Author Topic: Škoda 27Tr Solaris (1650-1674/2675-2699)  (Read 88103 times)

Offline tauri

  • Превозвач
  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1343
    • View Profile
Re: Škoda 27Tr Solaris (1650-1674/2675-2699)
« Reply #660 on: 26.06.2019, 21:08:16 »
Давидчо, не давай глупави оценки и мнения, показва твоето незнание и преразкази на гаражен фолклор. Като почнат да им сипват масло от производителя тогава твърди че са боклуци. Само ще те светна, че някои модели диференциали на ZF са със специялно масло с присадки на ZF. Икарусите не са цвете и никога не са били. Радвай им се, ама недей говори простотии лично ще те предложа за наказание заедно с твоя ментор.
The Grand Tour

Online RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 8416
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Škoda 27Tr Solaris (1650-1674/2675-2699)
« Reply #661 on: 26.06.2019, 22:31:10 »
То си личи изобщо колко е запознат с нещата предвид че тези дифренциали въобще не се произвеждат от Соларис и навярно се монтират същите на други марки.

Online davidcho10

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 579
  • AUDI RS6-R C7 ABT<3
    • View Profile
Re: Škoda 27Tr Solaris (1650-1674/2675-2699)
« Reply #662 on: 26.06.2019, 22:40:37 »
Това никакво оправдание не е.
Аз ако имам фирма за производство на тролеи, не бих слагал такива диференциали, които само се чупят, независимо дали са мои или на някоя друга марка. Като само се чупят, хората ще останат с лошо впечатление и после ходи се обяснявай, че не ги правиш ти.
35 311 701 2057 4101
2112 2609 2703 2707 2721
373 1531 1645 1723 1767 1951
26.05.14
18.01.19
09.06.19

Offline bagercho

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2167
    • View Profile
Re: Škoda 27Tr Solaris (1650-1674/2675-2699)
« Reply #663 on: 26.06.2019, 22:52:51 »
За пореден път - спри се. Излагаш се, нищо повече. За фирма за тролеи не знам, но аз ако съм админ няма да припариш до този форум...
« Last Edit: 26.06.2019, 22:54:35 by bagercho »

Offline Mammoth

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2709
  • 8 9 6 6 (2009-2019)
    • View Profile
Škoda 27Tr Solaris (1650-1674/2675-2699)
« Reply #664 on: 26.06.2019, 23:20:03 »
А като им се сипва боклучаво масло, фирмата производител на диференциалите ли е виновна или този който ги поддържа?

Само да вметна, че във Варна нямаме проблеми с диференциалите, а са произвеждани по едно и също време със софийските. Съчленените ни автобуси Соларис също нямат проблеми с диференциалите. 

Мисля, че е време да се пишат глупави разсъждения, без дори да се вложи малко мисъл. :rolleyes:
В 2313 ВТ :devil:

Почивайте в мир, 15Tr 02/6, 03/6 и 07/7. Завинаги живи... (2003/2007-2017г.)

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4000
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: Škoda 27Tr Solaris (1650-1674/2675-2699)
« Reply #665 on: 27.06.2019, 08:55:38 »
Факт е, че има някакъв конструктивен проблем с диференциалите на 27тр. Не е до поддръжка, по-скоро лошата инфраструктура си е казала думата.

Offline The Freshmaker

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3193
  • TM 303
    • View Profile
Re: Škoda 27Tr Solaris (1650-1674/2675-2699)
« Reply #666 on: 27.06.2019, 13:49:20 »
Диференциалите са Iveco и като цяло проблемът е по-скоро в поддръжката, боклучавите масла, които се сипват, и изобщо пълната незаинтересованост на отговорните фактори. С години не се полага никаква грижа за Шкодите, оставени са на самотек, слагат им се долнопробни консумативи (затова примерно скърцат като спиращ влак, понеже са им "чудни" накладките...), части не се поръчват никакви освен в краен случай, и се чака положението да стане непоправимо. Не мисля, че понеже за 5 години на пет от 50 дълги Шкоди са им заминали диференциалите, е обосновано да се говори за конструктивен дефект. По-тежки и по-мощни са дългите Шкоди, нормално е диференциалите им да се товарят повече спрямо тези на късите.

И между другото, това, дето се пише как по еди колко си пъти им били сменяни диференциалите и пак виели, пак не е вярно - просто се пробва по еди колко пъти да се побългари положението, и чак в краен случай наистина се сменя диференциала с нов. Късмет извадиха 1655 и 1660, че се сдобиха с оригинални диференциали преди да им изтече гаранцията (може и някои надежденски да са минали по тази схема, там не съм запознат), защото в момента тече някакво безумно моткане и опити за икономия на средства, както винаги от крайно погрешни неща.
« Last Edit: 27.06.2019, 13:59:14 by The Freshmaker »
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на геноцид към населението на София.

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4000
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: Škoda 27Tr Solaris (1650-1674/2675-2699)
« Reply #667 on: 27.06.2019, 14:10:11 »
Относно скърцането съм чувал, че в следствие на проблемите с диференциалите от Шкода са ограничили електрическото спиране. Съответно тролеите износват по-бързо накладките. До колко това е истина, не мога да кажа. Но при късите го няма това скърцане, както го няма и проблемът с диференциалите.

Offline Metan

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2240
    • View Profile
Re: Škoda 27Tr Solaris (1650-1674/2675-2699)
« Reply #668 on: 03.07.2019, 23:15:57 »
Някой от по-запознатите да потвърди или отрече дали има нещо вярно в това, че климатиците на тези са допълнително скопявани при нас, за да не работят като хората, но и да не харчат допълнително електроенергия? Аз като се замисля май не съм попадал в скоро време на Соларис с наистина охлаждащ климатик.

Online davidcho10

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 579
  • AUDI RS6-R C7 ABT<3
    • View Profile
Re: Škoda 27Tr Solaris (1650-1674/2675-2699)
« Reply #669 on: 04.07.2019, 00:08:07 »
На почти всички искърски задните климатици НЕ работят.
35 311 701 2057 4101
2112 2609 2703 2707 2721
373 1531 1645 1723 1767 1951
26.05.14
18.01.19
09.06.19

Offline The Freshmaker

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3193
  • TM 303
    • View Profile
Re: Škoda 27Tr Solaris (1650-1674/2675-2699)
« Reply #670 on: 04.07.2019, 10:04:16 »
Доколкото на мен ми е известно, нищо никъде не е скопявано, просто няма никаква следгаранционна поддръжка, не се пълнят климатиците, не се сменят филтрите или се сменят с неоригинални такива - което е основният проблем, и така, климатиците работят едва едва, с изключение на 1655 и още няколко тролея, при които заслугата е на водачите, а не на тяхно величество поддръжката, които са заети основно с това да бъдат заети. Другият проблем идва от гениалната автоматична настройка при колко градуса да се пускат климатиците и до постигането на каква вътрешна температура да охлаждат, на която водачите не могат да влияят или трудно могат да влияят, та като е настроено едно едва работещо нещо да се пуска едва-едва, когато вътре температурата вече е станала като в Египет, резултатът е този.
« Last Edit: 04.07.2019, 10:08:11 by The Freshmaker »
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на геноцид към населението на София.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12781
    • View Profile
    • Email
Re: Škoda 27Tr Solaris (1650-1674/2675-2699)
« Reply #671 on: 04.07.2019, 13:34:32 »
Е добре де в Полските МАН-ове как си работят и охлаждат като хората, дори и в големите жеги и винаги температурата си е ок? Поне по наблюдения на тези от гараж Дружба. Може да са си направили договор с МАН да им ги правят. Докато и в Соларисите и в китайските е на късмет понякога е много топло, понякога е добре. Дори и в Нов ВМС и турски МАН ми се е случвало само да фучи а вътре да е много топло пак. Явно нещо трябва да се пипне по настройките от някой който разбира от такава техника и нещата ще станат както трябва.

Друг вариант наистина Соларисите да не са предвидени чак за такива жеги, но ме съмнява защото във Варна е още по-горещо а в техните автобуси Соларис си е приятно прохладно. Или пък при автобусите да успява да насмогне а при тролеите не, защото много грее от електрониката на покрива. Възможно ли е при електрическо ПС компресора да не може да развие такава мощ като при такова с ДВГ. Спомням си същото и едно време при дизеловото и аналогичното електрическо Дезиро, но според мен е нещо от настройкте по-скоро
« Last Edit: 04.07.2019, 13:36:35 by Ivo »
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Online V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5121
    • View Profile
Re: Škoda 27Tr Solaris (1650-1674/2675-2699)
« Reply #672 on: 04.07.2019, 14:11:33 »
Двигателите и скоростните кутии на автобусите греят значително повече от електроборудването на тролейбусите - сумарният КПД е над два пъти по-нисък. :rolleyes:

Offline The Freshmaker

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3193
  • TM 303
    • View Profile
Re: Škoda 27Tr Solaris (1650-1674/2675-2699)
« Reply #673 on: 16.07.2019, 15:59:38 »
1661 отново е на линия с нов диференциал.
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на геноцид към населението на София.