Впечатленията ми от едноседмично наблюдение върху обслужването на линиите са по-скоро положителни. Коментирам от гледна точка на пътника без да засягам казуса с отнемането на линиите на СБ Автотранспорт.
Предполагам сте наясно, че следобяд и вечер се генерира пътникопоток, който на моменти трудно би могъл да бъде обслужен и със съчленени автобуси. А най-активният туристически сезон тепърва започва. И преди с дългите са оставали хора по спирките, и сега с БМЦ-тата ще е така. Интервалите на движение позволяват изчакването на следващ автобус. Какво забелязах аз - през деня повечето автобуси се движеха с минимален брой правостоящи, а да не кажа, че привечер съм се качвал и съм успявал да седна и в най-натоварената линия - 1. Не мога да кажа дали е случайно или не, но постоянно виждах по 2 автобуса в комплект. Единият беше по линия 1, а другият почти винаги по линия 5 или 8, които на 100% се припокриват с маршрута на 1 на територията на комплекса. По този начин пътниците се разпределяха в двата автобуса и на спирката нито оставаха чакащи, нито в автобусите беше блъсканица. Ако това дублиране е по разписание, съвсем не е лошо като идея. Салонът на автобусите е в много прилично състояние, видимо почистен основно. БМЦ-тата са си БМЦ-та, всички си ги знаем. Идеята ми беше да споделя, че обслужването съвсем не е чак толкова трагично, колкото някои от вас си представят. Наясно съм и че тепърва предстоят най-натоварените 2 месеца от сезона. Иначе за мен минус в разписанието е, че последният автобус от Слънчев към Несебър е преди 00:30 часа, а хората чакат ли чакат по спирките и след 01:00 часа...