Author Topic: Re: Обновяване на подвижния състав при покупка на нови возила  (Read 2622 times)


Offline bagercho

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1996
    • View Profile

Offline mitakis

  • Vintage vehicles
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3243
  • 2660
    • View Profile
Преди няколко месеца се появиха снимки тук на тестовото конекто на природен газ - новият модел го има и с "NGT". Демек има, макар че това не пречи да се надяваме на Цитаро, въпреки че то разлика няма.  :rolleyes:
Тестовото беше късо.

Offline bagercho

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1996
    • View Profile

Offline niko

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 51
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Суууупер....  :help: Да отпразнуваме с бутилка белина.  :crazy:
А и бан за Емперора, че ми даде напразни надежди. :D
« Last Edit: 15.11.2017, 13:29:00 by niko »

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4779
    • View Profile
От 26 до 31 март компетентната институция не приема и не разглежда жалби, съответно обжалванията могат да се забавят. :rolleyes:

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12489
    • View Profile
    • Email
И това го бяхме разконспирирали. Оказа се, че производителя на механизма на съчленението е дал максимален ъгъл на пречупване 10 градуса, а при претоварен автобус на Семинарията и проведени измервания този ъгъл е бил доста по-голям от максималния предвиден и цялата енергия и тежест се е поемала от шасито и каросерията, което е довело до измятането и скъсването й. Освен това при замерванията на състоянието на пътната настилка по маршрута на линия 94 твърдо не отговаряла на нормите за движение на такъв тип съчленени автобуси, като неравности, дупки, пропадания идр.

Но според историята, повечето около закриването на завода е било умишлено. Нарочно държавата не искала да отпуска пари за по големите градове да купуват Чавдар, в София кмета също много се дърпал, и посочвали аргумент че от това което били виждали и ползвали като продукция през годините като качество не им харесвало особено, въпреки налетите много пари за модернизация на завода, че не искали повече в големите градове от тези модели и какво ли още не, въпреки че в конкурса Чавдар 141 е класиран на 1-во място и след това О 405 Г.

Може само да предположим, ако беше станало обратното какво щеше да е сега. Класираният на 1-во място Чавдар щеше да изпълни всички поръчки с много бройки за София, Варна и Пловдив, вместо последващите О 345 Г, МАН, Юнкер в Пловдив и тн. Понеже МАН са искали да си произвеждат автобусите тук, може да предположим, че МАН СГ 262 и 232 са щели да се правят тук, а защо не и сегашните Лайнс Сити, вместо в Полша у нас, вече щяхме да сме натрупали достатъчно опит, вместо всичко да се разсипва. Сега можеше във всеки голям град целия ГТ да е съставен от Български автобуси и тролеи, направени за нашите условия.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline coast96

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 490
    • View Profile
Това ли са “новите” бараки за излетните линии?

Offline The Freshmaker

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3099
  • TM 303
    • View Profile
Ситаротата са произведени във Франция...

Благодаря за информацията, щеше да бъде също толкова полезна и без многоточието.  ;)
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на геноцид към населението на София.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4779
    • View Profile
3, 69 и 98 обслужват и градски райони и имат довозващи функции до метрото съответно са нужни автобуси с достатъчно места за правостоящи. :rolleyes: Примерно 3 минава през Горубляне и Панчарево, 69 - през Малинова Долина и вилните зони, 98 - през Кръстова Вада и част от Драгалевци в близост до Околовръстното както и Симеоново. :rolleyes: 70 при сегашното разписание на практика се ползва само от малобройните жители на село Плана и няколко махали както и от малък брой туристи и няма кой да запълни допълнителни седящи места извън стандартните. :rolleyes:
« Last Edit: 01.10.2018, 13:11:14 by V.Peichev »

Offline marto_pz

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 558
  • Škoda 9TrHT28 № 06 (1993-2015)
    • View Profile
    • Email
От facebook страницата на Автобус64

Offline davidcho10

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 205
  • AUDI <3
    • View Profile
А има ли вероятност да променят разположението на седалките за да се побират правостоящи?
любими трамваи - 35 311 701 2057 4101
любими тролеи - 2112 2608 2609 2707 2910
любими автобуси - 373 1537 1645 1723 1767 1951 9107

Offline KRAKOMOBILA

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5289
    • View Profile
Вчера са пристигнали на пристанище Бургас метанови китайски тухли.

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline TheBulgarianRail

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 518
  • Любител на Икарус, ЗиУ (Тролза) и Шкода
    • View Profile
    • Email
Кадри от YouTube с новите дизелови Ютонги
Всяко мнение е важно, независимо кой го изразява.

YouTube канал:
https://www.youtube.com/c/TheBulgarianRail