Ето извадки от три карти съответно от 1947, 1966 и 1973 г.
Виждат се отлконенията за гарите Перловец и Арсенала. Даже има и жп триъгълник на ул. Бяла червка, за да може да се влиза и илиза в двете посоки. На картата от 1973г. тия разклонения и гари вече липсват. Значи са махнати преди строителството на бул. България и НДК.
Относно преминаването на 14-та околовръстна жп линия през Цар Борис 3-ти, на картата от 1947г. даже се виждат два коловоза, пресичащи булеварда, а на следващите карти - един. Аз съм убеден, че имаше някъде там прелез с кръстовка между трамвай и влак, но нямам спомен дали е от околовръстната линия, или отделен клон. Помня, че като малък съм минавал през нея кръстовка с трамваи 5 и 19. Сегашният мост е от 2000г. Преди това също е имало мост, който е бил взривен, за да се направи сегашният. Не ми се вярва прелезът с 14 линия да е бил на едно ниво до около края на 1970-те години, после да правят мост, да прокарват релсите отдолу, при положение, че 14-та линия вече е била извън строя, 20 години след това да срутват моста, за да строят нов. Значи старият мост е бил там от доста отдавна и вече амортизиран. Което значи, че релсите са си минавали отдолу от доста отдавна, а кръстовката между трамвай и влак е била за друг клон. И къде е бил той, никой не може да каже. Питайте, моля ви, някой стар ватман, който е карал 5, 13, или 19 до към края на 1970-те, трябва да помнят къде е бил, пресичали са го хиляди пъти. Ама много, много, много искам да разбера точно къде е бил!!!!!!!