Author Topic: Несебър, Слънчев бряг  (Read 252468 times)

Offline KRAKOMOBILA

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5371
    • View Profile
Re: Несебър, Слънчев Бряг
« Reply #260 on: 17.06.2014, 14:58:18 »
Освен това автобусите на СЛ Автотранспорт бяха изключително запазени.
НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Re: Несебър, Слънчев Бряг
« Reply #261 on: 17.06.2014, 15:43:45 »
Да са честити новите BMC! Надявам се в тях да става по-добро пого от това на Asphyx, Vader, Hypocrisy, Arch Enemy и т.н. , а в натоварените моменти да има истинска стена на смъртта (Wall of Death) като по 204 в София.  :)

Offline zirka

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1329
  • www.GTBURGAS.eu
    • View Profile
    • Email
Re: Несебър, Слънчев Бряг
« Reply #262 on: 17.06.2014, 16:42:48 »
^ Мерси! Ама от мнението ти излиза, че или никога не си виждал или поне не си се возил на BMC, както и МВ О405 и подобните – за да ми правиш подобни аналигии – след подобно мнение, какво друго да си мисли? Но все едно, всеки си има някакви собствени представи – друг е въпросът понякога обаче дали вследствие на нещо не си изкривяваме насила спрямо фундаменталните закони.

Не разбирам на какво основание им се радваш на тези BMC... но съвсем скоро ще съжалявате, че съществуват.
Споменах по - горе, че самата марка е страхотна – може би гледната точка на някакъв фен. Като пътник, също бих казал че са удобни, значително по - нови са от повечето автобуси на предния превозвач – тук не е проблем толкова това. Проблемът и аналогията с късите двуврати МВ О405, О407 и МАН NL 202 в сравнение с BMC - то, е че то е триврато – точно това е голямото превъзходство от тази гледна точка. И ако зимата не е толкова осезаемо, то сега предимството е огромно. Сравнени с новото МВ Conecto LF, BMC -то и осовено SLF -a, не отстъпва по нищо. От чисто техническа гледна точка може да е друго, но няма да е толкова по - различно, защото и чисто новите МВ -та се развалят. Сравнявам само късите, що се отнася до съчленените, то е същото, къде - къде тривратите отстъпват на четиривратите, а те бяха само два. Така че в това отношение също е относително равно.
Вярно е че бяха запазени, въпреки годините си.

А Слъчев Бряг Автотранспорт,какво ще правят?Продават или  :neznam: ?
Дали ще ги продават – ами... ако се намери купувач... вероятно? Но има нещо друго, което не е ясно – възможно е старият превозвач да се надява да обърне бързо нещата в своя полза и в този смисъл не, ако имат някакви надежди, скоро да се случи, вероятно ще пазят резерв по - дълго. 

Всяка замяна на съчленен със соло, особенно в туристически комплекс като Слънчев бряг, е меко казано върховно малоумие.
Минаналата година не съм попадал на съчленен, който да не беше с прилично количество правостоящи хора и то, гъз до гъз.
Сравнени обаче, триврат съчленен с триврат соло, пак е относително равно, защото предимството на съчленения, донякъде се обезсмисля от това като те запушат да не можеш да слезеш – при голямата гъстота на хора на единица площ и малките разстояния, точно тук губи съществено съчлененият триврат, – тук е точно така.

Линия 10 Бургас- Сл.бряг- Бургас и лятната линия 11 Бургас-Несебър-Бургас си остават обслужвани от Слънчев бряг автотранспорт.
Както и 7 (Сл.бряг - Поморие). Има издадени сезонни карти и това може да е била една от причините за оставането им.
Поздрав за онези, които истински(-!) харесват МВ -та :arrow:
« Last Edit: 17.06.2014, 16:53:54 by zirka »
WWW.FORUM.GTBURGAS.EU

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4572
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: Несебър, Слънчев Бряг
« Reply #263 on: 17.06.2014, 17:16:05 »
В София сме се навозили на ВМС-та и за тази марка повече не искаме и да чуваме. Всъщност това се отнася до всички опити на анадолските ни съседи в сферата на автобусопроизводството.

Offline zirka

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1329
  • www.GTBURGAS.eu
    • View Profile
    • Email
Re: Несебър, Слънчев Бряг
« Reply #264 on: 17.06.2014, 17:30:05 »
Че в София сте се визили спор няма! Ама оттам нататък... даже сравнението с прозорците, за което V. Peichev споменава, не е реално! При МВ - та О405 и МАН – тукашните, прозорците са падащи; при BMC - то са плъзгащи, тоест се отварят странично. При тях просветът е голям, а така през него влиза свободно голямо количество въздух, които иначе при първо споменатите съвсем е ограничен. Който се е возил знеа, а това е абсолютно превъзходство по отношение на този показател!
« Last Edit: 17.06.2014, 17:31:44 by zirka »
WWW.FORUM.GTBURGAS.EU

Offline Tony

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2876
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Форум за градски Транспорт Варна
Re: Несебър, Слънчев Бряг
« Reply #265 on: 17.06.2014, 17:35:27 »
Сравнени обаче, триврат съчленен с триврат соло, пак е относително равно, защото предимството на съчленения, донякъде се обезсмисля от това като те запушат да не можеш да слезеш – при голямата гъстота на хора на единица площ и малките разстояния, точно тук губи съществено съчлененият триврат, – тук е точно така.
Тук не съм съгласен, в съчленения има повече място. Вратата може и да е по-далеч от теб, но се слиза по-лесно, няма да е блъсканица като в соло автобус (ако изобщо успееш да се качиш в БМЦ сега).

RIP 8155 (1992-2019), 8157 (1990-2019)

Offline vikiconectoto

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 377
  • RIP 9070 :(
    • View Profile
Re: Несебър, Слънчев Бряг
« Reply #266 on: 17.06.2014, 18:16:58 »
Поздрав за онези, които истински(-!) харесват МВ -та :arrow:
Хубаво,че поне тези две линии са им оставили.Щеше да ми е интересно Сл.Бряг-Бургас със SLF. :crazy:
« Last Edit: 17.06.2014, 22:41:16 by difian »

Offline lud_pi4

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7479
  • За запазване историята на ГТП
    • View Profile
    • Email
Re: Несебър, Слънчев Бряг
« Reply #267 on: 17.06.2014, 18:16:59 »
Аз също съм се возил и то точно на тези, не е нормално автобус на 4 години (защото на толкова бяха), когато започнаха да късат каросерии, и да им се отделя двигателя от останалата част на автобуса, Мерцедесите също имат три врати варианти и ги ползваме с години, а няма такова нещо при тях, за салона да не говорим на БМЦ-то колко е тясен, неудобен и прочие, Мерцедесите може да са от 90-те, но са светлини години пред Турските бараки и кочини, и винаги ще бъдат. ;) Няма да споменавам, че уплатненията на вратите са сменени с някакви парцали, а вместо решетки на радиатора има опъната занитена мрежа. ;) А относно прозорците, даже напротив, през падащия влиза повече въздух, даже става течение, защото има по добра аеродинамика, докато при плъзгащите, нищо не се променя и въздуха просто си минава, без да се завърти. ;)
« Last Edit: 17.06.2014, 18:22:04 by lud_pi4 »

Offline vikiconectoto

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 377
  • RIP 9070 :(
    • View Profile
Re: Несебър, Слънчев Бряг
« Reply #268 on: 17.06.2014, 18:18:32 »
Аз също съм се возил и то точно на тези, не е нормално автобус на 4 години, защото на толкова бяха, когато започнаха да късат каросерии, и да им се отделя двигателя от останалата част на автобуса, Мерцедесите също имат три врати варианти и ги ползваме с години, а няма такова нещо при тях, за салона да не говорим на БМЦ-то колко е тясен, неудобен и прочие, Мерцедесите може да са от 90-те, но са светлини години пред Турските бараки и кочини, и винаги ще бъдат. ;) Няма да споменава, че уплатненията на вратите са сменени с някакви парцали, а вместо решетки на радиатора има опъната занитена мрежа. ;)
Наистина след време ще съжалявате,че нямате макар и стари МВ-тата.Много по-здрава каросерия имат от тези.

Offline pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4182
  • 9060
    • View Profile
    • Email
Re: Несебър, Слънчев Бряг
« Reply #269 on: 17.06.2014, 18:27:59 »
Как ще сравнявате мерцедеси 405ци, конекта, интурота и МАНове с тия кошници BMC. Тука са ги лъснали, иначе след 1 година ще видите колко ръжда ше имат.

Offline cvert

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1224
    • View Profile
Re: Несебър, Слънчев Бряг
« Reply #270 on: 17.06.2014, 18:49:19 »


Пълна отврат са тея БМЦ и няма място за сравнение по никой показател с Мерцедес,Ман и други западни марки.А пък за сравнение между соло и съчленен не трябва да се коментира,а да се снима някое БМЦ в района на стадиона или две,три спирки преди това и на всеки ще му стане ясно.Аз като ги видя имам чувството,че чак на шофьора на гърба са се качили,а има и доста пътници които не желаят да се тъпчат.За линията до Бургас и Поморие Слънчев бряг автотранспорт са я вземали за още пет години така,че те ще са превозвачите заедно с Бургасбус от страна на Бургас.

Offline KRAKOMOBILA

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5371
    • View Profile
Re: Несебър, Слънчев Бряг
« Reply #271 on: 17.06.2014, 19:03:10 »
Явно на Zirka основнанията са основно любителски - от това, че харесва марката... в което няма нищо лошо.. но няма и смисъл да ни убеждаваш, че черното е бяло. BMC са се доказали като неземни боклуци не само в София, но и в Пловдив и навсякъде другаде където ги има.
НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline kops

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 834
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Несебър, Слънчев Бряг
« Reply #272 on: 17.06.2014, 19:50:00 »
Така,и аз като Пловдивчанин и бивш пътник в тези бмц-та ще изкажа мнение.
Като гледам снимките изглеждат като чисто нови,добре са измити,но както казахте това ще е само в началото и бързо ще бъдат занемарени.
Мисля че каквато и марка автобуси да е,просто се иска поддръжка.Пример ще дам със Ирисбусите на Хебросбус които много се поддържат и макар чат-пат да има технически неизправности са си супер пазени и чистени,дори и ремонтирани.Докато при бмц-тата всеки знае че "Градски транспорт" не бе в добро финансово състояния,шофьорите ги караха без много да ги жалят по обясними причини,и като им се случеше нещо стояха по доста време в сервиза поради безпаричието(ще дам пример как тролей чака 7 месеца компресор).
Колкото до прозорците zirka e прав.Става супер течение а тези малки прозорчета на МВ-тата саааа отвратителни и въздух не влиза.
Като цяло ако бяха по-запазени щяха да са добре за Слънчев бряг със изключение че изобщо не трябва да има къс автобус на 1-та,но от Пловдив ги взеха зле,скоро ще започне да се усеща как ще падат един по един.
Иначе снимките са супер,изпитах носталгия към дапа,дано качваш редовно снимки :P
Never let your dreams down!

Offline It_s_Real

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 714
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 344034812
    • View Profile
    • extrahost.BG
    • Email
Re: Несебър, Слънчев Бряг
« Reply #273 on: 18.06.2014, 09:41:45 »
Сравнени обаче, триврат съчленен с триврат соло, пак е относително равно, защото предимството на съчленения, донякъде се обезсмисля от това като те запушат да не можеш да слезеш – при голямата гъстота на хора на единица площ и малките разстояния, точно тук губи съществено съчлененият триврат, – тук е точно така.

30 и 50 литрови обеми, едно и също ли е?
Пристрастията ти са явни, да не си на процент от новия превозвач?

Offline Hakkinen

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 796
  • The Flying Finn Is There To Win!
    • View Profile
Re: Несебър, Слънчев Бряг
« Reply #274 on: 18.06.2014, 15:48:56 »
За съжаление, дори "Слънчев бряг Автотранспорт" да се надяват на бързи процедури и съдебни действия, те обикновено са доста мудни, пък и когато има предварително избран "победител", нелоялните практики взимат връх. Подобен казус има във Велико Търново - тук вече пета година след конкурса за превози нямаме постоянно избрани превозвачи по 80% от градските и крайградски линии. В края на 2009-а г. една фирма спечели тези 80% от маршрутите само с два чисто нови автобуса, след което докара още три и напълни града с Мерцедеси, Манове, Неоплани и т.н. произвеждани в периода 1983-1995-а г., като едва отскоро вкара две мидита и един автобус, които са една идея по-нови /1997-1998 г/. Логично останалите превозвачи обжалваха, като делата се водиха до края на миналата година. Сега отново чакаме конкурс и преразпределение. През времето до момента линиите се карат с шестмесечни временни договори. От които, в крайна сметка, най-удовлетворен е именно презовачът победител със старите автобуси - хем критериите от конкурса не са влезли в сила, хем въпросната фирма не вижда нужда от инвестиции и разчита на временните контракти. Впрочем, останалите търновски превозвачи, които бяха порязани, още месец след конкурса вече бяха изпълнили критериите, както гласяха правилата.

Offline Danchoti

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 273
    • View Profile
Re: Несебър, Слънчев Бряг
« Reply #275 on: 18.06.2014, 19:52:47 »
А в конкретният случай говорим за "печеливш", който в момента на получаване на поръчката няма и един автобус, както и транспортен лиценз...   :/

Offline martin4o

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2236
    • View Profile
    • Email
Re: Несебър, Слънчев Бряг
« Reply #276 on: 18.06.2014, 21:31:52 »
Колеги, имам въпрос и ми трябва спешен отговор. Затова нямам време да се разровя, ако вече е коментирано. Интересуват ме превозвачите от Бургас до Слънчев бряг. В сайта на Слънчев Бряг Автотранспорт видях, че спират на няколко спирки от курорта преди да стигнат до автогарата. Това важи ли за другите превозвачи (Бургасбус и М-бус) и също така СБ Авто от коя автогара в Бургас тръгват, Автогара Юг (до ЖП Гарата) или Автогара Запад? Идеята ми е от влака с минимално ходене пеша да стигна до Слънчев и по възможност автобусът да има и други спирки преди да стигне до автогарата там. Благодаря ви предварително!  :)

Offline $h@IdEr

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 359945577
    • MSN Messenger - dilly-m@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - dillyan96
    • View Profile
    • Рекламни концепции на бургаски Солариси
    • Email
Re: Несебър, Слънчев Бряг
« Reply #277 on: 18.06.2014, 21:41:21 »
Всички автобуси до Сл. Бряг и Несебър спират на едни и същи спирки, независимо от превозвача (Бургасбус, СБ авто 2000, М-бус, Минибус експрес). Тръгват от автогара "Юг", намираща се точно до ЖП гарата, до спирката на ЖП гарата стигат автобуси с номера 12, 4, 8, 211 (от ж.к. Меден Рудник), Т2 (тролейбус), до спирката срещу нея - автобуси 4 и 8, до спирката острани на Старата поща (близо до ЖП гарата и "Юг") - автобуси 211 (към Меден Рудник), 25, 7, 16 (селски), 18 (селски), а до спирката срещу Старата поща (също толкова близо до ЖП гарата и "Юг") - 12А, 25, 7, 16, 18.

Offline Earendil

  • Писател
  • **
  • Posts: 36
    • View Profile
    • Email
Re: Несебър, Слънчев Бряг
« Reply #278 on: 18.06.2014, 21:49:49 »
Днес едно БМЦ се влачеше наклонено.. стържещо асфалта .. по главния път в посока Равда.. после го видях в един крайпътен сервиз..
Почна се.. колко ли от тях ще оцелеят до края на сезона..

Offline martin4o

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2236
    • View Profile
    • Email
Re: Несебър, Слънчев Бряг
« Reply #279 on: 18.06.2014, 22:28:55 »
Благодаря много на $h@IdEr за изчерпателната информация!  :rolleyes: