Изберете най-достойната Снимка на месеца!
Прави ми впечатление подобренията в Бургас в последните няколко години.- кръстовището на две нива при отклонението за "Меден Рудник"- новият пробив от "Славейков" към "Трапезица"В момента се строи нов тунел под "Александровска"Някъде бях чел за реконструкция на "Трапезица", някои да знае повече подробности.
Някъде бях чел за реконструкция на "Трапезица", някои да знае повече подробности.
QuoteВижте как ще изглежда "Трапезица" след ремонта. Два консорциума се борят за проекта (СНИМКИ)Обществената поръчка е с прогнозна стойност 3,8 млн.лв., без ДДСДва консорциума се борят да изграждат кръговото движение и пасарелките на кръстовище „Трапезица“. Това стана ясно днес при отварянето на офертите по поръчката на Община Бургас. Процедурата е с прогнозна стойност 3,8 млн.лв., без ДДС.По реда на подаване на офертитеa първият от консорциумите е ДЗЗД „Трапезица“, учреден между „Трейс груп холд“ АД и „Виа План“ ЕООД. "Трейс груп холд" е един от националните лидери в пътното строителство, изгради няколко от лотовете на АМ "Тракия". "Виа План" ЕООД също е сред големите компании в сектора. Управител на дружеството е инж.Даниела Пенева.Втората оферта е от ДЗЗД „Бургас ринг“. В обединението влизат „ПСТ Холдинг“ и „Проджект планинг мениджмънт“ ООД. Водещата фирма "ПСТ Холдинг" дълги години бе контролирана от Васил Божков, но през април смени собствеността си. Според вестник "Капитал"дружество е прехвърлено на кипърска офшорка, която влиза в орбитата на близката до Делян Пеевски - "Водстрой 98". Другата компания в консорциума "Проджект планинг мениджмънт" е проектант. Нейно дело е предложението за атрактивна визия на пасарелките (ВИЖ СНИМКИТЕ).Комисията ще има няколко седмици, за да разгледа техническите предложения на участниците. Очаква се ценовите оферти да бъдат отворени в края на месеца и в най-добрият случай през август да се подпише договор с избраният изпълнител. Фирмата ще има на разположение 11 месеца, за да изпълни мащабния проект за реорганизация на движението и изграждането на пасарелките.Според заданието трябва да се направи модерно кръгово движение и два красиви и надлеза – първият от ж.к.“Братя Миладинови“ към ул.“Индустриална“, а вторият от бул.“Тодор Александров“ (пред магазин „Билла“) до бензиностанция „Лукойл“. Надлезите трябва да са така изградени, че да позволят използването им от хора с увреждания и майки с детски колички.Източник
Вижте как ще изглежда "Трапезица" след ремонта. Два консорциума се борят за проекта (СНИМКИ)Обществената поръчка е с прогнозна стойност 3,8 млн.лв., без ДДСДва консорциума се борят да изграждат кръговото движение и пасарелките на кръстовище „Трапезица“. Това стана ясно днес при отварянето на офертите по поръчката на Община Бургас. Процедурата е с прогнозна стойност 3,8 млн.лв., без ДДС.По реда на подаване на офертитеa първият от консорциумите е ДЗЗД „Трапезица“, учреден между „Трейс груп холд“ АД и „Виа План“ ЕООД. "Трейс груп холд" е един от националните лидери в пътното строителство, изгради няколко от лотовете на АМ "Тракия". "Виа План" ЕООД също е сред големите компании в сектора. Управител на дружеството е инж.Даниела Пенева.Втората оферта е от ДЗЗД „Бургас ринг“. В обединението влизат „ПСТ Холдинг“ и „Проджект планинг мениджмънт“ ООД. Водещата фирма "ПСТ Холдинг" дълги години бе контролирана от Васил Божков, но през април смени собствеността си. Според вестник "Капитал"дружество е прехвърлено на кипърска офшорка, която влиза в орбитата на близката до Делян Пеевски - "Водстрой 98". Другата компания в консорциума "Проджект планинг мениджмънт" е проектант. Нейно дело е предложението за атрактивна визия на пасарелките (ВИЖ СНИМКИТЕ).Комисията ще има няколко седмици, за да разгледа техническите предложения на участниците. Очаква се ценовите оферти да бъдат отворени в края на месеца и в най-добрият случай през август да се подпише договор с избраният изпълнител. Фирмата ще има на разположение 11 месеца, за да изпълни мащабния проект за реорганизация на движението и изграждането на пасарелките.Според заданието трябва да се направи модерно кръгово движение и два красиви и надлеза – първият от ж.к.“Братя Миладинови“ към ул.“Индустриална“, а вторият от бул.“Тодор Александров“ (пред магазин „Билла“) до бензиностанция „Лукойл“. Надлезите трябва да са така изградени, че да позволят използването им от хора с увреждания и майки с детски колички.
Не ми стана ясно тези недостатъчни 40 см за какво са трябвали след като имаше контактна мрежа под него?В Димитровград като го направиха също имаше контактна мрежа, но бях чувал преди това още, че не отговаря височината и сметнах, че са го побългарили някак
Предполагам, че се съобразяват с габарити за двуетажни мотрисни влакове. Двуетажни вагони са могли да преминават оттам, а сваленият пантограф се изравняват с покрива на мотрисата. Но не вярвам единствената причина да са габаритите на все още незакупен ПЖПС.
Някой виждал ли е проекта?
Щом са решили да бутат моста, явно не е имало друго приемливо решение.
Същият е проблема и при стария мост Чавдар в София, също този на Черковна.