^ Какво би се променило, ако линиите се отдават на търг? След като е обществена тайна, че именно зад този параван се извършват най- големите далавери! Наскоро по друг повод, но отново по медиите си припомнихме, как в София за определена линия най -видния ГЕРБ -я натискал за МВ. Защо там да искат, да си го правят, а тука да не може! Да не би те да са нещо повече от другите... в този ред на мисли тук се харесват БМЦ -та, а лично аз мисля и с право! Та ако ще някой да се
задави от яд!
Но може би погледнато от чисто правна точка, едва ли би те задоволил отговор позован на някой параграф и някой, и друг правилник за приложението му. По силата на някакви договорености още от преди 1989г, двете общини участват равнопоставено за конкретната линия. През годините е имало промени, както в законодателството, така и по отношение на превозвача от страната на Несебър. Някъде тук, измежду синхронизирането на законите и устройството на работа на общините, се появява възможност дадена страна да внесе корекции. И след като има предпоставките, както и желание – сори, кой ни е виновен, че за всичко гледаме на парче!
Сл.А все пак са успяли за няколко месеца да продадат и 5 или 6 бр от МВ О407 – несъответствието идва, че не се знае точно изпратената в Бургас на кой е и дали е включена в сегашната актуализация на предлаганите. Продадена е и една О405 -ца. Положението сред съчленените 405 -ци е без изменение, като тук единия не се продава. Но или го пазят за лятото, ако приемеме че продължават да обслужват линията, или отново актуализацията. Но сега са добавени и двата туристически Беркхов -а. А лично мен ме изненадва, че 407 -те е сред успешно продаваните, просто не очаквах точно тези от предлаганите автобуси да се похарчат!
Добавка от 04.03. Всичко си е постарому.