Факт е че вратите функционират бавно, факт е че така е и в Европа, факт е че това бавно отваряне и затваряне със сигурност дразни някои от шофьорите и със сигурност им пречи да си избият закъсненията, което от друга страна им коства пари, но не съм съгласен, че махането на блокировките е начин. Със сигурност шофьорите на тролеи имат причина да протестират за много нередности в системата отговорни за трупането на закъснения, което предполагам е част от причините за махане на блокировките. Нискокачествените стари и морално-остарели стрелки изискващи забавяне на скоростта, липсата на добра организация за избиване на закъснения(А 111 в "Люлин" пропуска по-голямата част от маршрута си и повече от 5 спирки, когато избива закъснения, а 6 и 7 например никога не са пропускали спирки заради закъснения, а точат закъсненията с курсове, докато им дойде по-голяма почивка по разписание, която са принудени да пропуснат), липса на достатъчно добър и постоянен контрол над неправилно паркиралите автомобили възпрепятстващи нормалното придвижване и безопасност на тролейбусния транспорт и вероятно не на последно място липсата на качествена политика за защита на правата на шофьорите от градския транспорт като участници в движението(законът ясно е казал при какви ситуации автобусите, тролеите и трамваите имат предимство и трябва да бъдат пропуснати, но това почти никога не се случва реално, а напротив никой не зачита нито шофьори, нито ватмани и всеки гледа да се мушне така, че да пречи възможно най-много). А и пропуснах малоумното ръчно управление на университета и "Орлов мост".
Извинете ме за оффтопика.