Author Topic: Благоевград  (Read 208121 times)

Offline lol4o

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1085
  • Хеброс Гнус?
    • View Profile
Re: Благоевград
« Reply #940 on: 29.07.2020, 01:08:32 »
На първите две снимки от тази обява май се вижда бракуван благоевградски Ман.

Offline Magirus deutz

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2970
  • Почитател на Мерцедес - Бенц, Магирус и Икарус.
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Благоевград
« Reply #941 on: 13.09.2020, 20:49:49 »
Чавдар м80 пред хотел "Ален мак" в Благоевград, 70 - те години:

Източник

Offline Sixkiller

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2484
    • View Profile
Re: Благоевград
« Reply #942 on: 14.09.2020, 17:43:26 »
На първите две снимки от тази обява май се вижда бракуван благоевградски Ман.

Да, това трябва да е 7038 -> http://phototrans.eu/15,668445,10443.html
Виж как потъваме, настъпваме, дървената лъжа. Бавно си тръгваме, без бъдеще....

Offline Sixkiller

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2484
    • View Profile
Re: Благоевград
« Reply #943 on: 16.11.2020, 17:04:04 »
Пет ключови за община Благоевград инвестиционни проекта за подобряване на градската среда и бизнес инфраструктура в град Благоевград на различни етапи са изработени и предстои да бъдат реализирани

 1. „Реконструкция на 11 улици в ЦГЧ на Благоевград /подмяна на водопровод и канализация/, включително и изместване на захранващ водопровод /Гл. кл. I-III зона/ в участък от О.Т. 201 до О.Т. 118 –IV-ти микрорайон Благоевград“

Стойност на проекта: 4 161 666,67 лв. без ДДС;  4 994 000.00 лв. с ДДС;

2. Културен и етнографски комплекс „Вароша“, град Благоевград

Стойност на проекта – 3 956 581,00 лв. без ДДС, 4 747 897,20 лв. с ДДС;

3. Парк „Македония“, включващ изграждането на:

-Интер Експо и Конгресен център;

-Музей;

-Общностен център за социални дейности;

-Закрита зона за спорт;

-Изграждане на зелена инфраструктура – парк, велоалея, зона за спорт на открито, паркинг, зарядни станции на електромобили;

Стойност на проекта – 31 000 000,00лв. без ДДС, 37 200 000.00 с ДДС

4. Изграждане на индустриална зона-Благоевград.

Стойност на проекта: 9 500 000,00 лв. без ДДС;

5. Подмяна на част от автобусния парк на градската мрежа. - Доставка на минимум 4 броя електро-автобуси и 10 броя електро-микробуси; Изграждане на зарядни станции в „Автогара ЗМК“.

Стойност на проекта - 16 600 000,00 лв. без ДДС;


Община Благоевград

Пет ключови за община Благоевград инвестиционни проекта за подобряване на градската среда и бизнес инфраструктура в град Благоевград на различни етапи са изработени и предстои да бъдат реализирани

 1. „Реконструкция на 11 улици в ЦГЧ на Благоевград /подмяна на водопровод и канализация/, включително и изместване на захранващ водопровод /Гл. кл. I-III зона/ в участък от О.Т. 201 до О.Т. 118 –IV-ти микрорайон Благоевград“

Стойност на проекта: 4 161 666,67 лв. без ДДС;  4 994 000.00 лв. с ДДС;

2. Културен и етнографски комплекс „Вароша“, град Благоевград

Стойност на проекта – 3 956 581,00 лв. без ДДС, 4 747 897,20 лв. с ДДС;

3. Парк „Македония“, включващ изграждането на:

-Интер Експо и Конгресен център;

-Музей;

-Общностен център за социални дейности;

-Закрита зона за спорт;

-Изграждане на зелена инфраструктура – парк, велоалея, зона за спорт на открито, паркинг, зарядни станции на електромобили;

Стойност на проекта – 31 000 000,00лв. без ДДС, 37 200 000.00 с ДДС

4. Изграждане на индустриална зона-Благоевград.

Стойност на проекта: 9 500 000,00 лв. без ДДС;

5. Подмяна на част от автобусния парк на градската мрежа. - Доставка на минимум 4 броя електро-автобуси и 10 броя електро-микробуси; Изграждане на зарядни станции в „Автогара ЗМК“.

Стойност на проекта - 16 600 000,00 лв. без ДДС;


Община Благоевград

Новини 01.12.2020: Автобусна линия №1 от вчера се изпълнява с интервал на движение 120 минути през целия ден. С изключение - в часовите пояси 07:00 - 08:00 и 17:00 - 18:00, когато ще се изпълнява с интервал на движение 30 минути. Официални съобщения от общината не чакайте -> https://www.struma.com/obshtestvo/avtobusite-po-liniya-n1-v-blagoevgrad-s-novo-razpisanie_172086/

« Last Edit: 01.12.2020, 16:18:38 by Sixkiller »
Виж как потъваме, настъпваме, дървената лъжа. Бавно си тръгваме, без бъдеще....

Offline Sixkiller

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2484
    • View Profile
Re: Благоевград
« Reply #944 on: 04.01.2021, 22:13:15 »
Две страници по-назад в темата коментирах обществената поръчка, пусната от община Благоевград през лятото за избор на изпълнител за внедряване на система за управление на трафика и за система за информиране на пътниците в реално време. Ето и развитието с днешна дата.

В последния работен ден на 2020 г. кметът Р. Томов подписа договор за 1.5 млн. лв. със софийска фирма, 8 кандидати за апетитната поръчка отстранени

Quote
Осем дружества са отстранени от мащабна обществена поръчка на община Благоевград за доставка и монтаж на оборудване за управление на трафика и система за информиране на пътниците в реално време в рамките на проект за внедряване на електронна система за управление на градския транспорт. Поръчката се проточи от края на май, когато се регистрираха и отвориха офертите на участниците в две обособени позиции, но чак след средата на декември се стигна до отваряне на ценовите предложения.

Прогнозната стойност на поръчката бе 1 398 746,40 лв. без ДДС, като цената включваше 1 247 080 лв. за доставка и монтаж на оборудването и 151 666,4 лв. за проектиране, изграждане и монтаж на 80 информационни табла на метални рамки на спирките.

7 месеца след отварянето на офертите на кандидатите е преценено, че единствената фирма, отговаряща на всички изисквания на общината по първата позиция, е „Инфосистемс интернешънъл“ ЕАД с регистрация в София. Тя е собственост на „Информикс груп“АД , представлявана от Николай Симеонов, и е предложила цена за изпълнение на поръчката 1 243 513,60 лв. без ДДС, което е само с 3567 лв. по-малко от обявената от общината сума.

Със заповед на кмета на Благоевград инж. Румен Томов, подписана в последните минути на последния работен ден от миналата година, „Инфосистемс интернешънъл“ ЕАД е обявена за победител в оспорваното състезание.

Отстранени от него по различни причини са останалите осем дружества. Те са регистрираните в столицата „Балистик Сел“ ЕООД, „Сименс Мибилити“ ЕООД, обединение „Благоевград транс“ ЕООД, „Консултантска агенция по информационни технологии“ ЕООД, Консорциум „Телелинк Смарт Системс“, Консорциум „САППС – Благоевград 2020“, унгарското дружество „Trapeze finland Oy” и пловдивското „Иком“ ООД.

Със 100 точки на първо място по изпълнение на поръчката по позиция № 2 е класиран Консорциум „САППС – Благоевград 2020“ с най-ниска ценова оферта от 128 917,20 лв. без ДДС. Той обединява „Новател“ ЕООД и „Т-Системс Унгария“ АД. Второто място заема „Сиском Инженеринг“ АД с предложена цена 141 050 лв., трето остава благоевградското дружество „Елкомплект – 2004“ ЕООД, собственост на Георги Василев, с ценово предложение от 148 490 лв. без ДДС.

ДИМИТРИНА АСЕНОВА / вестник "Струма"

В обобщение, двете избрани фирми са: „Инфосистемс интернешънъл“ ЕАД и Консорциум „САППС – Благоевград 2020“.

Линк към цялата поръчка и всички документи: https://app.eop.bg/today/58446

Предстои да бъдат оборудвани поне 50 автобуса, а система за информиране в реално време ще имат 80 спирки (всичките само и изключително в града!). Няма да бъдат покрити голяма част от спирките по маршрутите на линии №7 и №10; няма да бъде изградена такава система на нито една спирка в околните на града села (Изгрев, Рилци, Покровник, село Еленово); няма да има промени в маршрутите на автобусните линии... дано поне от цялата работа успеят да изградят рамки поне в центъра.
« Last Edit: 04.01.2021, 22:22:10 by Sixkiller »
Виж как потъваме, настъпваме, дървената лъжа. Бавно си тръгваме, без бъдеще....

Offline mannl202

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 202
    • View Profile
    • Email
Re: Благоевград
« Reply #945 on: 09.02.2021, 02:18:49 »
При нас в Благоевград имаше 53 автобуса, но преди 5 години. сега са далеч по-малко, нямат и 30 сигурно.  Струма имат 3 ВанХоолА, 4 Ситарота, и 5 МАНа. Бистрица също няма повече от 12-13 автобуса, което значи. че ако съм добър по математика, градския транспорт на Благоеград се обслужва от не повече от 30 автобуса. Какво значи това '50 автобуса,, някой бъзика ли се или пак си крадат кинти 'ората ?

Offline Sixkiller

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2484
    • View Profile
Re: Благоевград
« Reply #946 on: 09.02.2021, 15:39:54 »
Може би такъв е общият брой автобуси за конкурса от миналата година, а колко реално работят - това е съвсем друг въпрос, защото и двете фирми не изкарват всички автобуси на линия. Още повече, че в момента се изпълняват и по-малко курсове - линия №1 се изпълнява с интервал 60 минути и само четири пъти на ден има автобус през 30 минути. Естествено, всичко е в пълна мъгла - информация кога къде и какво се движи няма.

А освен това 5 МАН-а са пуснати за продажба: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=31612336631126650

ПП - на когото му е интересно - списък на всички училищни и специални автобуси към община Благоевград: http://phototrans.eu/24,34663,0,__________________.html
« Last Edit: 09.02.2021, 15:42:32 by Sixkiller »
Виж как потъваме, настъпваме, дървената лъжа. Бавно си тръгваме, без бъдеще....

Offline Foreigner037

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 7
    • View Profile
Re: Благоевград
« Reply #947 on: 09.02.2021, 16:19:43 »
Доста неточности в обявата. Бензинов двигател има някакъв минимален шанс да е вярно, но Евро 6?

Online tauri

  • Превозвач
  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1677
    • View Profile
Re: Благоевград
« Reply #948 on: 09.02.2021, 16:55:33 »
Метановите двигатели са преработени бензинови.
The Grand Tour

Offline Foreigner037

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 7
    • View Profile
Re: Благоевград
« Reply #949 on: 09.02.2021, 17:43:03 »
Дизелови двигатели също могат да работят на метан.

Online tauri

  • Превозвач
  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1677
    • View Profile
Re: Благоевград
« Reply #950 on: 09.02.2021, 18:07:59 »
Двигателите не работят на принципа на самовъзпламеняване. Имат си свещи и инжектори и т.н. работят както бензинови. Няма проектиран дизелов двигател да работи на метан. Всичкото което си виждал са преработки. Всички производители избират или разработват бензинов двигател. Изработката му е много по-евтина.  Има и многогоривни двигатели, но това е приложимо само при корабите.
The Grand Tour

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13870
    • View Profile
    • Email
Re: Благоевград
« Reply #951 on: 09.02.2021, 18:21:55 »
Същия като нашите МАН-ове но единични и същия двигател 330 коня.  Харесва ми салона е по-хубаво изпълнен с тези седалки от на нашите. Добре сте ги пазили 15 години ако наистина са 2006-та, но при вас няма и толкова пътници и вандали.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline lud_pi4

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6808
  • За запазване историята на ГТП
    • View Profile
    • Email
Re: Благоевград
« Reply #952 on: 09.02.2021, 20:28:45 »
Същия като нашите МАН-ове но единични и същия двигател 330 коня.  Харесва ми салона е по-хубаво изпълнен с тези седалки от на нашите. Добре сте ги пазили 15 години ако наистина са 2006-та, но при вас няма и толкова пътници и вандали.

При тях са последните две години, бяха зелени закупени от Базел мисля, тогава бяха на 15, сега вече на 18 години. ;)

Offline Sixkiller

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2484
    • View Profile
Re: Благоевград
« Reply #953 on: 10.02.2021, 00:19:15 »
Мановете са EEV, обявата си е написана много кадърно. Който има интерес ще се обади и ще отиде на място да ги види, всичко останало е просто пълнеж за мобиле-то. Интересно, обаче, защо решиха да ги продават. Дано не е свързано с общинските планове за интеграция на градския транспорт, купуване на електробуси и други подобни намерения, които така или иначе нямат капацитета да реализират (от общината).
Виж как потъваме, настъпваме, дървената лъжа. Бавно си тръгваме, без бъдеще....

Offline mannl202

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 202
    • View Profile
    • Email
Re: Благоевград
« Reply #954 on: 23.02.2021, 12:20:08 »
Причината за продажбата на тези автобуси е закупуването на нови по-добри, които мисля че вече са в Благоевград.Видях 3 Нови Ман-а трето поколение в Благоевград и ако не са заместниците на тези, значи ще заместват пернишките манове на Бистрица. Относно белите Манове, не са от Базел.
От Стокхолм са, и са Евро 6, 2006та година.
Но да, да се готвим за нови автобуси.
Между другото от края на 2006та до сега 2021 г. Не прави 18 години.
« Last Edit: 23.02.2021, 12:21:56 by mannl202 »

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6493
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Благоевград
« Reply #955 on: 23.02.2021, 12:56:18 »
Евро 6 могат да бъдат при подменени двигатели и агрегати. Към 2006 г. действа стандарт ЕВРО 4.
Същата схема се опитаха да направят във Враца преди време. Милтенова от Перник се опита да продаде едни бели газови автобуси във Враца, произведени някъде 2002 - 2003 г. с декларация че били ЕВРО 5. За щастие, не й се получиха нещата.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline Sixkiller

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2484
    • View Profile
Re: Благоевград
« Reply #956 on: 23.02.2021, 15:29:24 »
Не са ЕВРО 6, а EEV, както казах и в по-горния пост - конкурсът беше с изискване за превозни средства минимум ЕВРО 5, което е изпълнено.
viktorlc, за същите манове става въпрос (бяха купени от Бистрица), но по-голямата част от тях вече не се движат. Затова и не мисля, че тепърва ще им търсят заместници - повечето вече са сменени.
« Last Edit: 23.02.2021, 15:35:50 by Sixkiller »
Виж как потъваме, настъпваме, дървената лъжа. Бавно си тръгваме, без бъдеще....

Offline Foreigner037

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 7
    • View Profile
Re: Благоевград
« Reply #957 on: 23.02.2021, 15:34:01 »
Ще попитам отново. Как тези автобуси са EEV, при положение че са произведени 2006, а EEV се налага чак след 2008?

Offline mannl202

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 202
    • View Profile
    • Email
Re: Благоевград
« Reply #958 on: 27.02.2021, 23:31:42 »
Не знам какво е ЕЕV, и не съм сигурен за тези, но за онези със синичкото (
) отдолу знам че със сигурност са ЕВРО 6, (или поне така ми е казал шофьорът) и не вярвам да си измисля .   Онези белите Манове са ЕВРО 4, и бяха 5 броя, а купиха 2 нови, така че  сметката не излиза - все още 3 автобуса трябва да вземат.
« Last Edit: 27.02.2021, 23:34:08 by mannl202 »

Offline Foreigner037

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 7
    • View Profile
Re: Благоевград
« Reply #959 on: 28.02.2021, 11:08:18 »
EEV се води Enhanced Environmentally Friendly Vehicle и е категория между Евро 5 и 6.