Което е писано, че автобусите са поддържани и обслужвани е вярно, също пробегът на Чавдарите- Кента е реален. Писали сме вече за тях. Лошо е наистина, че за година и половина продажба, купувач няма.
Ето я идеалната възможност Бургасбус да купят запазени нископодови автобуси за II автоколона на ниска цена в лицето на МАН-овете НЛ202. Конектата, разбира се, са по-добрият вариант, но за тях вероятно сумата ще е пет-цифрена. Мерцедесите О405Г биха им свършили също добра работа, тъй като бургаските вече са доста амортизирани.
Силно се надявам някой да купи и Кентите, вместо да ги бракуват.
Сравни късите – МАН НЛ, МВ 0405 и 0407(нищо че е малко по- друг вид)по години на производство, пробег, цена. Като години са приблизително равни, МАН обаче са най- евтини и с най- малкък пробег. Някъде бях чал, че първата версия не била направена толково сполучливо, освен по отношение на салона – като се споменава за прекаленото голямо количество изгорели вътре, с често съпътстващи дефекти. При следващата модификация вече е отстранено, както може би и след години експлоатация. Но е факт, че не ги пускаха много. Освен друго, по мои набюдения има още един такъв МАН, които е на единия от Аквапарковете. Него също не го ползваха много, дори от няколо години изобщо, а същевременно се сдобиха със Сетри С215. Друго, че са и малко тромави, което по същество няма да ги направи удачни точно за подобно предназначение.