Author Topic: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)  (Read 304997 times)

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Re: 4104 в локомотивно депо
« Reply #40 on: 31.10.2008, 16:28:01 »
Защото са правени за нормална експлоатация - нормално напрежение в контактната мрежа и нормална поддръжка, не се изпълнява нито 1 от условията. Въпреки това пак са с класи над БГ трошките.

Offline Ilian

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1023
    • View Profile
    • Сервиз за лаптопи
Re: 4104 в локомотивно депо
« Reply #41 on: 31.10.2008, 17:01:06 »
А и не са първа младост. Чукнаха ли вече 20 годинки?

Online tauri

  • Превозвач
  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2190
    • View Profile
Re: 4104 в локомотивно депо
« Reply #42 on: 31.10.2008, 17:32:56 »
Мисля че само 4106 чукна 20, преставен е на Пловдивският панаир през 1988. Догодина със сигурност всичките.
The Grand Tour

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Re: 4104 в локомотивно депо
« Reply #43 on: 31.10.2008, 19:47:13 »
4106 e произведен 1989 г. както и всички останали. Няма как да е бил 1988 на панаира.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Online tauri

  • Превозвач
  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2190
    • View Profile
Re: 4104 в локомотивно депо
« Reply #44 on: 31.10.2008, 23:11:41 »
Абсолютно съм сигурен че беше представен на Панаира, защото с него ме прилъгаха да се кача в ЗАЗ-а. Ако си спомняш 4106 беше единственият жълт от първата доставка. И имаше особеност в вентилацията.
The Grand Tour

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Re: 4104 в локомотивно депо
« Reply #45 on: 01.11.2008, 00:28:48 »
Вентилацията на кое.
Не знам на панаира дали е бил точно 4106 или някой друг т.к. там едва ли е бил с номера.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Online tauri

  • Превозвач
  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2190
    • View Profile
Re: 4104 в локомотивно депо
« Reply #46 on: 01.11.2008, 00:54:23 »
В отворите за вентилация на ТД.  Бяха покрити с мрежа.
The Grand Tour

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6443
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Re: 4104 в локомотивно депо
« Reply #47 on: 01.11.2008, 09:35:33 »
Защото са правени за нормална експлоатация - нормално напрежение в контактната мрежа и нормална поддръжка, не се изпълнява нито 1 от условията. Въпреки това пак са с класи над БГ трошките.
Е да, с особено 40хх-ковчезите няма сравнение. В това число и 4027.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Re: Дюваг
« Reply #48 on: 29.01.2009, 18:08:52 »

Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #49 on: 10.03.2009, 19:09:22 »
Искам официално да изразя отвращението си от ремонта на салона на 4108. По-нескопосно, долнокачествено и отвратително обезобразяване на салон на трамвай от тази серия в красноселската работилница не беше извършвано досега. Смърт на Трамкар!
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: T6B5
« Reply #50 on: 11.03.2009, 00:04:44 »
4105 има нови стопове, като новите при тролеите

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9842
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #51 on: 11.03.2009, 09:57:13 »
4104 също има нови стопове , оригинални от ЧКД (шкода )

Online tauri

  • Превозвач
  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2190
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #52 on: 11.03.2009, 10:10:26 »
Repcho да не си се объркал с 4107? И той има нови стопове като описания от теб вид. Който го е измислил е много смотан защото в тъмното не очертават реалният габарит на трамвая. Не че е болка за умиране, но все пак би трябвало да се спазват някои конструктивни принципи.
The Grand Tour

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #53 on: 11.03.2009, 11:01:41 »
Половината трамваи имат нови стопове - много са яки, ама нещо не им отиват на тези трамваи.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6443
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Re: T6B5
« Reply #54 on: 11.03.2009, 18:06:42 »
А 4114 е със стопове от Застава :fan:

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6443
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Re: T6B5
« Reply #55 on: 21.04.2009, 20:26:06 »
От ОР се е върнал 4124, абсолютно прилича на 4121 отвън, мисля, че е доста постегнат, но не съм се возил още. Тъй като беше сам, предполагам, че 4106 е заминал на свой ред.

Offline Petruccy

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 142
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #56 on: 13.05.2009, 16:46:57 »
Колко от сега движещите се трамваи Т6В5 са били навремето червени? Виждал съм снимка единствено на 4105, но май бяха доста повече.
СМЪРТ ЗА ЧАЛГАТА!!!

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: T6B5
« Reply #57 on: 13.05.2009, 16:52:42 »
червени бяха само 4101, 4102, 4103, 4104, 4105, 4107
всички останали бяха жълти, като нямаха тази оранжева лента между бялото и жълтото
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6443
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Re: T6B5
« Reply #58 on: 13.05.2009, 19:11:20 »
...като 4101+4103 и 4102+4104 бяха сцепени. Кога са пребоядисани обаче не си спомням. Вероятно около 2004-2005 година.

Снимка на 4102 ;)

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #59 on: 13.05.2009, 20:09:51 »
Любопитно че в червената си боя изкараха около 12 години, докато трамкарската почва да се лющи на втората.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите