Имай предвид, че 4136 е последният върнал се от основен ремонт от модела на 11-ти септември.
Аз като цяло знам кой кога е минал основен ремонт и когато имам път с 20 си избирам, а и рядко ползвам 20 по средата на маршрута, когато първия трамвай в състава винаги е по-пълен от втория и мога да си избирам без особен проблем да се кача в по-скоро ремонтирания, но тези с ремонти от 2016 г. насам са в приличен вид. Точно в тези, които не са минавали основни ремонти най-отдавна не съм стъпвал от много време като 4115, 4112, 4118, 4122, 4132, 4131, 4133 и 4135. Също казвали са ми, че някои от ремонтите от 2015 г. също не са особено добре като 4132 и 4113.
Ако гледаме към годината на връщането на трамваите от основните им ремонти ще се получи следният списък:
4106(2016 г.)+4124(2015 г.);
4108(2016 г.)+4110(2017 г.);
4113(2015 г.)+4115(2012 г.);
4114(2018 г.)+4112(2014 г.);
4118(2014 г.)+4116(2019 г.);
4120(2018 г.)+4122(2014 г.);
4121(2016 г.)+4123(2017 г.);
4125(2015 г.)+4127(2016 г.);
4128+4126(2018 г.);
4129(2015 г.)+4109(2016 г.);
4130(2016 г.)+4132(първите дни на 2015 г.);
4131+4133(2014 г.);
4134(2015 г.)+4136(2019 г.);
4137(2019 г.)+4135(2012 г.).
А от единичните:
4101 - 2017 г.;
4102 - 2014 г.;
4103 - 2015 г.;
4104 - 2016 г.;
4105 - 2018 г.;
4107 - 2018 г.(първите дни);
4111 - 2013 г.
4119 в момента е сам, но по някаква причина излиза много рядко. Той е от 2013 г., а „другарчето“ му 4117 е в „Трамкар“ в момента.