Стандартният О345 ясно, че не е връх на техниката и че е бая грозноват, но по повод старото Конекто... Какво толкова му е морално старото? Май, освен липсата на ниския под, нищо. За нископодовите автобуси няма пак да говоря колко твърдо возят по принцип, така че по нашите пътища стъпалото е предимство. И вече ми писна да слушам колко модерно било автобусите да се правят така ръбати, че да се порежеш, ако им докоснеш ъглите, а когато някой ми каже, че било и красиво, вече прихвам да се смея . Тотална липса на естетика, като продаваем и опростен ръбат дизайн мога и аз да взема линийката и да ви направя, въпреки лошите ми оценки по техническо чертане. Не знам за аеродинамичността, но с тези остри ръбове тя не е ли в по-малки количества? За мен лично важното е един автобус да е комфортен и да си вози меко, добрият дизайн не е напълно задължителен, но при Конектото си го има. Блокажи на вратите има ли? Не знам за вашите, но май въпреки че нашите могат да вървят с отворени врати, имат жълта линия, така че съм забелязвал, че ако някой се качи, докато вратата се затваря, тя пак се самоотваря. Та, излиза, че заради един блокаж на вратите и съскането им, както и за неколцина почти ненужни джаджи, автобусът е морално стар Не държа да вземате мнението ми като кой знае колко компетентно, но за мен Конектото си е един напълно съвременен автобус.
Не знаех, че имало вече и турско Цитаро, но така прехваленото от всички КапаСити не е ли всъщност поудълженичко Цитаро с малко повече стъкло и изцяло нисък под? Нищо кой знае колко ново е значи.
За съжаление останалите автобуси не мога да ги коментирам, но по повод Конектото казах, каквото имах да кажа - ако всички турски ватобуси бяха като него, щях да нарека Турция най-добрият производител на автобуси в света.