Излиза че доставката на ''новите'' МВ -та от една страна е свързана с обслужването на нова линия. От друга страна страна метанът - като по -екологично гориво... и дименето на някои от БМЦ -та, които иначе отдавна вече са вкарани в норми.
От началото на годината една от линиите, която се обслужваше едностранно от частник, вече е разделена между него и тукашният превозвач: това е Сл.бр/Несебър - Каблешково - Бургас.
Що се отнася до конкретните автобуси, те са изработени на базата на О530 Цитаро, по повод проведеното ''Експо -2000'' в Хановер. Името му ''Ървайн Дизайн'' идва от главния дизайнер на марката, чието участие е пряко при създавенето на леките автомобили в люксозния клас. Предвид значимоста на събитието, администрацията на града решава да подмени парка, като му придаде различен облик. Едно от нещата е CNG -което в онези години с прохождането си, създава и някои допълнителни затруднения. Но екологичната насоченост и най -вече видимото – дизайнът, остават да ознаменувание това събитие.
Така Джейм Ървайн, който е достатъчно популярен тогава, ''оставя'' името си на модела -автобуси. Първоначално заложената идея трябва да приключи с изчерпвана лимитирана серия за града... Но скоро след това такива рейсове се оказват както в Дрезден... така и в Чили, столицата Сантяго.
Сега е трудно да се разбере точно как е било – дали след приключване на събитието, част от автобусите са продадени тук - там... или са произведени - поръчаните, но отказани от Хановер и отишли другаде. Отказват ги поради ненавременно отстраняване на възникналите трудности при експлоатацията им, идващи от използването на вида гориво, което пък става пряко обект на критика към администранията на Хановер за разходи, които явно са дошли повече при тези обстоятелства, предвид че автобусите реално са бутикови... Следват няколко години противоречия производител - поръчител.
Разбира се във времето проблемите би трябвало да бъдат ''изгладени''...но все пак един от тях (СВ5462НС) е в такова състояние.