Author Topic: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)  (Read 129227 times)

Offline bagercho

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2421
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« Reply #940 on: 23.01.2020, 21:14:18 »
4135 май си заминава след днешния инцидент? Задната му част вероятно трябва изцяло наново да се изгради, а до сега трамвай с толкова тежки поражения май не е възстановяван  :/

Offline tsetsi81

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 360
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« Reply #941 on: 23.01.2020, 21:17:31 »
4116 беше доста по-сплескан и то отпред когато катастрофира преди години.Сега е на линия,макар и като втори вагон.

Online tauri

  • Превозвач
  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1477
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« Reply #942 on: 23.01.2020, 21:53:12 »
Може от двата да напавят един пендел. :devil:
The Grand Tour

Online The Freshmaker

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3319
  • TM 303
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« Reply #943 on: 23.01.2020, 22:08:36 »
Може от двата да напавят един пендел. :devil:

С което ако така продължаваме проблемът с подвижния състав по ТМ23 може да бъде решен бързо и евтино!  :D
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на геноцид към населението на София.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6975
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« Reply #944 on: 24.01.2020, 01:59:42 »
4103 е бил още по-зле след катастрофата с Икаруса на няколко десетки метра от днешния инцидент, така че е въпрос на желание, пари и възможности всички засегнати в днешния неприятен инцидент мотриси да бъдат върнати в работа.

Offline Ilian

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 664
    • View Profile
    • Сервиз за лаптопи
Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« Reply #945 on: 24.01.2020, 09:58:26 »
Може от двата да напавят един пендел. :devil:
С две задници.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13072
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« Reply #946 on: 24.01.2020, 10:11:47 »
Конструкия от профили е това все пак. Взимат се размерите, купуват се същите профили, изрязват се изкривените,  и се прави същата конструкция от профили. После ламарини, боя стъкла и те така. Е няма да стане от днес за утре разбира се.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Online tauri

  • Превозвач
  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1477
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« Reply #947 on: 24.01.2020, 10:22:02 »
Ей Иво това че помагаш за Чавдара не значи, че си усвоил всичко. Не се изказвай така лаишки по темата. Профилите на тези трамваи са от специална стомана сгъвани на специална машина. Изчислени са да носят доста голямо натоварване. Могат да се изправят в зависимост от корозията. По рамата има отлаяти елементи, които сигурно и в Чехия вече ги няма. Изключително скъпи са. Доколкото виждам носещата вертикална греда на 4135 трябва да се поръча нова.
The Grand Tour

Online V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5472
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« Reply #948 on: 24.01.2020, 13:01:05 »
Все пак възстановиха 4103 и 4116, в Рига се движат още T6B5 макар и с модернизирано електрооборудване, в Чехия се движат още конструктивно сходните T6A5 и KT8D5 и не би трябвало да е толкова трудно и скъпо да се изработят нужните профили. :rolleyes:
« Last Edit: 24.01.2020, 13:05:18 by V.Peichev »

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13072
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« Reply #949 on: 24.01.2020, 13:06:30 »
Както беше споменато, въпроса е кой ще ти ги огъне тези профили и да са с необходимата якост. Иначе ясно че стандартни профили с такова сечение ще намериш.

Посочените други 2 в България ли са възстановявани?
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Online V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5472
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« Reply #950 on: 24.01.2020, 13:07:16 »
Да.  :)

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18371
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« Reply #951 on: 24.01.2020, 15:09:55 »
Обаче вижте, че след големия удар електронната табела на 4117 не е помръднала. Днес си говорих с ватмани, които са коментирали, че ако е бил старият табелник, 100% е щял да падне върху ватманката.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8683
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« Reply #952 on: 24.01.2020, 16:18:19 »
И задното стъкло на 822 остана здраво , след като 932 го удари на Щросмайер . Страничните стъкла обаче бяха счупени до 3-та врата.

Offline Pepino1990

  • Писател
  • **
  • Posts: 42
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« Reply #953 on: 24.01.2020, 17:32:13 »
Логично е след кошмарния инцидент мотрисите да отидат за брак

Online V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5472
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« Reply #954 on: 24.01.2020, 17:49:20 »
Не е логично - виновна е човешка небрежност независима от подвижния състав, 4103 и 4116 с  не по-малки поражения бяха успешно възстановени. :rolleyes:

Offline TRIZUBECA

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 158
  • пендел
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« Reply #955 on: 24.01.2020, 18:09:24 »
Логично е след кошмарния инцидент мотрисите да отидат за брак
Тука не съм съгласен с теб. Пораженията са големи, но с труд ще могат да се оправят. Инцидентът не беше лек но след всеки такъв не може да се бракуват наляво, надясно, подвижните средства - и после да се чудим защо нямаме трамваи :neznam:
Като човек си знае к'во му е, само аз си знам к'во ми е

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8683
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« Reply #956 on: 24.01.2020, 18:33:14 »
Само Инекон-ите и Песа-та не са навъртели километри за брак .  Всичко друго е за под ножа.

Offline davidcho10

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1020
  • "дай ми минута за цигара, продай ми огъня от бара"
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« Reply #957 on: 24.01.2020, 18:59:46 »
Логично е след кошмарния инцидент мотрисите да отидат за брак
Тука не съм съгласен с теб. Пораженията са големи, но с труд ще могат да се оправят. Инцидентът не беше лек но след всеки такъв не може да се бракуват наляво, надясно, подвижните средства - и после да се чудим защо нямаме трамваи :neznam:
Ние трамваи имаме повече от бройката, която ни трябва, трасета и хора нямаме, трамваите са най - лесни, както се вижда. С или без 2 Татри, все тая.
✯373✯2707✯311✯
✯1767✯2914✯701✯
26.05.14 - София 100
18.01.19 - MB o305(G)
09.06.19 - MB o302T

Offline katilski

  • Писател
  • **
  • Posts: 30
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« Reply #958 on: 24.01.2020, 23:44:36 »
Логично е след кошмарния инцидент мотрисите да отидат за брак
Тука не съм съгласен с теб. Пораженията са големи, но с труд ще могат да се оправят. Инцидентът не беше лек но след всеки такъв не може да се бракуват наляво, надясно, подвижните средства - и после да се чудим защо нямаме трамваи :neznam:
Ето ти адрес на който можеш да положиш труда си: гр.София,бул.Цар Борис 3 ,126А.Можеш да получиш ниско заплащане,изисквания за високо качество и най-вече никакво уважение за труда ти.

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6524
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« Reply #959 on: 25.01.2020, 11:57:49 »
Логично е след кошмарния инцидент мотрисите да отидат за брак
Поредния "фен" на градския транспорт, който при първа възможност реже и бракува всичко налично...