^ Мерси! Ама от мнението ти излиза, че или никога не си виждал или поне не си се возил на BMC, както и МВ О405 и подобните – за да ми правиш подобни аналигии – след подобно мнение, какво друго да си мисли? Но все едно, всеки си има някакви собствени представи – друг е въпросът понякога обаче дали вследствие на нещо не си изкривяваме насила спрямо фундаменталните закони.
Не разбирам на какво основание им се радваш на тези BMC... но съвсем скоро ще съжалявате, че съществуват.
Споменах по - горе, че самата марка е страхотна – може би гледната точка на някакъв фен. Като пътник, също бих казал че са удобни, значително по - нови са от повечето автобуси на предния превозвач – тук не е проблем толкова това. Проблемът и аналогията с късите двуврати МВ О405, О407 и МАН NL 202 в сравнение с BMC - то, е че то е триврато – точно това е голямото превъзходство от тази гледна точка. И ако зимата не е толкова осезаемо, то сега предимството е огромно. Сравнени с новото МВ Conecto LF, BMC -то и осовено SLF -a, не отстъпва по нищо. От чисто техническа гледна точка може да е друго, но няма да е толкова по - различно, защото и чисто новите МВ -та се развалят. Сравнявам само късите, що се отнася до съчленените, то е същото, къде - къде тривратите отстъпват на четиривратите, а те бяха само два. Така че в това отношение също е относително равно.
Вярно е че бяха запазени, въпреки годините си.
А Слъчев Бряг Автотранспорт,какво ще правят?Продават или ?
Дали ще ги продават – ами... ако се намери купувач... вероятно? Но има нещо друго, което не е ясно – възможно е старият превозвач да се надява да обърне бързо нещата в своя полза и в този смисъл не, ако имат някакви надежди, скоро да се случи, вероятно ще пазят резерв по - дълго.
Всяка замяна на съчленен със соло, особенно в туристически комплекс като Слънчев бряг, е меко казано върховно малоумие.
Минаналата година не съм попадал на съчленен, който да не беше с прилично количество правостоящи хора и то, гъз до гъз.
Сравнени обаче, триврат съчленен с триврат соло, пак е относително равно, защото предимството на съчленения, донякъде се обезсмисля от това като те запушат да не можеш да слезеш – при голямата гъстота на хора на единица площ и малките разстояния, точно тук губи съществено съчлененият триврат, – тук е точно така.
Линия 10 Бургас- Сл.бряг- Бургас и лятната линия 11 Бургас-Несебър-Бургас си остават обслужвани от Слънчев бряг автотранспорт.
Както и 7 (Сл.бряг - Поморие). Има издадени сезонни карти и това може да е била една от причините за оставането им.
Поздрав за онези, които истински(-!) харесват МВ -та