Явно е и доста трудно двете смени водачи да работят с един автобус. Но иначе нулевият пробег идвал вповече...
Така и подобни недоразумения, като зарязани пътници, ще има по-рядко, а закъсненията ще са си за сметка на работещите, не на ползвателите на услугата.
Не е ли време тази практика с различни автобуси първа и втора смяна да отпадне? На повечето линии имаме унифициран подвижен състав и аргументите за зачисленията и всеки да си е с неговия автобус са малко нелепи в ситуация, в която обясняваме, че оптимизираме средства, съкращаваме линии и т.н.
Частните оператори, които наистина си гонят финансовия интерес, никога не са имали подобна практика, защото на някой водач "така му е удобно".
Единствено при трамваите разбирам подобни смени (когато имаме разнороден ПС на линия).