Днес няма как да не "ПОХВАЛЯ" двама индивиди. Случката започва на улица Козлодуй. Идва 3015 по ТМ18 втора смяна видимо пълен, след затваряне на вратите се отдалечи с главоломна скорост посока ул Дунав. Аз реших да изчакам ТМ3, който дойде след една минута, вагона беше 809. Водача на 809 караше изключително бавно, докато не стигнахме Хладилния завод, където и настигнахме 3015. Тогава водачът на 809 реши, че иска да мине на светофара(разбираше се чрез звънеца), но 3015 спря и пропусна една фаза. След което последва съвместно влачене на двата вагона, като на кръстовището преди сп "Гробищен парк" двата вагона засякоха автобус по линия 82, които очевидно бързаше, за да стигне първата си спирка. Накрая 3015 и 809 минаха на една и съща фаза на светофара на "Католически гробищен парк" и 809 спря на 4 м от 3015, с което последната врата на 809 остана в кръстовището. Отделно водача на 809 редуваше постоянно тяга и спирачка. Първо помести 3-4 тягови позиции, след което включваше на 6 спирачен кран. И за да не пита София 70 как съм разбрал, че спирачката е била на 6 кран, съм забелязал, че спирането се усеща по-осезаемо при нормална скорост на 5 спирачен кран, а при такава ниска скорост на 6-ти. А вие говорите как няма колегиалност между Красна поляна и Банишора. То няма такава и между колеги на едно и също депо.