Author Topic: Re: Обновяване на подвижния състав при покупка на нови возила  (Read 2052 times)

Offline Kuonyy

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 238
    • View Profile
    • Email
Вероятно ми е убягнало това с обжалването за автобусите. Мислех, че е сключен договор с МАН. Благодаря за пояснението!

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15656
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Вероятно ми е убягнало това с обжалването за автобусите. Мислех, че е сключен договор с МАН. Благодаря за пояснението!
5 мнения над питането ти си пише! :P

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4313
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
И какво значение има, ние ще си сърбаме "попарата", немска, или полска, все тая.
"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15656
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
И какво значение има, ние ще си сърбаме "попарата", немска, или полска, все тая.
Ще сърбате, или ще им е**** м*****?!  :help:

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4313
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio

Ще сърбате, или ще им е**** м*****?!  :help:

Модераторе, какво трябва да значи това ? Модератора спами ли ? Обиждаш, плюваш, или ?

"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11952
    • View Profile
« Last Edit: 17.05.2014, 14:45:43 by ozzy »
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3849
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Дано да не съм лош пророк, ама ми се струва особено вероятно всичките 126 рейса да си ги платим от джоба. Тези келеметата му с келемета, въпреки категоричната и безпрекословна, без право на обсъждане, заповед от ЕК за спиране на "Южен поток", продължават да  шикалкавят, че "ние ще си го правим". Така са спрени по "Околна среда", сега спират "Регионално развитие", ще спрат и "Човешки Ресурси", "Селските райони" а и "Транспорт" демек магистралите. А някои от проектите, спрат ли се, вкл. и интегриран градски транспорт или магистрала Струма, означават връщане и на парите за построеното до момента.
Може по документи да не е точно това причината за спирането на еврофондовете, но има една поговорка "Думам ти дъще, сещай се снахо......." Просто към момента, като разбра, че не разбираме и от наказателна процедура, няма друг начин да ни окажат натиск......

Не знам с кой акъл продължават да си играят с огъня, да се подлагат на скапаната държава Русия и да пробутват руските интереси у нас, например чрез боклукчиски фирми като Овергаз (гръмналата къща в Севлиево е газифицирана от тях).....
Айде бе! ЕК рипат срещу проекта, защото техните фирми няма да налапат от изграждането му. 1 руска и 5 български фирми ще изграждат българския участък от газопровода на стойност 3,5 млрд. евро, което явно не се харесва на евробюрократите. Достатъчно се подлагахме на "скапания Европейски съюз", това върло русофобство взе да писва. Понеже сме много западно настроени, нека "добрите" европейски олигарси ни източват. Навсякъде в Европа набира сила евроскептицизмът, само ние безпрекословно се подчиняваме на всичко, което ни издиктуват.

Offline stankos

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2563
    • View Profile
От ЕК искат фирмата изграждаща и оперираща тръбата да бъде избрана в честна и равнопоставена процедура измежду всички желаещи ! Тази в момента е избрана с процедура стартирала по Коледа и приключила по Нова Година !!! Отделно от това искат подизпълнителите да се избират по ЗОП като така се гарантират най-добрите условия за България ! Никакви евроолигарси и подбни щуротии !

И за да не съм съвсем офф да попитам за нещо ново из гаражите като изключвам придобивките на Еридан ,ама тене са нови .  ;)

Online Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12063
    • View Profile
    • Email
Офф, че малко ли пари сме им наляли на тия от ЕС, под формата на членски внос, та ще ни спират сега на нас пари? Не стига че ни закриха половината АЕЦ, секнаха ни износа на ток, унищожиха ни родното производство заради разни вносни боклуци, откакто сме към техния съюз у нас има невиджана по рода си безработица и бедност в цялата ни модерна история та сега и парите да ни спират. То бива бива ама това на нищо не прилича вече!

Та това са си наши пари, изработени с честен къртовски труд, които сме им давали като вноски. На всичко отгоре отново, понеже тези автобуси са вносни им създаваме работна ръка, наливаме пари в чужда икономика и създаваме квалифицирани кадри другаде, вместо у нас и ние да си ги правим.

По темата, чакаме ги с нетърпение тези автобуси, от 2003-та година не сме имали нови съчленени автобуси, като изключим няколкото съчленени Конекта на Карат.
« Last Edit: 05.06.2014, 00:40:01 by Ivo »
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4492
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
А ти знаеш ли какъв е нашият членски внос, съотнесено с този на другите държави? Той не може да покрие и половината от цената на проектите, за които ни се наливат пари в крадливата държава. Освен това се е видяло, че сами за себе си не можем да решаваме кое трябва и кое не трябва да се прави, така че нека да ни шибат през ръцете, докато не се научим на цивилизованост.
"На кровове Београда слетела су нова јата телевизијских антена. Оне кљуцају невидљиве телевизијске таласе и носе црно-бела и шарена јаја"

Offline IKAR

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1998
    • View Profile
    • Email
Дано да не съм лош пророк, ама ми се струва особено вероятно всичките 126 рейса да си ги платим от джоба. Тези келеметата му с келемета, въпреки категоричната и безпрекословна, без право на обсъждане, заповед от ЕК за спиране на "Южен поток", продължават да  шикалкавят, че "ние ще си го правим". Така са спрени по "Околна среда", сега спират "Регионално развитие", ще спрат и "Човешки Ресурси", "Селските райони" а и "Транспорт" демек магистралите. А някои от проектите, спрат ли се, вкл. и интегриран градски транспорт или магистрала Струма, означават връщане и на парите за построеното до момента.
Може по документи да не е точно това причината за спирането на еврофондовете, но има една поговорка "Думам ти дъще, сещай се снахо......." Просто към момента, като разбра, че не разбираме и от наказателна процедура, няма друг начин да ни окажат натиск......

Не знам с кой акъл продължават да си играят с огъня, да се подлагат на скапаната държава Русия и да пробутват руските интереси у нас, например чрез боклукчиски фирми като Овергаз (гръмналата къща в Севлиево е газифицирана от тях).....
Айде бе! ЕК рипат срещу проекта, защото техните фирми няма да налапат от изграждането му. 1 руска и 5 български фирми ще изграждат българския участък от газопровода на стойност 3,5 млрд. евро, което явно не се харесва на евробюрократите. Достатъчно се подлагахме на "скапания Европейски съюз", това върло русофобство взе да писва. Понеже сме много западно настроени, нека "добрите" европейски олигарси ни източват. Навсякъде в Европа набира сила евроскептицизмът, само ние безпрекословно се подчиняваме на всичко, което ни издиктуват.
Преди да пишеш такива работи, вземи попрочети малко история, само че не от официалните учебници. Ако го беше направил, щеше да знаеш, че от Русия нищо хубаво не сме видели.
Първо - да почна от гнусната лъжа как братята освободители са ни освободили от турско робство. Нищо подобно! Те са си гонели само и единствено техните имперски интереси, а именно, да завладеят Цариград и да налапат проливите. Дори преди това, когато султанът издава ферман за създаването на българската екзархия, неслучайно църквата е построена от метални профили. За да стане бързо, понеже точно руснаците притискат султана да отмени въпросния ферман, понеже много са се страхували от униатите, които са източноправославни българи, но почитат папата. Това е свързано с унията, която цар Калоян сключва с папата. И "освобождението" в последствие са ни накарали да си го платим като поп до последната стотинка всички разходи, които са направили за тази война.
Второ - по време на сръбско-българската война, нашите войски, вече окопитили се, замалко да стигнат Белград и да го завладеят, но руският император се е намесил, заплашвайки, че ще защити Сърбия с военна сила. По принцип руснаците винаги, ама винаги в цялата световна история, са подкрепяли и защитавали сърбите - и тогава, и преди това, и след това, чак и до съвременните дивотии, които техните "велики герои" извършиха в Словения, Хърватско, Босна и Херцеговина и Косово, ама накрая всичко изгубиха. Също така с тяхна помощ западните покрайнини и Македония са подарени на Сърбия. На Коминтерна и СССР също е заслугата замалко сегашната Благоевградска област също да се присъедини към Югославия, идвали са югославски учители, баба ми и дядо ми са имали "македонски" паспорти, единствено ни спасява това, че Тито и Сталин развалят "калимерата".

Трето-след Втората световна война дори Г.Димитров пише на Сталин за дивотиите, извършвани масово от червената армия на наша територия, за разлика от немците, които няколко години преди това са преминали напълно цивилизовано. А да не говорим какви огромни репарации сме платили на СССР.....

Четвърто - в началото на 60те бай Тошо подарява нашия златен резерв на СССР, с цел изплащане на дълговете за боклуците, които принудително сме внасяли оттам.

Пето-през 80те Горбачов, понеже СССР не може да изнася друго, освен нефт и газ, а западните страни си имат и много други източници, почва да иска и от соцстраните долари за нефта и за газа. Само че Полша, Чехословакия, Унгария и ГДР не са толкова прости, та и те почват да искат долари за износа в рамките на СИВ, в това число и от подай-гъзица страните като България - Икаруси, локомотиви, вагони, трамваи, каквото се сетите още - това е и една от причините да се пълним по това време с руски и румънски боклуци.

Та и сега Русия се опитва да си налага имперските амбиции, което не е спирала да прави още от времето на княз Иван Грозни. А в действителност държавата е закъсала тотално, обикновените хора живеят зле, без олигархията около Путин, газодобива и нефтодобива. Те нищо не могат да изнасят, освен нефт и газ, а руският газ първо е малко, второ е скъп, понеже се добива при екстремни условия, та се опитват да цапардосат газа от Азърбайджан и най-вече Туркменистан, която е на второ място по запаси на газ в света след Иран, и да го транзитират през руски газопроводи. Само че Туркменистан е най-антируски настроената бивша съветска република - там руският е забранен, още веднага след разпада на СССР незнаещите туркменски, респективно руснаците, бяха изгонени, сега на руснаците за да посетят страната им трябва виза.......По думите на самите руснаци, заводите им бълват пълен брак, който за съжаление се купува, понеже е евтин и понеже Путьо налага огромни мита върху вноса.....Ама олигарсите не се возят с Жигули........Освен това пет години работя точно газопроводи и мога да кажа, че Южен поток е пълна простотия, изключително скъпо съоръжение, което никога няма да бъде на печалба, от което единствената полза е Русия да пречи на диверсификацията на източниците на газ за Европа. Нещо повече, Русия дори не може да осигури необходимия газ, че да го напълни. Само че Европа иска точно диверсификация и ясно бе заявено, че този газопровод не е приоритет. И на нас дефакто повече руски газ не ни трябва, но точно "бизнесмени" като Александър Дончев пречат на диверсификацията. Овергаз, както казах, е изключително калпава фирма, с калпави специалисти, но много пари стоят зад нея - тя фактически е собственост на Газпром.....

Да се върнем към темата - вече договорът е подписан, проектът се изпълнява, така че рейсове ще има, но може в крайна сметка да си ги платим от джоба. Иначе по-лошо - ако компонент от проекта не се изпълни, ще трябва да се възстановяват всички мангизи, похарчени за целия проект до момента........
« Last Edit: 05.06.2014, 10:29:24 by IKAR »
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3849
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Че руско-турската война е породена от руските интереси, така е. Но не е ли факт, че благодарение на тази война се освобождаваме от турско робство - факт е. Че Русия винаги е подкрепяла Сърбия - факт, че ни налага сталинизма също. Но какво добро сме видели от Европа? Нищо. Кой защитава целостта на Османската империя и се обявява срещу националноосвободителното движение - Великобритания. Кой в сръбско-българската война ни заплаши, че ако продължим настъплението си ще срещнем техни войски - Австро-Унгария. Кой разпокъса Санстефанска България, оставяйки милиони българи извън територията на страната и ставайки причината за воденето на 3 войни с цел национално обединение - Великите сили. Тези, които и днес ни диктуват какво да правим и какво не. Получаваме подкрепа единствено от Германия в лицето на фон Бисмарк.
« Last Edit: 05.06.2014, 16:05:49 by Sofia »

Offline comet

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1093
  • MAN Lion's City
    • View Profile
http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=115407779&postcount=10159
Автобусите вече са тук и чакаме да ги пуснат.C:-)

Offline comet

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1093
  • MAN Lion's City
    • View Profile
Най-накрая добри новини!

Offline comet

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1093
  • MAN Lion's City
    • View Profile
В началото на другата седмица се очаква да пристигнат първите в представителството на МАН.
Нещо? :neznam:

Offline Emperor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3007
  • Mercedes O305 1969-∞
    • View Profile
Дали 1-2 стъпъла повече или по-малко, на бабата ще и е все едно, но няма да и е все едно, когато повечето водачи спират като араби в пустиня в средната лента и бабата трябва да прекоси поне 10-тина метра още.......нали идеята на нископодовия ПС е по-бързото слизане и качване, ако се лепеше до тротоара щяха на всяка спирка да се пести поне по минута средно и после нямаше да се мрънка как все не стигало времето...........
Не са виновни само шофьорите! Някои си спират като хората, но хората като стоят на бордюра шофьорът не спира близко, за да не ги удари. Много по лесно е бабичката с количката да се качи директно от тротоара, ама като Нахално слиза дори на пътя, как очакваш автобуса да се залепи да тротоара! :angry:
« Last Edit: 09.09.2014, 09:08:18 by Emperor »
ГИОРТ - Група Идиоти Отговорна за Разрушаванто на Транспорта

Online hitar_potter

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1852
    • View Profile
Тая дъвка толкова пъти сме я дъвкали. Пътнинците излизат на пътя, защото са свикнали да се спира далеч от ухото.

Offline rov4o

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 11
    • View Profile
И не само... При сегашните интервали между колите, хората се бутат и слизат на  пътя с идеята да са по-напред и да успеят да се набутат в МПС-то.

Offline Neronov

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2827
  • R.I.P 1210
    • View Profile
Това е проблем само в София. В Бургас например над 95% от водачите спират плътно до тротоара, а пътниците са научени да не пречат на автобусите и тролеите. Имаше няколко случая на ударени глави и спирки от големите огледала на Соларисите,но вече дори учениците и бабите се научиха къде и как да стоят.

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4965
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Влязохте в много дълъг офтопик и ще пада триене. Има доста по-подходящи теми за обсъждане на тези въпроси.
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София