Актуална информация за състоянието на модела:
4101 продължава да се движи както и по време на ремонта без промени;
4102 продължава да се движи както и по време на ремонта без промени;
4103 продължава да се движи както и по време на ремонта без промени;
4104 продължава да се движи както и по време на ремонта без промени;
4106+4124 отново на линия, след като не се движеше по време на ремонта, без промени;
4107 продължава да се движи както и по време на ремонта без промени;
4108+4110 отново на линия, след като не се движеше по време на ремонта, 4108 пребоядисан и оборудван с електронни табели от бракуван автобус ВМС;
4111 отново на линия след края на ремонта, без промени;
4113 продължава да се движи както и по време на ремонта без промени;
4114+4112 - 4114 възстановен в състава 4114+4112, след като 4112 не се движеше по време на ремонта, а самият 4112 е пребоядисан;
4115 все още не е на линия след основния ремонт;
4117 все още не е на линия след катастрофата от 23-ти януари;
4118+4116 отново на линия, след като не се движеше по време на ремонта, без промени;
4119+4105 съставът възстановен на линия във вида си преди да започне ремонта;
4120+4122 отново в титулярния си състав, след като 4120 се движеше сам по време на ремонта, а 4122 беше спрян, без други промени;
4121+4123 отново на линия, след като не се движеше по време на ремонта, без промени;
4125+4127 отново на линия, след като не се движеше по време на ремонта и двата трамвая са пребоядисани;
4128+4126 отново на линия, след като не се движеше по време на ремонта, 4128 с монтирани електронни табели от бракуван автобус ВМС;
4129+4109 отново на линия, след като не се движеше по време на ремонта, 4129 с монтирани електронни табели от бракуван автобус ВМС;
4130+4132 не се появява на линия в първия ден след пуска на ремонтираното трасе 28-ми септември, но се предполага, че е в движение и се очаква потвърждение за промени;
4131 все още е на основен ремонт;
4133 продължава да се движи както и по време на ремонта без промени;
4134 продължава да се движи както и по време на ремонта без промени, съставът 4134+4136 не е възстановен;
4135 на основен ремонт;
4136 продължава да е сам, но не е ясно движи ли се и ще се движи ли в този вид, тъй като по време на ремонта се ползваше за ватманска стая в обръщалото на „Гео Милев“ и не е излизал на линия;
4137 продължава да се движи както и по време на ремонта без промени.
Следете информацията в развитие в Sofiatransport:
http://sofiatransport.atwebpages.com/Sofiatransport%20DB%20actual%20vehicles.html#%C4%8CKD%20T6B5