Author Topic: Пътна инфраструктура в населените места  (Read 5407 times)

Offline ikarus2102

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 448
    • View Profile
Малко оф топик:
Вие минавали ли сте през Симеоновград?Това селище е супер зле.Чак сега асфалтираха ул.Съединение и когато минавах с кола от там не усетих нищо.В сравнение с Любимец е адски зле.В Любимец улицата край жп линията е на 60% асфалтирана,а в Симеоновград е гол кален черен път.Имат малки тесни улички,през които не могат да се разминат и две коли,а в Любимец улиците са широки и асфалтирани.Има само малко улици с дупки.Има една хубава широка улица,но тя е с много дупки и трудно се минава.Това селище е забравено от бога.Центърът изглежда така:

http://goo.gl/maps/8tpYc

Ето го и пътя през града:

http://goo.gl/maps/qTj96

Това е.

« Last Edit: 02.11.2013, 21:46:12 by difian »

Offline marto193

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 607
    • View Profile
Прави ми впечатление подобренията в Бургас в последните няколко години.

- кръстовището на две нива при отклонението за "Меден Рудник"
- новият пробив от "Славейков" към "Трапезица"

В момента се строи нов тунел под "Александровска"
Някъде бях чел за реконструкция на "Трапезица", някои да знае повече подробности.

Offline freepigeon

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2271
    • View Profile
    • Email
Прави ми впечатление подобренията в Бургас в последните няколко години.

- кръстовището на две нива при отклонението за "Меден Рудник"
- новият пробив от "Славейков" към "Трапезица"

В момента се строи нов тунел под "Александровска"
Някъде бях чел за реконструкция на "Трапезица", някои да знае повече подробности.

Бургас определено е българския град с най-добра инфраструктура. Преасфалтирани улици, поддържани без дупки онези които не са преасфалтирани и естествено големите проекти за които вече се спомена.

Offline Neronov

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3052
  • R.I.P 1210
    • View Profile
Някъде бях чел за реконструкция на "Трапезица", някои да знае повече подробности.

Quote
Вижте как ще изглежда "Трапезица" след ремонта. Два консорциума се борят за проекта (СНИМКИ)
Обществената поръчка е с прогнозна стойност 3,8 млн.лв., без ДДС

Два консорциума се борят да изграждат кръговото движение и пасарелките на кръстовище „Трапезица“. Това стана ясно днес при отварянето на офертите по поръчката на Община Бургас. Процедурата е с прогнозна стойност 3,8 млн.лв., без ДДС.

По реда на подаване на офертитеa първият от консорциумите е ДЗЗД „Трапезица“, учреден между „Трейс груп холд“ АД и „Виа План“ ЕООД. "Трейс груп холд" е един от националните лидери в пътното строителство, изгради няколко от лотовете на АМ "Тракия". "Виа План" ЕООД също е сред големите компании в сектора. Управител на дружеството е инж.Даниела Пенева.

Втората оферта е от ДЗЗД „Бургас ринг“. В обединението влизат „ПСТ Холдинг“ и „Проджект планинг мениджмънт“ ООД. Водещата фирма "ПСТ Холдинг" дълги години бе контролирана от Васил Божков, но през април смени собствеността си. Според вестник "Капитал"дружество е прехвърлено на кипърска офшорка, която влиза в орбитата на близката до Делян Пеевски - "Водстрой 98". Другата компания в консорциума "Проджект планинг мениджмънт" е проектант. Нейно дело е предложението за атрактивна визия на пасарелките (ВИЖ СНИМКИТЕ).
Комисията ще има няколко седмици, за да разгледа техническите предложения на участниците. Очаква се ценовите оферти да бъдат отворени в края на месеца и в най-добрият случай през август да се подпише договор с избраният изпълнител. Фирмата ще има на разположение 11 месеца, за да изпълни мащабния проект за реорганизация на движението и изграждането на пасарелките.

Според заданието трябва да се направи модерно кръгово движение и два красиви и надлеза – първият от ж.к.“Братя Миладинови“ към ул.“Индустриална“, а вторият от бул.“Тодор Александров“ (пред магазин „Билла“) до бензиностанция „Лукойл“.

Надлезите трябва да са така изградени, че да позволят използването им от хора с увреждания и майки с детски колички.

Източник

Offline ooleg

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6826
    • View Profile
Анализ на вече съборения мост в Пловдив, на бъдещия и на проблемите около всичко това
https://www.segabg.com/hot/category-bulgaria/suboriha-betonniya-most-plovdiv

Не ми стана ясно тези недостатъчни 40 см за какво са трябвали след като имаше контактна мрежа под него?
В Димитровград като го направиха също имаше контактна мрежа, но бях чувал преди това още, че не отговаря височината и сметнах, че са го побългарили някак колкото да прекарат някакви електрически возила към Стара Загора. Съответно приех, че за сериозния трафик Пловдив - Свиленград и високата скорост трябва нов по-висок...
« Last Edit: 29.06.2024, 12:04:59 by ooleg »
Украйна, победа!

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7002
    • View Profile
    • Email
Не ми стана ясно тези недостатъчни 40 см за какво са трябвали след като имаше контактна мрежа под него?
В Димитровград като го направиха също имаше контактна мрежа, но бях чувал преди това още, че не отговаря височината и сметнах, че са го побългарили някак

Сигурно е по-ниска била контактната мрежа и пантографите е трябвало да се свалят? Мостът е строен по времето на парната тяга още и само преправян по комунистическо време без да се изгражда наново средната част, съответно височината над релсите не е пипана. Подобно положение като при стария мост "Чавдар".

Offline AAA

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 235
    • View Profile
Наистина можеха първо да завършат подземния пробив и тогава да бутат моста.
А можеше и да се организират да стане по-бързо.  Гледал съм видеа, в които бутането на старо съоръжение и и зграждането на ново с предварително изработена сглобяема конструкция става за дни.
У нас ще се точи една година.

Offline Жепеец44

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 69
  • Живей на 32 + 4 шунт
    • View Profile
Сигурни ли сме, че след поставянето на една неутрална вставка под моста, щеше да има нужда от бутане... То и преди си имаше като още преди изхода посока Крумово има сигнална табела "подготви пантографа за сваляне".
"Стига главата ТИ да не беше като окопан бандаж, щеше да се намери и подходящ гасител на колебанията в нея."

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 11378
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Щом са решили да бутат моста, явно не е имало друго приемливо решение.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline Жепеец44

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 69
  • Живей на 32 + 4 шунт
    • View Profile
Предполагам, че се съобразяват с габарити за двуетажни мотрисни влакове. Двуетажни вагони са могли да преминават оттам, а сваленият пантограф се изравняват с покрива на мотрисата. Но не вярвам единствената причина да са габаритите на все още незакупен ПЖПС.
"Стига главата ТИ да не беше като окопан бандаж, щеше да се намери и подходящ гасител на колебанията в нея."

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7002
    • View Profile
    • Email
Предполагам, че се съобразяват с габарити за двуетажни мотрисни влакове. Двуетажни вагони са могли да преминават оттам, а сваленият пантограф се изравняват с покрива на мотрисата. Но не вярвам единствената причина да са габаритите на все още незакупен ПЖПС.

Защо да има разлика дали ще са двуетажни или едноетажни вагоните под моста? Мостът е строен 1929 година, 100 години е пределна възраст за подобно съоръжение.

Offline AAA

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 235
    • View Profile
Мостът в Димитровград беше в аварийно състояние, та така или иначе му предстоеше бутане.
Не бих се учудил и на този в Пловдив да не му е оставало още много да живее. Освен това беше тесен, вярвам, че новият ще е по-широк. Някой виждал ли е проекта?


Offline AAA

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 235
    • View Profile
Жалко, няма да е по-широк.

Offline Chezare

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1259
    • View Profile
Под моста май нямаше контактна мрежа, влаковете минаваха оттам със свалени пантографи. Покривите на влаковете минаваха на сантиметри от моста. Освен това самият мост не беше в особено добро състояние.
Можем само да си пожелаем новият мост също да издържи 95! години.
« Last Edit: 29.06.2024, 15:03:50 by Chezare »

Offline ooleg

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6826
    • View Profile
Едва ли въпросният пробив под гарата се равнява на повече от две метростанции, да не кажа , че е по-просто съоръжение от две.
Украйна, победа!

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6046
    • View Profile
    • Email
Щом са решили да бутат моста, явно не е имало друго приемливо решение.
Не отговаря височината му на новите стандарти на UIC, най-вече заради превозите на контейнери, а такива ще има. Същият е проблема и при стария мост Чавдар в София, също този на Черковна.
« Last Edit: 30.06.2024, 01:49:34 by IKAR »
По рейс и по жена не се тича!

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7002
    • View Profile
    • Email
Същият е проблема и при стария мост Чавдар в София, също този на Черковна.

А тях защо не ги бутнаха?

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Наистина ли се свалят пантографите под Черковна и Чавдар?
Да не говорим, че там изобщо не трябва да е маршрут за товари,  още повече - транзитни.
« Last Edit: 30.06.2024, 14:18:53 by blagun »

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 11378
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Под стария Чавдар да, под гърбавия мост - не.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!