Author Topic: Демонтирани и рядко използвани жп линии  (Read 55507 times)

Offline petur1111

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 189
    • View Profile
Сетих за изцяло още един клон започващ от гара Радомир и следва успоредно 6-та линия та чак до Кошарите и до бившия военен завод край Червена могила .
Линията е била електрифицирана.
Годината на създаване не мога да кажа, но знам че е официално закрита 2002г. при голямото съкращаване  :(
Годината на създаване е 82-83.

Към края на 80те години е имало такъв пътникопоток че е имало директни пътнически влакове чак до завода.

Завода не е военен, а е завод за тежко машиностроене. така и не е бил напълно завършен.

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3947
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Едно заглавие на някаква статия за този завод описва много точно преназначението му - "Завод за заводи". Изначало нежизнеспособна идея, която съвсем закономерно умира в момента, в който спира изкуственото дишане.
Някакви частни фирми ползват под наем част от площите, а по клона минава нещо веднъж на няколко години.

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12823
    • View Profile
Сега се сетих да един клан не по - дълъг от 1 КМ. от гара Ихтиман до завода за електроника . Клонът не е електрифициран. Построен заедно със завода.
Клонът е до завод Чугунолеене, а не до Електроди. Не се ползва в последните 20 години.

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3947
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Нека бъдат 10 години, защото към 2008 г локалният товарен влак София-Септември все още понякога имаше някой и друг вагон за там.

Offline monte carlo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1404
    • View Profile
Сега се сетих да един клан не по - дълъг от 1 КМ. от гара Ихтиман до завода за електроника . Клонът не е електрифициран. Построен заедно със завода.
Клонът е до завод Чугунолеене, а не до Електроди. Не се ползва в последните 20 години.

И до двата завода има линии, 2013-а търсех триангулачни точки около завода за електроди и тогава релсите си бяха там.
Живей и не пречи на другите да живеят!

Offline KRAKOMOBILA

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5371
    • View Profile
Клона от Сливница за Козяк физически не съществува от миналата седмица.
 Релсите бяха извадени и заминаха за гара Разделна.
НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline Bad_Bobby2009

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 378
    • View Profile
    • https://www.youtube.com/channel/UCzFqjFrdCRpLtZEEAHM1AEw/featured?view_as=subscriber
    • Email
Сега се сетих да един клан не по - дълъг от 1 КМ. от гара Ихтиман до завода за електроника . Клонът не е електрифициран. Построен заедно със завода.
Клонът е до завод Чугунолеене, а не до Електроди. Не се ползва в последните 20 години.

И до двата завода има линии, 2013-а търсех триангулачни точки около завода за електроди и тогава релсите си бяха там.

Клонът за Чугунолеене продължава да си стои, но на релсите вече има дървета, надхвърлящи височината на човешки ръст...

Offline C6K

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 90
  • 4411 <3
    • View Profile
    • Email
Сега се сетих да един клан не по - дълъг от 1 КМ. от гара Ихтиман до завода за електроника . Клонът не е електрифициран. Построен заедно със завода.
Клонът е до завод Чугунолеене, а не до Електроди. Не се ползва в последните 20 години.

И до двата завода има линии, 2013-а търсех триангулачни точки около завода за електроди и тогава релсите си бяха там.
За да не се спори !
C6K най - голямото недоразумение на ЗТС някога !

Offline тролей №164 линия 2

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1843
  • Моят любим "Snacks" - тролей №164. R.I.P.
    • View Profile
    • Email
Токущо открих още една, за която дори не подозирах. От гара Смядово в южна посока тръгва, впоследствие завива на югозапад и запад, стига до яз. Качица някъде тук. Това бивше предприятие не го разбрах нито как се казва, нито каква му е била дейността. До него има и подстанция на ЕРП Север.
Никога не шофирай по-бързо, отколкото може да лети твоят ангел-хранител!

Offline Dimitar155

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 436
    • View Profile
    • Email
Въпросното предприятие е било химически завод.

Offline C6K

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 90
  • 4411 <3
    • View Profile
    • Email
Въпросното предприятие е било химически завод.
Казвало се е химически завод Смядово .
В пика си през 80-те дори е имало директни влакове .
« Last Edit: 01.08.2021, 20:15:00 by C6K »
C6K най - голямото недоразумение на ЗТС някога !

Offline C6K

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 90
  • 4411 <3
    • View Profile
    • Email
Един клон (за който имам теория, че е трябвало или е било ЖП околовръстно на Мездра). Та така клона започва с един триъгълник малко след гара Мездра, и следва ул. Александър Стамболийски. Малко преди ул. Св. Св. Кирил и Методий се отделя клон за т. нар. Лана Мел. Но след края на Мездренския Стамболийски клона продължава през полето и Западната Индустриална Зона и стига до СОП на 1200 м. преди Моравица.
« Last Edit: 21.08.2021, 12:27:56 by C6K »
C6K най - голямото недоразумение на ЗТС някога !

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6655
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Това е старата линия за Видин. Не е никакво околовръстно.
храна за мозък - http://www.banitza.net/