Не е рязан. 260 е, от брака от бившата ГДР - по провинцията беше пълно с такива...
Къде по провинцията е било пълно... Точно в този район е бил само един, този, и то за кратко! В Поморие 2 и Бургас 4, като единият от Поморие попада в Бургас, но това е общата им бройка. Подробен съм, защото обратното не можеш да го докажеш... Впрочем като количество какъв е % че да говорим за – ''пълно''. Да не изпздаме в повече в подробности, ама къде другаде са били повече от останалите - че да е така, както казаваш!
Не е разан
но е странно как разбра по тази снимка? – Казвам го сега, защото имам и друго да кажа, не да се заяждам или апострофирам.
Друго че голямата част от внесените от ГДР не са били на изхвърлячката, особено в първите години на обединението. Това тук е някъде от 1994/95 г, независимо че е датирано през '98. Конкретно става въпрос за една частна фирма, която оперира тогава... с този автобус малко.
... Нали не смяташ, че ГДР автоматично са минали на МВ и Ман... Повечето автобуси са били на тамошната гражданска защита и на военните. Когато Съветите тръгват да се изтеглят - разпродават всичко, а граждаската им защита престава да функционира, впрочем тяхният щат е бил доста солиден. Предвид че са били на първа линия (до враждуващия лагер), всяко скривалище е имало щат автобуси... Тоест тях разпродават основно... а не градския си транспорт... Такива автобуси нямат километраж, просто на някакъв период са подменяни. В това число и голяма част, които са внесени в страната...
Интересен рязан? Икарус, който няма отваеями прозорци и все едно има отзад капак за двигател.
+ зле кърпен Чавдар, който ми мяза на 9М, през 1998 е правен
...И това е причината за липсата на прозорци... максимално ''херметизация'' с което да се запазят евакуираните от поразяващите фактори на химическото, бактериологическо или ядрено оръжие до скривалищата.
Що се отнася до Чавдара, в началото на 90 -те тукашният филиал разпродава голяма част от Чавдарите си. Така по всяка вероятност този е пенсиониран и извозва работници или е купен от някой частник... като логото му е останало.
... С което да направим малък преход към следващите – Юнкерите. При смяната на превозвача остават без работа. ''Дрита'' купи 2 от тях и 2 Бергхофа за филиала си тогава в Павел баня. Останалите 8 броя досега ги продаваха...
явно безуспешно. Отскоро вече са със свалени номера...
Иначе първите 6 броя са взети нови през 1992г. За тогавашното време - това е много. Мисля другаде подобно е нямало! Впоследствие бройката им нараства до 10, но следващите към момента са малко употребявани.
От 1 юли 1996 г са пуснати летни линии Несебър - София, Несебър - Пловдив и Несебър – Ст. Загора, обслужвани от тях. Следващата, целогодишна Несебър – София през Бургас, Ст. Загора и Пловдив. Тогава някъде единият Юнкер катастрофира край с. Венец, Карнобатско... и на негово място е взет още един... Някъде 98/99 г не им е издадено разрешително, а мястото им веднага е заето от други - познати, съсредоточават се само с трансфери, а по -късно и с курсове до Бургас... Последните години останаха само ведомствени, докато и те не отпадат през 2016г.