Author Topic: T8К-503 (503-511)  (Read 83387 times)

Online Tatra

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3459
    • ICQ Messenger - 229817817
    • View Profile
    • Email
Re: T8К-503 (503-511)
« Reply #500 on: 17.11.2018, 16:40:21 »
Като на останалите пендели - половината са обърнати назад (последната секция). Инвентарният номер е високо като на 506, а не между фаровете. Стоповете са до фаровете и са кръгли, като 505, 506. Учудващото е, че подът в салона е запазен в черен цвят, което пък не си отива с "новия" дизайн. Хубавите дръжки от преди са премахнати и сега е с жълти обикновени в салона.
ТРАМВАЙНО ДЕПО "БАНИШОРА"
Трамвайна мотриса инв. ном.: 936
линия номер: 6

Online davidcho10

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 72
    • View Profile
Re: T8К-503 (503-511)
« Reply #501 on: 17.11.2018, 18:04:49 »
За какво им беше да го бутат...
любими трамваи - 311 701
любими тролеи - 2112 2609 2910 2914
любими автобуси - 373 1537 1723 1767 9073 9107

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9904
  • Инициатива Защото транспортът е страст
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: T8К-503 (503-511)
« Reply #502 on: 17.11.2018, 18:19:11 »
Кога са го бутали? Това не ти е Фейсбук или сбирка на момчетата от квартала! Задавай въпросите си и търси информацията, която те интересува по подобаващ начин!
SOFIATRANSPORT транспортна база данни - Любителски страници и информация за обществения транспорт в София
Все още не сме професионалисти, но големите неща започват с една малка крачка

Offline 701

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2908
    • View Profile
Re: T8К-503 (503-511)
« Reply #503 on: 23.11.2018, 00:18:09 »
503 за ен-ти път върнат в Трамкар...
lo chupen todos a los que no les guste 701

Offline Sailor Moon9521

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 66
    • View Profile
Re: T8К-503 (503-511)
« Reply #504 on: 23.11.2018, 07:16:54 »
Ех,надявах се да му сложат поне червени дръжки като на 506, а не възможно най-basic дръжките-жълти. Трамкар всичко правят през пръсти.
 Малко оффтопик, но отвътре 506 изглежда доста прилично и вози доста тихо. Кога за последно е минавал ремонт?


メルセデスーべンツO345 G/S/ コネクト


イカルス―ガンツ280.92T

Offline vaz2106

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 390
    • View Profile
    • Email
Re: T8К-503 (503-511)
« Reply #505 on: 23.11.2018, 09:15:07 »
Никога, от както е създаден.

Offline spicy_e

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1771
    • View Profile
    • Email
Re: T8К-503 (503-511)
« Reply #506 on: 27.11.2018, 11:39:20 »
503 на проби до Славия.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9904
  • Инициатива Защото транспортът е страст
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: T8К-503 (503-511)
« Reply #507 on: 27.11.2018, 11:43:24 »
Оставам с впечатление, че явно са го обновили доста сериозно щом близо месец не могат да го пуснат на линия.
SOFIATRANSPORT транспортна база данни - Любителски страници и информация за обществения транспорт в София
Все още не сме професионалисти, но големите неща започват с една малка крачка

Offline vaz2106

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 390
    • View Profile
    • Email
Re: T8К-503 (503-511)
« Reply #508 on: 27.11.2018, 21:52:13 »
Толкова сериозно, че на нищо не прилича нито от вън, нито от вътре, ще се загледате и ще го видите. За съжаление завода вече преключи, до сега поне бояджия имаше. Три пъти го връщаха и сега пак има проблеми, ще видим какво ще стане утре. :angry:

Offline 701

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2908
    • View Profile
Re: T8К-503 (503-511)
« Reply #509 on: 27.11.2018, 23:35:32 »
Много инженерна мисъл е протекла тук:
lo chupen todos a los que no les guste 701

Online Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12343
    • View Profile
    • Email
Re: T8К-503 (503-511)
« Reply #510 on: 28.11.2018, 00:26:36 »
Хубаво че ги ремонтират, ама не мога да разбера защо в 21-ви век ги оставят с допотопния контролер и контакторно управление? Не може ли при ремонта да се правят с тиристорно като чешките, или поне като  тези от Швейцария да се карат с джойстик да е по-удобно? Също може да пробват да изработят някакви по-добре уплътнени врати, като тези на Инеконите. Не е толкова сложно, една рамка от винкели и лепено стъкло или стъклопакет.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9904
  • Инициатива Защото транспортът е страст
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: T8К-503 (503-511)
« Reply #511 on: 28.11.2018, 09:13:01 »
Не може, защото в „Трамкар“ не им стига ума до такива „напредничави“ технологии. Не, не материалната база, тя зависи от наличието на разсъдък, а проблемът е в него. А това колко време ремонт стои зад 503 не знам дали има смисъл да го коментирам.
SOFIATRANSPORT транспортна база данни - Любителски страници и информация за обществения транспорт в София
Все още не сме професионалисти, но големите неща започват с една малка крачка

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7871
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: T8К-503 (503-511)
« Reply #512 on: 28.11.2018, 09:38:56 »
Всичко е пари. Не може ей така да сменяваш управление. За тези кошници ежегодното боядисване е достатъчно.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4684
    • View Profile
Re: T8К-503 (503-511)
« Reply #513 on: 28.11.2018, 11:09:29 »
Имам съмнения доколко е оправдано да се прави модернизация на тези таралясници - пълноценна такава със смяна на управлението, задвижването, вратите, монтаж на хидравлични гасители на колебанията и т.н. няма да е много по-евтина от нов трамвай. :rolleyes:

Offline Metan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1671
    • View Profile
Re: T8К-503 (503-511)
« Reply #514 on: 28.11.2018, 20:41:59 »
Досега не съм попадал на български трамвай, на който вратите да са с нормална ширина и да може човек със сравнително нормално телосложение да слезе и качи без да се издере в някое стърчащо винтче по крилото на вратата или да се обърше във крилото (изключая вратата за колички, която е без лост по средата). Това е много голям недостатък на българското трамваестроене, май чак при Инеконите проблемът е отстранен.

Offline vaz2106

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 390
    • View Profile
    • Email
Re: T8К-503 (503-511)
« Reply #515 on: 28.11.2018, 21:55:37 »
А за толкова много време изглежда много претупан. А между другото вече от доста места тече ръжда.