Eто, точно за това говорим!
В Слънчев бряг, някъде 1996-1999г. трябва да са се появили две Юлиета. Едното чисто бяло, другото по-шарено с музики и прочие. Въпросните са продадени от Транстриумф на някакъв малък частник. Имате ли представа каква е тяхната съдба?
Не две, а повече – в един момент бяха май 4 Юлиета и 2 МВ О305Г, всичките с Варненски номера. Нещо от ниските цифри – В 0ХХХ АР и АМ. По едно време смениха регистрацията на едното с ''А'' и малко след това изчезна.
Но не е бил малък частник, а първият превозвач (на няколко пъти е ставало въпрос по - напред) и става въпрос точно за ДАП - клон Несебър, който, някъде през 90 -те е приватизиран. Тогава автопаркът е само от Чавдари В 14 - 20, някои от тях рязани и още два съчленени, с недотам ясна марка. Да се подменя състава в тези години е доста трудно, още повече с чисто нови, и затова отнякъде се появява ''Транстриумф'' с въпросните автобуси. Дали самите автобуси са били отдадени под наем или купени остава неясно. Но май е имало някакви амбиции те да се вмъкнат в Несебър по този начин. От другата страна, бившият клон на ''Балкантурист'', също приватизиран, кой постепенно бива избутан от трансферните превози (по други причини), също проявява интерес към ГТ в града. При все че тогава разполагат с много добри туристически автобуси, а няма подобни за градски превози. И какво става в действителност – ''Несебър автотранспорт'' и ''Транстриумф'' се оттеглят, а ''Сл.авто'' влиза. Още през 1999 г те поемат постепенно линиите, сменят името си, при това успяват да внесат доскоро познатите ни автобуси, което към онзи момент май никъде другаде в страната няма. Получава се един период в който и двата превозвача обслужват линиите. Постепенно Юлиетата/МВ на ''Транстриумф'' изчезват, като остават две, които се ползват вече от установилия се нов превозвач в първите няколко години. Ето и две снимките, затова и единият е пребоядисан вече с неговите цветове – след 2000 - та година трябва да е правена първата снимка.
Останалите автобуси, може някои от тях да са продадени или върнати във Варна. В този период, въпросният Холдинг се занимава и с внос на употребявани рейсове, като за разлика от други вносители веднага ги регистрират. Дори ако някой намери от онези години, списания за продажби на автомобили, ще види че техните автобуси винаги са с номера. Вероятно в този период са продавали и то повече извън страната.