Вижте страниците на сдружение Градски транспорт и инфраструктура bgtransport.org и Facebook
Аз добавям Зина и мъжът й на ТБ 2102. Дразни ме и младия на 2104. Въобще шофьорите от 21-ва серия на "Надежда" като цяло не ми харесва как карат.
А тая на 4105 да не е била с дълга коса вързана на плитка и лупи?
Има една Дафина - титулярка на 4107 - и тя така кара - тръгни-спри, газ-спирачка... Такива и аз не ги понасям и понякога ми идва да ги нашамаря и изритам от кабината. А тая на 4105 да не е била с дълга коса вързана на плитка и лупи?
Ами какво да кажем за редовния номер на МАН или БМЦ отпускане леко на спирачката, леко потегляне, после пак спирачка, пак отпускане и се получава точно същия ефект "клатене". Или пък някои от дружбенските Икаруси с РАБА Д10 - е няма такова спортно каране и сецане.
Аз донякъде го разбирам този начин за подканяне на пътниците за качване защото има някои дето се качват колкото да се повозят и на следващата слизат и чакат следващ автобус, също има и индивиди които се качи с единия крак и почне да разпитва къде ходи линията и т.н. Но иначе не е правилно това потегляне
Така е, понякога няма друг начин. Най-много ме дразнят сутрин самоубийците на Плиска, които си мислят, че автобусът се разтяга и "айде, има още малко място". Шофьорите на 280 там често гасят двигателя
Вие се повозете няколко пъти на маршрутка, та да видите какво означава некадърен шофьор.
толкова са про че вече няма бус без поне 1-2 удара.
Е да точно това ме вбесява най-много. Принципът "тръгни-спри", често се среща при чешките трамваи, особено при плякатарките. Типичен пример е ватманката на 2037-2038 първа смяна. През 5 сек. натиска педала за тока и после го отпуска и така си кара почти нон стоп.