Author Topic: Благоевград  (Read 343046 times)

Offline София 100

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3776
    • View Profile
    • Email
Re: Благоевград
« Reply #580 on: 21.12.2018, 19:05:12 »
Дописка, публ. във в."Континент", бр. 152/ 03.07.1997г. като исторически извор за цените на билетите в града по това време.
Направеното днес е недостатъчно за утре.

Offline Sixkiller

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3183
    • View Profile
Re: Благоевград
« Reply #581 on: 27.12.2018, 23:23:33 »
На по-късен етап - към 2002 цената на билета беше 0,30 лв. В последствие, през няколко години се вдигаше с по 0,10 лв., а към момента е 0,80 лв. (повече от 5 години).

Някой от най-новите попълнения в автопарка на Бистрица (от последните месеци, без снимки от България):
MAN NÜ313 CNG - произведен 2006 - http://phototrans.eu/15,560616,10443.html // 3297
MAN NÜ313 CNG - произведен 2006 - http://phototrans.eu/15,560615,10443.html // 3298
Neoplan N4516 - също 2006 - http://phototrans.eu/15,97303,10443.html // 7729
Mercedes-Benz O530 CNG - произведен 2005 - http://phototrans.eu/15,306566,10443.html // 1403
Mercedes-Benz O530U CNG - произведен 2003 - http://phototrans.eu/15,709403,10443.html // 5383

+ още няколко други, които не са толкова интересни, но са обновени във фототранс.

И един въпрос за автобус, бракуван през 2012, който вероятно е бил в София. Ако е вярна информацията в busphoto: http://busphoto.ru/vehicle/424289/ то следва, че този автобус (4071):



e бил собственост (или е бил използван) от Балканкар с номер С 0177 ПБ. Вижда се, че преди това е бил и в гараж "Дружба". Нека ако има запознати, да кажат дали това е така и дали този автобус се е движил в София, или е бил служебен на Балканкар.

В България си е най-хубаво и супер и всичко ни е страхотно. Единственото по-хубаво е България едно време, ама и сега си е най! ;)

Парно в салона само с печат в пътния лист.

Offline ivan3275

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1246
    • View Profile
    • Email
Re: Благоевград
« Reply #582 on: 28.12.2018, 21:03:22 »
Аз предположих,че този автобус е бившия 0177 на Балканкар и аз написах предположенията си в Руския сайт.И ще се обоснова защо.Въпреки отличните ми визуални познания относно партидите с автобуси на София от 1987 и 1988г.и начинът им на амортизация през годините смея да твърдя,че този лично автобус беше най запазен от всички внесени през въпросната година,плюс това и единствения най-запазен от всичките 4 броя от 1987г.,които не са пращани в Дупница на основен ремонт нито един път до своя край.А въпросните 4 автобуса са следните:
1.0037- С 0037 ПБ,който през 1988г.претърпя тежко ПТП с трамвай при бул.Черни връх и бе бракуван(от гараж Дружба)
2.1261- С 0093 ПБ,който доста години беше на линия и така и не мина осн.ремонт до своя разпад в клетката на тролейбусното депо Искър през 1999г.(от гараж Земляне)
3.3661- С 0078 ПБ,който доста години беше на линия и така и не мина осн.ремонт до своя разпад в гараж Дружба през 1998г.(от гараж Дружба)
4.0177- С 0177 ПБ,въпросния автобус,който е доставен в гараж Дружба,но същите месец и година е разпределен за Балканкар до края на фирмата,никога не е бил на линия винаги е бил служебен към фирмата до около края на 90-те.после изчезва някъде,но очевидно от снимката е бил пазен до последно.С оглед на казаното до тук смея да твърдя,че това е въпросния бивш 0177 от София.За по-здраво доказателство че допълня,че видът на автобуса беше перфектен нямаше и драскотина,докато всички от тази година приличаха на обори преди основните си ремонти.И още нещо очевидно този автобус на снимката няма нищо общо с моделите от същата година(1987),които бяха внесени през 90-те от Чехия и които имат дребни различия,а този очевидно си е с българските за онова време нюанси.И както се вижда от снимката не е минавал основен ремонт.Това мога да кажа в моя защита.Най-точна информация може да каже собственика на Бистрица 96,на която този автобус е принадлежал.

Offline Sixkiller

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3183
    • View Profile
Re: Благоевград
« Reply #583 on: 29.12.2018, 00:00:47 »
Не мога да кажа кога точно този автобус дойде в Благоевград, но със сигурност е било след като дойдоха жълтите Икаруси (260.50 от Плама - Плевен), вероятно 2009 или 2010 година. Мога да потвърдя, че салона беше много запазен, кабината беше черна с плъзгаща се врата, която на по-късен етап беше премахната. Първоначално външно изглеждаше по начина, показан на снимката - според мен просто е стоял някъде, поради което боята изглеждаше избледняла, но отвътре беше буквално като нов - не беше претапициран, пода беше в добро състояние, нямаше прогизнали плоскости. Малко по-късно го облепиха с реклама на Прокредит банк, след което беше бракуван => http://phototrans.eu/14,377433,0,Ikarus_280_04_E_4071_AH.html

Нямам спомен обаче надписите вътре на какъв език бяха - струва ми се, че бяха на български, но не съм на 100% сигурен. Факт е, че автобуса не се движи много време - изкара няколко години, след което изчезна (вероятно е бил бракуван и нарязан).

« Last Edit: 29.12.2018, 00:04:55 by Sixkiller »
В България си е най-хубаво и супер и всичко ни е страхотно. Единственото по-хубаво е България едно време, ама и сега си е най! ;)

Парно в салона само с печат в пътния лист.

Online Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: Благоевград
« Reply #584 on: 29.12.2018, 00:43:08 »
Да, ама ако се загледате този Икарус не е оригинален 260 ами е удължаван от предната част на съчленен. Познава се по надписа 280 на решетката и леко си личи при 3-та врата. Така че няма как да не е минал през Дупница, там ги правеха така. Като нищо може да е от София или друг град, навремето си беше практика понякога да се разменят така автобуси, например при доставка на нови, почти нови ползвани няколко години ги пращат из други градове. И понеже модификацията за България е била еднаква то няма гаранция че е от София, може отвсякъде да е. Благоевград навремето е бил от т.нар привилигировани градове така че по-вероятно да са взимали от новите доставки и те все. Щом още в края на СОЦ-а са имали дори съчленен МАН едва ли ще вземат Икарус втора ръка, камо ли да дават пари да го правят единичен, то даже ние в София тогава сме нямали още МАН-ове.

Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline zirka

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1329
  • www.GTBURGAS.eu
    • View Profile
    • Email
Re: Благоевград
« Reply #585 on: 31.12.2018, 16:12:12 »
^ Що за правдоподобна може да е тази легенда с Мана от края на соца и дали ако хипотетично си прав: едното автоматично може да изключи другото... хич да не е... появил се е не по- рано от '95-96, по веротно към '98!
Не си прав и бъркаш меко казано ''държавната'' доставка с ''общинската'', а оттам и цялото обобщение за :/ привилегия!
По отношение на първото, през ДАП -те, те свършват през 1985, без София. Доминиращ фактор е бил големината на града и се е изразявало с доставки единствено на Икаруси - 280, с едно изключение на - ''260''. Дифицитът е бил запълван през следващите години от Чавдари Б 14- 20, а преди това от единични.
До края на 80 -те, някои окръжни градове, благодарение на прилежащите им по територия предприятия успяват да се сдобият с известните от цвета си ''жълти'' Икаруси. Най - близка аналогия за сегашната представа, може да се каже, че доставките са нещо като общински. В случая става въпрос за ''ЗМК'' с възможно участие и на друго предприятие.
Единственото, което получават тогава от държавата, през този период е Чавдар -130, по линия на ДАП -те. Закономерно от първото и поради най -големият град в района, където в съседство се намира АРЗ - Дупница. Въпреки че то е в по -малък град, се явява по -високо по ранг предприятие в сравнение с ДАП -Благоевград. 
Така Чавдарът 130 е изпратен по -линия на ДАП -те, за компенсация, че ''общината'' - през местните предприятия се забавя с изграждането на Тролейбусната мрежа. За съжаление недостатъчната му бройка се дължи, че се е чакало зелена светлина за серийното му пускане – както знаем, то така и не става! Но идеята за тукашното му наличиее е да минава периодично през АРЗ -то, с предложения за подобрения по модела, които да бъдат отнесени към производителя. Аналогично така става и в Ямбол, само че там по моторите... както и в Бетевград – съответната причина е Заводът.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Докато по- по- горното мнение поставено в обективни събития и факти и изхождайки от конкретиката, може да се предполага, като логично и случило се с голяма степан на вероятност.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Една от мен:
« Last Edit: 31.12.2018, 16:27:34 by zirka »
WWW.FORUM.GTBURGAS.EU

Offline Sixkiller

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3183
    • View Profile
Re: Благоевград
« Reply #586 on: 31.12.2018, 18:29:02 »
Въпросният Икарус (4071) се появи много много години след края на ДАП - те, държавните доставки, "привилегированите" градове - говорим за периода 2011 - 2012 година! Интересното беше, че външно изглеждаше занемарен (по-скоро като стоял някъде дълго време), но вътре беше изключително запазен. Поради което приемам за вярно казаното от ivan3275.

Относно пристигането на Чавдар 130, не е сигурно дали е дошъл по линия на ДАП-а, защото не знаем кога точно е дошъл; отделно, към края на 90-те държавен ДАП на практика няма - към онзи момент вероятно е бил приватизиран и е функционирал като частна фирма. Освен всичко, до колкото помня, въпросният автобус си беше частен, т.е. към Бистрица - 96 до момента преди да го бракуват. Но от къде е дошъл и по какъв начин - няма как да знаем. Съмнявам се да е купен от частник чисто нов, тъй като цената е била висока, в долари, а годините са били тежки - вероятно е било много трудно  (и все пак, не и невъзможно). Въпросът е коментиран назад в темата и до колкото помня, последния път стигнахме до заключението че въпросният Чавдар е бил изложен но пловдивския панаир, след което, пристига в Благоевград.
В България си е най-хубаво и супер и всичко ни е страхотно. Единственото по-хубаво е България едно време, ама и сега си е най! ;)

Парно в салона само с печат в пътния лист.

Offline zirka

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1329
  • www.GTBURGAS.eu
    • View Profile
    • Email
Re: Благоевград
« Reply #587 on: 01.01.2019, 20:34:34 »
  ^ O - o ... бъди сигурен, че ние тримата знаем за какво говорим! Просто някой на някои детайли не е обърнал подобаващо внимание, а те в подобни случаи стават по- важно от главното!
Но да поясня отново:
ДАП- те с централизираната структура за доставки съществуват до към 1990/91.
Чавдара -130 идва през 1988 по тази линия... Ямбол също... в накакъв момент, но преди разпада на структурите, е изтеглен в Ботевград – там все пак е Завода. 
Тези години: 1987 -1989, ''привилегията'' се състои, че колкото по богато е предприятието на територията, толкова по големи възможности има – тоест първите наченки на капитализъм, но дефакто, пак са купувани автобуси по целесъобразност, или най -вече от големината на града. Подробност е че там където е станало, пак е имало специфика, като в примери няма да се впускамаме. А @Иво точно това има предвид, че не всички окръжни тогава градове получават по тази линия, впрочем дори сред тях е и София! – Откланаям се, – но не защото примерно ''Кремиковци'' или друго тогава не е можело за София, а  за да се измени курса, като се угоди на т. нар. десиденти (наченки на промените), подклаждани от запада (тогава те са ни врагове), които са искали точно от това да се откажем (най - общо казано и в случая: пропорцията на приход- разход; и цялата тази филосовия там каквато е била!
1999 г закриват ''Балканкар'' ... въпросният Икарус... се е появил. Подробност е, че ПАТ -те в София още в края на 80 -те стават дефакто от държавни – общински. Тоест въпросната партида е купена от държавата, но с тях се е разпореждала общината, а въпросният Икарус като совственост остава до последно в Държавнато "Балканкар'', иначе общината щеше да си го изиска по канален ред още в първите години на ''демокрацията''.
Още по -голяма подробност или резонно възникващ въпрос е – защо не е бил зачислен направо към ''Балканкар'', а към ''Дружба''? – Защото тази разлика държавно - общинско става осезаема веднага след падането на Живков (буквално в началото на 90- те). Конкретно: смятало се е че поддръжката му ще е по -евтина в ''Дружба'', поради налицието на такива, отколкото ''Балканкар'' да се занимават с него, освен това си се е движил из София. Това ти е по целесъобразност!
« Last Edit: 01.01.2019, 20:56:06 by zirka »
WWW.FORUM.GTBURGAS.EU

Offline ivan3275

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1246
    • View Profile
    • Email
Re: Благоевград
« Reply #588 on: 01.01.2019, 23:02:15 »
Да и аз също си задавах същия въпрос,защо първо в Дружба пък после в Балканкар,но казвам какво съм видял с очите си.И да възможно е както казва Zirka,че поддръжката да е била по-ефтина в гаражите на градския,защото в гаража на Балканкар нямаше кой знае какви условия за поддръжка.Гаражът,в който гарираха тези автобуси заедно с няколко туристически Икаруси 250.59 се намираше в кв.Дървеница до бившето обръщателно колело на трамваите 2;14 и 19.В доказателство мога да кажа също така,че преди този Икарус(да припомня:с номер С 0177 ПБ)Балканкар имаха друг Икарус с номер АМ 7542,произведен 1982г.и който беше доставен в гараж Дружба на 27.07.1983г.и веднага след това беше разпределен за Балканкар до 1987г.когато дойде гореспоменатия 0177.След което стария 7542 го пратиха в Земляне и го зачислиха с инвентарен номер 1717,след което през 06.1992г.отива в Дружба под инв.номер 3555 и така нататък ще прикача линк с неговото досие.Така че не знам точно каква е била политиката между фирмите,но данните са такива.
Ето обещания линк на АМ-7542:  http://busphoto.ru/vehicle/165674/#n181114
« Last Edit: 01.01.2019, 23:15:49 by ivan3275 »

Online IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6046
    • View Profile
    • Email
Re: Благоевград
« Reply #589 on: 02.01.2019, 18:47:26 »
Наистина въпросният автобус е бил даден, съвсем нов, от градския транспорт, на Балканкар, в замяна на ако не се лъжа три мотокара, които да се използват в гаражите за вдигане на по-тежки части. Беше служебен на Балканкар, имаше табели с черен надпис и черно крило на Балканкар на жълт фон. Повече от логично е в последствие, след разпадането на структурата, да е продаден на частника в Горна Джумая. Там между другото имаше и един оранжево-бял, по руските спесификации, Икарус 256, който пак беше на Балканкар, но го продадоха още в началото на 90-те и горноджумайските хулигани с него пуснаха една от първите линии Благоевград-София.
По рейс и по жена не се тича!

Offline ivan3275

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1246
    • View Profile
    • Email
Re: Благоевград
« Reply #590 on: 02.01.2019, 19:11:04 »
Да потвърждавам за замяната на Икарусът за мотокари за нуждите на градския транспорт,но е възможно да са и повече мотокарите,защото само в гараж Дружба са имали 5 или 6 броя ако не се лъжа.В spirka.org пише,че са ги водили с инвентарни номера:3637;3639;3640;3737 и 3738,по другите гаражи не знам дали имат мотокари,но е възможно.

Offline Balkanton

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2209
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/39030307@N07/
Re: Благоевград
« Reply #591 on: 02.01.2019, 21:21:10 »
Там между другото имаше и един оранжево-бял, по руските спесификации, Икарус 256, който пак беше на Балканкар, но го продадоха още в началото на 90-те и горноджумайските хулигани с него пуснаха една от първите линии Благоевград-София.
Пазя едни 10-годишни снимки на Икарус 256 от Благоевград със страничен надпис Balkancarimpex и логото от mobile.bg. В обявата пишеше, че първоначалната регистрация е ноември 1988 г.

Online IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6046
    • View Profile
    • Email
Re: Благоевград
« Reply #592 on: 02.01.2019, 23:03:40 »
Точно този е. Такива оранжево-бели, съветска модификация - идват бая през 87/88-а и са пръснати къде ли не - по Балкантурист, Орбита, БГА Балкан, ДАП-ът в Стражица (покрай помощите в следствие на голямото земетресение), Балканкар, Нефтохим, по посолствата (с дипломатически номера) и др., имаше и един закрит гараж с 10-тина броя на ъгъла на Любляна и Никола Петков. В същия този гараж имаше и един доста стар, червено-бял, пак съветска модификация, вероятно 255, с характерния за тогавашните съветски доставки голям прожектор отгоре. А 4071 - освен че е бил в последствие "отрязан", всичко си му остава оригинално до бракуването му. В Благоевград автобуси от партидата 87-а и 88-а не са доставяни, най-новите там са 85ти или 86-ти набор, говоря за централизираните доставки през соца. Всичките 87/88-а, последните с българската спесификация, са в София, много малко отиват във Варна.
« Last Edit: 02.01.2019, 23:11:13 by IKAR »
По рейс и по жена не се тича!

Offline Sixkiller

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3183
    • View Profile
Re: Благоевград
« Reply #593 on: 03.01.2019, 17:05:28 »
Нещо актуално - от община Благоевград най-после са пуснали конкурс за линиите от областната, общинската и републиканската транспортни схеми. Прогнозната стойност на поръчката е в размер на 2 811 742.23 лв. под формата на компенсации. Линк към документацията: https://blagoevgrad.imeon.bg/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=S42px%2byx86A%3d

На практика, поне според качените документи, интегрирането на градския транспорт ще бъде имитационно с леки промени - остават всички актуални стари разписания на градския транспорт, остава схемата с 24-часова смяна на превозвачите в 13:00 ч., изисквания за автобусите - минимум евро II и нагоре. Интересното е, че курсовете по линия №7 и №10, които до сега бяха 1 на ден се увеличават до общо 7 на ден ( с интервал на движение - час и половина) и поне според разписанието - началната и крайната точка ще бъде Базата в ЖК Еленово. Всички разписания можете да видите в прикачения pdf-файл. Никъде не пише какъв точно ще е маршрута на тези линии, от къде точно ще минават през Освобождение и Орлова чука (Еленово - 3), защото и в двата квартала има много тесни и стръмни улици; къде точно ще бъдат техните спирки и т.н. възникват много въпроси. Крайният срок за подаване на оферти е до средата на февруари.
« Last Edit: 15.01.2019, 15:38:01 by Sixkiller »
В България си е най-хубаво и супер и всичко ни е страхотно. Единственото по-хубаво е България едно време, ама и сега си е най! ;)

Парно в салона само с печат в пътния лист.

Offline TheBulgarianRail

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1033
  • 👍👍👍
    • View Profile
    • Email
Re: Благоевград
« Reply #594 on: 13.01.2019, 10:30:05 »
Здравейте,
в базата данни на Бусфото пише, че този рязан Чавдар Б14-20 е все още в движение. Пише, че назначението му е пътнически. Ако може някой от града да ми отговори, достоверна ли е тази информация?

Sa6o babeka
YouTube канал:
https://www.youtube.com/c/TheBulgarianRail

Offline transtriumf

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5513
    • View Profile
Re: Благоевград
« Reply #595 on: 13.01.2019, 13:28:30 »
Не е , в края на 2016-та беше спрян заедно с последните Икаруси. :/

Човек не е ли засадил поне едно дърво и не се ли е возил на Икарус не е живял.

Offline Sixkiller

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3183
    • View Profile
Re: Благоевград
« Reply #596 on: 14.01.2019, 04:00:53 »
Не, не се движи, а е много вероятно и да е нарязан вече. Последното двата тас-а, които стояха на задните гуми (на задния мост) бяха на МАН-а 6093. След което 6093 беше прехвърлен към автогарата (т.е. пътува по селските линии - най-често до Брежани, Крупник/Полена, тъй като е EL202) и тасовете му бяха свалени (от стария шофьор).
В България си е най-хубаво и супер и всичко ни е страхотно. Единственото по-хубаво е България едно време, ама и сега си е най! ;)

Парно в салона само с печат в пътния лист.

Offline Sixkiller

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3183
    • View Profile
Re: Благоевград
« Reply #597 on: 10.02.2019, 18:30:00 »
Нещо съвсем неочаквано, дни преди да изтече крайния срок на конкурса за нови превозвачи:

„Пътнически превози” се отказва от вътрешноградските линии в Благоевград – били й неизгодни, Марио Богданов усилено купува коли, за да ги поеме

Quote
Една от най-големите фирми за транспорт на пътници на територията на Югозападна България – „Пътнически превози” ООД – Благоевград, се отказва от обслужването на най-натоварените автобусни линии № 1, 2 и 3 в Благоевград. До миналата година, когато изтече 8-годишният им договор, „Пътнически превози” и „Бистрица 96” ООД на Христо Владимиров и Румен Христов обслужваха тези линии плюс линии №7, 10 и 11.

„Отказваме се от вътрешноградските линии, защото не ни е икономически изгодно да ги поддържаме, и най-вероятно те ще бъдат поети от колегата Марио Богданов, който напоследък усилено купува автобуси”, коментира за „Струма” управителят на “Пътнически превози” Петър Демерджиев. С ръководството на дружеството те преценили, че паркът им от 40 автобуса е подходящ за увеличаване на извънградския транспорт и поемане на линии по направление Крупник, Петричко и другаде, поради което в предстоящия на 19 февруари конкурс по Закона за обществените поръчки дружеството ще кандидатства само за извънградски линии.

Демерджиев бе категоричен, че ако „Пътнически превози” спечели поръчката в тази част, ще бъдат засегнати само автобусите в автопарка му, но не и хората. „Част от колите ще ги спра, но от персонала никой няма да остане без работа, защото всички шофьори и контрольори, които желаят, могат да бъдат съкратени по чл. 123 от КТ и без прекъсване на трудовия стаж да минат на работа при същите условия във фирмата на Богданов”, увери Демерджиев. Той дори вече ги офертирал и почти всички казали „да”, само няколко души предпочели да отидат на борсата. Под „същите условия” управителят уточни, че има предвид брутна заплата между 950 и 1400 лв., каквато получават в „Пътнически превози” хората. Сумата е с гласуваното наскоро увеличение на заплатите между 50 и 100 лв., които персоналът взема от 1 януари т.г. Другите бонуси за местните шофьори и контрольори са осигуровки на реалната заработка и 28 дни платен годишен отпуск – 20 по Кодекса на труда плюс още 8 по Колективния трудов договор, уточни Демерджиев, който е начело на дружеството от приватизацията му през 1999 г.

Все още не е ясно колко, кои фирми и за кои позиции ще кандидатстват по обявената от зам. кмета на Благоевград Иво Николов обществена поръчка за превоз на пътници по автобусни линии от общинска, областна и републиканска транспортни схеми, защото традиционно кандидатите подават оферти в последния момент, а това е 17.00 часа на 18 февруари. Според условията в поръчката тя е разделена на 3 обособени позиции, едната от които е за новите автобусни линии в Благоевград – до парк Бачиново, по ул. „Славянска” за достъп до болниците и студентските общежития, и между „Еленово” и „Струмско” по бул. „Пейо Яворов”. За всяка от позициите кандидатът трябва да притежава автобуси със сертификат Евро 5, гарантиращ максимално опазване чистотата на атмосферния въздух.

В условията на поръчката изрично е посочено, че възложителят, тоест община Благоевград, не се обвързва със заплащането на цената на придобиване на нови автобуси, ако кандидатстващите фирми обещаят да си подновят парка, а ще компенсира частично цената на билета за определените категории пътници. Прогнозната стойност на поръчката по 3-те позиции е общо 2 811 742.23 лв. без ДДС, или  3 374 090.68 лв. Договорите с победителите ще се сключат за 8 г.

Вестник "Струма" - https://struma.bg/%d0%bf%d1%8a%d1%82%d0%bd%d0%b8%d1%87%d0%b5%d1%81%d0%ba%d0%b8-%d0%bf%d1%80%d0%b5%d0%b2%d0%be%d0%b7%d0%b8-%d1%81%d0%b5-%d0%be%d1%82%d0%ba%d0%b0%d0%b7%d0%b2%d0%b0-%d0%be%d1%82-%d0%b2/

Новината вероятно обяснява наличието на няколкото (6-7 броя) къси 8-метрови метанови Van Hool-a в гаража на Диамонд травел от началото на зимата, все още нерегистрирани.
« Last Edit: 10.02.2019, 18:34:22 by Sixkiller »
В България си е най-хубаво и супер и всичко ни е страхотно. Единственото по-хубаво е България едно време, ама и сега си е най! ;)

Парно в салона само с печат в пътния лист.

Offline mannl202

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 204
    • View Profile
    • Email
Re: Благоевград
« Reply #598 on: 12.02.2019, 23:26:19 »



                         Blagoevgrad, Bulgaria
« Last Edit: 28.05.2019, 15:47:05 by mannl202 »

Online IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6046
    • View Profile
    • Email
Re: Благоевград
« Reply #599 on: 18.02.2019, 22:08:22 »
Лъчезаре, отиди когато имаш възможност на автогарата и снимай схемата на градския транспорт от 89-та, която е отгоре над вратата, веднага щом влезеш в чакалнята и се обърнеш, докато не са я хвърлили, та всичката информация за линиите едно време да иде в небетието. Дали даже вече не са я махнали.....Линии 1, 2, 2а-до гробищата, 3 и 5 бяха както сега, 10 беше 9, като 10 въобще нямаше - бяха 1, 2, 2а, 3,4, 5, 6,7,8 и 9. Демек сега за 4, 6,7 и 8 не знаем нищо, другите са си същите, само дето 10 беше 9. 1, 2 и 3 бяха съчленени - Икаруси и Чавдари, както и подареният МАН, другите бяха единични 11Г5 и В13-20.
Също само съчленени, смесено Чавдар и Икарус бяха линиите до Крупник, Полена, Брежани и Долно Осеново. Виждал съм и Икарус с надпис Бистрица - едно обизлюдено селце на няма и 10-тина километра от Благоевград.
Иначе кабели за тролеи бяха опънали по трасето на линия 2, плюс по прекия булевард между Еленово и Струмско, през Орлова Чука (Бялата висота), може би за да могат лесно да се включват от депото в Ален Мак направо от Струмско, без да обикалят през центъра.
« Last Edit: 19.02.2019, 01:45:28 by IKAR »
По рейс и по жена не се тича!