Author Topic: Поддръжка и експлоатация на возилата  (Read 45996 times)

Online RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
То дори не са успяли да повторят прототипа, камо ли повече.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline petur1111

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 484
    • View Profile
Точно постът преди твоя - човекът ти казва един такъв пример!
Аз пък оспорвам неговото твърдение и давам видео-доказателство, на което се вижда колко плавно и леко се затварят вратите. И това доказва, че не е възможно да има тежки затискания.

Само да кажа, че в уплътнението на вратите на нашият Мерцедес О305Г има проводник против затискане, който реагира.
Този проводник регистрира ли, когато някой е затиснат между крилото на вратата и част от вътрешността на автобуса (тръбна арматура, седалка и т.н.)? Не, нали? А автобусите Мерцедес о305 много неприятно затискаха, когато вратите се отварят.

Това че още в първите години на експлоатация са ги премахнали пак си е проблем на акъла ни.
Няма как да не ги махнат, защото в противен случаи автобусите нямаше да могат никога да потеглят.

Заради рязкото орязване на линии и увеличаване на интервали на движение на останалите линии през 90-те години - гледката от горното видео се случваше постоянно по повечето линии във върховото време. Всички се тъпкахме като сардини по превозните средства. И ако тези неща, които ти казваш - са работели, то никога нямаше автобусът да тръгне, защото винаги имаше хора по стъпалата.

Online RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Значи няма да обвиняваш возилата. Там, откъдето идват (евроатлантическото място) сигурността на пътниците ( и до ден днешен) е от първостепенна важност.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6228
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
давам видео-доказателство, на което се вижда колко плавно и леко се затварят вратите. И това доказва, че не е възможно да има тежки затискания.

Недей да коментираш неща които не разбираш !
Бобината която пуска въздух за затварянето на вратите се регулира. Мога да я направя да се затваря и за една секунда, като гилотина, с увеличаване на количеството въздух. Така че мнението ти не е меродавно.
На всички автобуси е така.
Спрете си просташките мнения !

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6046
    • View Profile
    • Email
И чехите, и те са много виновни, че продължават да правят специално за нас това допотопно шаси до края на 80те. Иначе снимката на прототипа я знаете - въпреки тэва шаси, каросерията му нищо общо няма с последващите творчества и рационализации.
А само за сведение, най-първите макети на Икарус 200 серия също са с изнасящи се врати. А първите серийни с планетарни, със съвсем друга геометрия, стълби, защити, ударни кантове и т.н. са втората партида за Етиопия от далечната 78а година. Защо нашите до края идват с хармоника и всичко останало най-евтиното изпълнение, питайте тези, дето са ги поръчвали. И за Гърция са били същия буламач, за да могат елините да пестят долари.
« Last Edit: 26.09.2024, 07:54:00 by IKAR »
По рейс и по жена не се тича!