Забиват те в 9та глуха, теглят ти звучна майна ии оправяй се. Ето ви още един пример - 3020 умира, прибират го с бутане в депо, на канала техник успява да го включи и следва крясъци и писъци по адрес на ватмана, който е бил бутан, защо е прибиран с бутане "изправен" вагон. На сутринта 3020 умира на излизане на портала и прави една прилична задръжка на всички излизащи коли, при което същия, който е крещял, е ходил да си замазва ла*ната тихомълком. Има и някои ватмани, които, когато трамваят е на профилактика, гледат да са почивка и да ходят да дуднат и крещят по монтьорите, за да има някакъв ефект. Но са... броят се на един пръст, не на една ръка. Могат да се изредят много случаи за записани повреди и оплаквания в книгата, след които няма никакъв ефект. Най-показателен за мен е случая, в който след 3 седмици всекидневно записване в техническата книга, че 802 тресе пред изпадащ кардан, най-накрая кардана наистина изпада и виновен е ватманът, който всеки ден в продължение на 3 седмици записва оплакването. Правете си изводите.