Author Topic: Škoda 27Tr Solaris (1650-1674/2675-2699)  (Read 93975 times)

Offline tm0

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3455
    • View Profile
Re: Škoda 27Tr Solaris (1650-1674/2675-2699)
« Reply #680 on: 25.09.2019, 07:14:35 »
Сутринта тролейбус 2686 бил рестартиран на линия. Надяваме се, че причината е банална - GPS, а не е техническа на Шкода.
████████████████████████ Епилог     Не ползвайте тролея по Арсеналски - това не е заместващ транспорт на спрения трамвай 6. Има нерешени проблеми, създадени преди девет години от бивши за управлението политици...

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5220
    • View Profile
Re: Škoda 27Tr Solaris (1650-1674/2675-2699)
« Reply #681 on: 02.10.2019, 09:36:47 »
Преди малко 2680 с табела 0 зави от Мария Луиза по Козлодуй и продължи до спирка Дунав на дизел. :rolleyes:

Offline Dimitar155

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 142
    • View Profile
    • Email
Re: Škoda 27Tr Solaris (1650-1674/2675-2699)
« Reply #682 on: 08.10.2019, 19:43:53 »
На 2677 не му работи блокировката. На пл. Ручей тръгна още на бипкането на вратите, преди да се затворят.

Online The Freshmaker

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3227
  • TM 303
    • View Profile
Re: Škoda 27Tr Solaris (1650-1674/2675-2699)
« Reply #683 on: 12.10.2019, 21:43:38 »
На 2677 не му работи блокировката. На пл. Ручей тръгна още на бипкането на вратите, преди да се затворят.

Или просто, обичайно, блокировката е изключена от бутона, предназначен за целта...
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на геноцид към населението на София.

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15885
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Škoda 27Tr Solaris (1650-1674/2675-2699)
« Reply #684 on: 13.10.2019, 15:10:27 »
Сутринта тролейбус 2686 бил рестартиран на линия. Надяваме се, че причината е банална - GPS, а не е техническа на Шкода.
Два пъти вече ми се случва да видя подобно нещо с разлипни машини на спирка ул. Тимок по Тб9. Водачът цъка нещо отвън под капака под шофьорския прозорец....

Offline Mammoth

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2756
  • ČKD Tatra T6A2-SF
    • View Profile
Re: Škoda 27Tr Solaris (1650-1674/2675-2699)
« Reply #685 on: 13.10.2019, 17:45:53 »
Сутринта тролейбус 2686 бил рестартиран на линия. Надяваме се, че причината е банална - GPS, а не е техническа на Шкода.
Два пъти вече ми се случва да видя подобно нещо с разлипни машини на спирка ул. Тимок по Тб9. Водачът цъка нещо отвън под капака под шофьорския прозорец....
Записва грешки и влиза в авариен режим. В капака под шофьора се намира ключ-масата.
В 2313 ВТ :devil:

Почивайте в мир, 15Tr 02/6, 03/6 и 07/7. Завинаги живи... (2003/2007-2017г.)

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15885
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Škoda 27Tr Solaris (1650-1674/2675-2699)
« Reply #686 on: 13.10.2019, 21:16:37 »
И прсвилното решение е да го изключим и включим, ритайки с крак под капака...   :D :rolleyes:

Online The Freshmaker

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3227
  • TM 303
    • View Profile
Re: Škoda 27Tr Solaris (1650-1674/2675-2699)
« Reply #687 on: 14.10.2019, 09:50:01 »
И прсвилното решение е да го изключим и включим, ритайки с крак под капака...   :D :rolleyes:

Предвид поддръжката в гаражите - реално да. Щеше да ми е смешно, ако не беше трагично. Части реално не се поръчват, освен ако нещо не замине тотално (и то ако става дума за компонент, с който тролеят просто няма как да излезе на линия...), а поддръжката е на ниво каменната ера.
« Last Edit: 14.10.2019, 09:54:05 by The Freshmaker »
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на геноцид към населението на София.

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4764
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Re: Škoda 27Tr Solaris (1650-1674/2675-2699)
« Reply #688 on: 14.10.2019, 10:10:28 »
Всъщност е нормална практика при натрупване на някои грешки, първото, което се прави, е да се рестартира машината, било тя тролейбус, трамвай, медицинска техника, сладкарска и т.н. В ръководствата на машините също се записват такива инструкции, понякога и в текста на самата грешка инструкцията е подобна. ;)
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline Mammoth

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2756
  • ČKD Tatra T6A2-SF
    • View Profile
Škoda 27Tr Solaris (1650-1674/2675-2699)
« Reply #689 on: 14.10.2019, 10:15:46 »
При 26/27Тр има два вида грешки - Актив и Пасив, когато има грешка Актив движението не може да продължи. При грешките които са в категория Пасив движението може да се продължи, но има лимит. Когато се натрупат 30 (мисля, че толкова бяха) грешки пасив, тролея влиза в авариен режим и не позволява нормален ход. Пасив грешките са елементарни като “Внимание! Достигната е максимална скорост” “Повреда EBS” или “Повреда врати”. Няма смисъл да се драматизира излишно, защото попринцип ключ-масата трябва да се изключва в депото вечер, но явно не се прави.
В 2313 ВТ :devil:

Почивайте в мир, 15Tr 02/6, 03/6 и 07/7. Завинаги живи... (2003/2007-2017г.)

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4037
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: Škoda 27Tr Solaris (1650-1674/2675-2699)
« Reply #690 on: 14.10.2019, 10:22:06 »
Да, но при нормален режим на експлоатация не би трябвало да се натрупват грешки. Щом има такива, значи нещо не е наред.
Забелязвам, че напоследък все по-често се налага на шофьорите да рестартират Шкоди докато са на линия.

П.П. “Повреда EBS” или “Повреда врати” - елементарни грешки? :eek: Спирачките и вратите са най-важните системи в един автобус.

Offline Mammoth

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2756
  • ČKD Tatra T6A2-SF
    • View Profile
Škoda 27Tr Solaris (1650-1674/2675-2699)
« Reply #691 on: 14.10.2019, 10:28:28 »
Повреда EBS най-често се появява при грешка която нямаща нищо общо със спирачките на тролейбуса, виждал съм да излиза когато има прецакана ел. табела. :rolleyes: Явно когато чехите са превеждали са нахакали на елементарни грешки съвсем друг превод. Повреда врати излиза най-малкото като дръпнеш вратата докато е затворена.

Как да избегнеш грешки в нормален режим на работа? Максимална скорост се води грешка, пет пъти да се качиш на Цариградско и вече имаш 5 записани грешки?
« Last Edit: 14.10.2019, 10:37:44 by Mammoth »
В 2313 ВТ :devil:

Почивайте в мир, 15Tr 02/6, 03/6 и 07/7. Завинаги живи... (2003/2007-2017г.)