правило се отнася нявсякъде по света и Софийското метро не прави изключение. Трябва да се мисли по-мащабно. Всяка година да има по 3-4 случая на "паднали" на релсите, от които 1 да е оцелял заради ниската скорост. И заради този 1 човек се увичеличва времепътуването на 130 милиона пътници годишно.

Offline btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2483
    • View Profile
    • Email
Re: Инциденти в метрото
« Reply #187 on: 17.09.2018, 12:17:20 »
Инцидентът показа, че пъпленето в метростанциите не спасява човешки животи.

То пъпленето не е само в метростанция. Например от извън пик, от "Г.М.Димитров" до "Искърско шосе" влакчетата се движат със скоростта на закъснял трамвай, а от "Интер-Експо Център-Цариградско шосе", до "Дружба"  редовно машинистите пускат влакчетата по инерция.
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4