Author Topic: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)  (Read 118252 times)

Offline CNN

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1011
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« Reply #400 on: 07.10.2014, 11:35:14 »
По Екзарх Йосиф, Дондуков и Кракра шумът е определено по-голям отколкото по особените участъци. Трасето в Дружба позволява скорост около 70km/h, която е недостижима в останалата част от маршрута след поставения светофар до МОЛ Сердика.  :) Баластът на трасето в Дружба изглежда в добро състоние, няма кал, трева и т.н. за разлика от примерно Цар Борис III а и се подбива всяка година от ЖП машина.  :)
Да бе да няма кал и трева ходи и се увери първо и тогава пиши. И точно по Кракра и Екзарх Йосиф трасето е сравнително добре и  не е толкова шумно.

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8535
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« Reply #401 on: 07.10.2014, 13:43:26 »
Да , то не е ехо а си е направо стържене по трасето в Дружба . Важното е , че спирачките са нормално затворени.

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4764
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« Reply #402 on: 07.10.2014, 14:00:26 »
Важното е клавиатурите да се чешат. 701 знае най-добре как стои положението с 4ти парк и нормалнорелсовите трасета.
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline Fantomas

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2805
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« Reply #403 on: 07.10.2014, 20:41:16 »
На много места по нормалнорелсовите трасета съм забелязал вълнообразно износване на релсите и то в прави участъци, нещо което не мога да си обясня как се е получило. А точно това вълнообразно износване е една от причините за шумно и дразнещо преминаване на какъвто и да било трамвай през такъв участък. Има го и на места, където пътя е сравнително добър (Пиротска например) и там където е лош - Дондуков.

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4764
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« Reply #404 on: 07.10.2014, 20:57:43 »
И не само - на места, където минават чешки трамваи се получава такова износване. По Ботев има наченки на такова износване, от Петте кьошета до Македония е направо зле в това отношение. Обяснявам си го с твърдото водене на буксите на талигите.
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5220
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« Reply #405 on: 08.10.2014, 10:00:48 »
Проблемът е, че в София няма машина за шлайфане на релсите, която да премахва вълнообразното износване. БГ таралясниците също допринасят за износването с боксуванията си при мокри или заснежени релси. :rolleyes:

Offline 701

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2956
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« Reply #406 on: 08.10.2014, 10:35:20 »
БГ таралясниците също допринасят за износването с боксуванията си при мокри или заснежени релси. :rolleyes:
На хлъзгава линия всички модели трамваи буксуват, като, разбира се, си зависи до голяма степен от задкормилното устройство.
lo chupen todos a los que no les guste 701

Offline btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2573
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« Reply #407 on: 04.12.2014, 23:10:08 »
От скоро често пътувам с Т6Б5 и ми направи впечатление, че са добре поддържани в сравнение с Т6А2 и доста по-тихи. Бих казал, че всички вагони на Искър са добре поддържани.
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4764
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« Reply #408 on: 04.12.2014, 23:13:04 »
Не бих могъл да кажа същото, както и още хора от форума ;)
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2573
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« Reply #409 on: 04.12.2014, 23:16:25 »
Не бих могъл да кажа същото, както и още хора от форума ;)

В сравнение с 3010, на който трета врата се отваря в криви и няма място откъдето да не трака, мисля че тези вагони за момента са по-добри.....много по-добри.
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8535
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« Reply #410 on: 05.12.2014, 08:48:22 »
Щом за теб вратите са критерий...

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4764
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« Reply #411 on: 05.12.2014, 08:49:22 »
Само факта, че повредена мотриса се оставя да кисне 1-2 седмици на плаца, и се очаква за това време да се оправи от само себе си трябва да говори доста повече. Няма състав в Искър, който да е изправен. Масово са с разкачени спирачки, изключени групи  и куп проблеми от този род. Казват, че състав в Искър не иска да вдигне повече от 300А, докато отделно мотрисите си достигали максималните 600.  ;)
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5220
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« Reply #412 on: 05.12.2014, 13:45:03 »
Все пак механиката на T6B5 е определено в по-добро състояние от тази на T6A2 проблемите са основно в електрониката, която е същата като на T6A2. T6A2 не се разпознават коректно един друг в СМЕ, при T6B5 проблемите са само при високите тягови и спирачни позиции. И T6A2 и T6B5 имат нужда от доставка на качествени компоненти за електрониката или от нейната замяна с по-модерна от типа на TV Progress. :rolleyes:

Offline btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2573
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« Reply #413 on: 05.12.2014, 17:21:53 »
Казват, че състав в Искър не иска да вдигне повече от 300А, докато отделно мотрисите си достигали максималните 600.  ;)
Не съм забелязал такова нещо, поне не и на съставите в които съм се возил, а се возя винаги в задния вагон най-отпред.
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4

Offline kristian40t097

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 932
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« Reply #414 on: 05.12.2014, 17:26:28 »
Аз категорично съм на мнение, че Т6В5 са по-добри!!! Без да разбирам от техника, смятам че самия факт че СИЛНО клатане се усеща само по участъците от трасето в наистина окаяно състояние и то поради високата скорост с която се движат трамваите по линия 20, което не знам на какво се дължи дори и в общите участъци с 22 и 23, където разписанието е сходно, имам чувството, че съответните 2 линии се движат много по-бавно.
За трамвайния транспорт!!!!!

Online bagercho

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2267
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« Reply #415 on: 05.12.2014, 17:46:21 »
Дължи се на това, че са по-стабилни заради по-широкото междурелсие и кош. На нищо повече.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5220
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« Reply #416 on: 05.12.2014, 17:48:41 »
И аз съм пътувал няколко пъти най-отпред в задния вагон последния път миналата събота и съм виждал, как амперметърът редовно стига до 600А в тягов и спирачен режим на обособения участък в Дружба както и на Ситняково, като един път при пресичане на пешеходец камикадзе на червено мина отвъд 800А.  :rolleyes:
« Last Edit: 05.12.2014, 17:55:39 by V.Peichev »

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8535
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« Reply #417 on: 05.12.2014, 21:20:57 »
Всички трамваи се клатят по разбитите трасета и се движат перфектно , без заклащане по хубав релсов път.

Offline Mitety Wee

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 860
  • Най-добрият - 2041 :)
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« Reply #418 on: 29.12.2014, 15:28:32 »
4130 е пребоядисан.
Тм. депо Красна поляна
тм. мотрис № 2041
тм. линия 10

Offline Mitety Wee

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 860
  • Най-добрият - 2041 :)
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« Reply #419 on: 08.01.2015, 20:36:29 »
4131+4133 отново заедно.
Тм. депо Красна поляна
тм. мотрис № 2041
тм. линия 10