Author Topic: Дюваг  (Read 301680 times)

Offline 701

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2996
    • View Profile
Re: Дюваг
« Reply #260 on: 23.10.2011, 23:20:32 »
"Това което стърчи от пода", е за смяна на посоката на движение.
"Това, което стърчи от пода" не е за смяна на посоката на движение, а е ръчна спирачка (френ). Реверсьорът се намира до ръкохватката на контролера.
lo chupen todos a los que no les guste 701

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7022
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: Дюваг
« Reply #261 on: 24.10.2011, 00:13:21 »
Това не знаех, съжалявам, че подведох mihailo. :bag: Просто съм срещал при други стари модели на Дюваг. Там да е разположен реверсьора и за това предположих, че и при нашите GT8 e така.

Online mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5263
    • View Profile
    • Email
Re: Дюваг
« Reply #262 on: 24.10.2011, 12:27:25 »
При Дювазите знам, че контролера т.е. българската ръкохватка е левия лост или така наречен "бастун". А реверсьора съм чувал, че е на тавана на кабината, но според мен е ръчката върху контролера, а това го и доказва:

До ръчката има две етикетчета: напред и назад. Вижда се и лоста на контролера.

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7022
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: Дюваг
« Reply #263 on: 26.10.2011, 22:53:09 »
Бандажите са нарочно по-широки, за да могат тези вагони да се движат и по националната ж.п.мрежа, и да се обслужват и влакове с тях(крайградски примерно) Ако бяха по-тесни, предполагам щяха да изпадат при преминаване през кръстовини и стрелки. За това имат и багажници в салона над седалките, и удобни седалки.
Но от тук идва следния ми въпрос, напрежението в ККМ е различно от това на национална железопътна мрежа и това в градската трамвайна мрежа. Тогава как тези трамваи са пригодени да се движат хем в градска среда, хем по жп мрежата? Визирам мотрисите GT8.

ПС:Пренасям този пост тук, за да не създавам работа на модераторите. :)

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: Дюваг
« Reply #264 on: 26.10.2011, 23:06:35 »
Е, през 50-те и 60-те години влаковите композиции са се теглели от парни локомотиви, а линията си е била електрифицирана  примерно за трамвайното напрежение. Така предполагам. Германия е много богата на въглища, и доколкото знам парните локомотиви се задържат до много късно в редовна експоатация-чак до 90-те, а и сега май има още, а електрическите са били по-слабо разпространени. Така че не пречи, линията да е електрифицирана до някъде за трамваите, до близките села и градчета, а вече за дългите разтояния са си композиции с парни локомотиви и вагони. Все пак тези трамваи са се използвали само за близки разтояния за крайградските влакове.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5706
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Дюваг
« Reply #265 on: 26.10.2011, 23:16:48 »
Трамваите са правени да се движат по крайградска трамвайна линия, но с параметри на железопътна, за да могат да преминават и влакове с автономна тяга. Бандажите им, дори по-широки, не стават за редовна експлоатация по ЖП мрежата.
« Last Edit: 26.10.2011, 23:23:37 by bdz43r »

Online mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5263
    • View Profile
    • Email
Re: Дюваг
« Reply #266 on: 19.11.2011, 10:51:41 »
Т4 и В4 имат ли пултове за задно управление?

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7022
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: Дюваг
« Reply #267 on: 19.11.2011, 11:40:24 »
Т4 някога са имали, последния път когато отворих един от задните капаци на Т4 вътре не беше останал даже и един кабел. В В4 не съм се заглеждал, но предполагам, че и те са имали.

Offline ceckoc

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 8
    • View Profile
    • Email
Re: Дюваг
« Reply #268 on: 29.12.2011, 22:55:23 »
Всички немски трамваи имат заден пулт дори и ремаркетата имат. Връщането на зад е малко по особено трябва да се превключи  реверсора на зад и да се даде на първа или втора тягова позиция. След това се отива в задния пулт и се завърта един ключ и трамвая тръгва назад

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7022
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: Дюваг
« Reply #269 on: 29.12.2011, 22:57:49 »
А всички ли Duewag Т4 ли имат работещи задни пултове? Защото както съм казвал отварял съм много капаци и на почти всичките не беше останала и следа от някакво оборудване.

Offline bonbon

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1989
    • View Profile
Re: Дюваг
« Reply #270 on: 29.12.2011, 23:22:00 »
Имам въпрос защо при Дювазите по 23, особено по Дондуков хората вътре се клатят заедно с трамвая имам предвид, че когато съм седнал в трамвая и подскачам заедно с него когато се движи с висока скорост?

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Дюваг
« Reply #271 on: 30.12.2011, 00:01:01 »
Ми клати им се на хората- клатят си се, на теб ако не ти се скача-недей  :D

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Дюваг
« Reply #272 on: 30.12.2011, 00:04:35 »
Кой беше писал, че негова позната получила оргазъм от вибрациите в някакво ВМС? Със съжаление бих казал, че това го няма в Дювазите, иначе комбинацията щеше да е страхотна и изведнъж 23 щеше да стане доста натоварена линия...  :rolleyes:

Offline bonbon

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1989
    • View Profile
Re: Дюваг
« Reply #273 on: 30.12.2011, 00:51:32 »
Много ме развеселихте, иначе мерси ще си подскачам  :D

Offline Knoxville

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6338
    • View Profile
Re: Дюваг
« Reply #274 on: 30.12.2011, 01:37:09 »
Това, на което в трамвая казват 'бутаница', в дискотеката се нарича 'атмосфера'.

Offline emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5263
    • View Profile
Re: Дюваг
« Reply #275 on: 30.12.2011, 09:16:15 »
Имам въпрос защо при Дювазите по 23, особено по Дондуков хората вътре се клатят заедно с трамвая имам предвид, че когато съм седнал в трамвая и подскачам заедно с него когато се движи с висока скорост?

Същият ефект ще изпиташ и, ако пътуваш с друг тип трамвай по релсов път подобен на този по "Княз Дондуков". Същото е и когато си на кораб ... клатиш се заедно с него ...   
А за подскоците ... не знам. При тегло под 40 килограма може и такъв ефект да се получава ...
Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.

Offline btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2700
    • View Profile
    • Email
Re: Дюваг
« Reply #276 on: 30.12.2011, 13:31:10 »
Имам въпрос защо при Дювазите по 23, особено по Дондуков хората вътре се клатят заедно с трамвая имам предвид, че когато съм седнал в трамвая и подскачам заедно с него когато се движи с висока скорост?
Би могъл да изпиташ същото усещане,ако се качиш на трамвай номер:3,4,18.В посока Орлановци между спирките централен гробищен парк и католически гробищен парк.Там не е нужна особено висока скорост
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9842
    • View Profile
Re: Дюваг
« Reply #277 on: 31.12.2011, 11:45:53 »
Аааа ,сега е добре в сравнение с преди повдиганията на панелите .Това обаче не значи , че пак не е влакче на ужасите .

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: Дюваг
« Reply #278 on: 16.03.2012, 23:16:32 »
Ето салона на вагон 4413-един страхотна мотриса, обслужваща вече безаварийно няколко поколения пътници, първо по крайградски пътнически влакове, след това и по градски трамвайни линии вече повече от половин век!!! И въпреки това вози отлично, без почти никакъв шум и много плавно и меко. Изключително качествена изработка, не видях нито една плоскост да подрънква, съчлененията и вратите са отлично уплътнени, че даже вратите са електрически и се отварят почти безшумно. Сигурно може да се движи още толкова. Жалко, че вече не правят такива качествени машини и май никога няма да може да се постигне едновремешното качество вече :(
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline vass

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 123
    • View Profile
Re: Дюваг
« Reply #279 on: 17.03.2012, 00:57:30 »
Където е произведена тази все още си се правят, за разлика от нашата страна, където никога не са се и правили. :crazy: