Author Topic: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)  (Read 118814 times)

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 8596
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: T6B5
« Reply #60 on: 13.05.2009, 20:19:28 »
аз междудругото имам въпрос за 4103. когато удължиха 20-ката до метростанция 6 4101 вървеше сам а 4103 го нямаше, след като почнаха с ремонтите се появи и 4103 като лампите в салона бяха като на т6м 900м и седалките бяха доста неудобни като че ли нямаха дунапрен в тях. Та въпрса ми е да не би 4103 да е бил спрян за едно дълго време и като са почнали с ремонтите да са го съживили?

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6222
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Re: T6B5
« Reply #61 on: 13.05.2009, 20:22:00 »
4103 се беше врязал в автобус по едно време, но не знам кога точно... Имало е и жертви при катастрофата.

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12256
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #62 on: 07.07.2009, 00:18:24 »
Каква е причината 4114 да друса така неприятно?
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8542
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #63 on: 07.07.2009, 14:43:31 »
Как точно друса?

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12256
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #64 on: 08.07.2009, 00:33:02 »
Как точно друса?
Ами нагоре-надолу, все едно колелата му са четвъртити :rolleyes:
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6222
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Re: T6B5
« Reply #65 on: 08.07.2009, 10:42:59 »
Как точно друса?
Ами нагоре-надолу, все едно колелата му са четвъртити :rolleyes:
Според мен му трябва хубав шлайф, по едно време преди година 4102 правеше същото, а сега вече не. Проблема може да е и в окачването (ресорите).

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3818
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: T6B5
« Reply #66 on: 08.07.2009, 20:24:25 »
Как точно друса?
Ами нагоре-надолу, все едно колелата му са четвъртити :rolleyes:
Точно за шлайфане си е.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8542
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #67 on: 08.07.2009, 21:06:53 »
4102 подскачаше така след смяна на колоосите . Пияндурите в Трамкар гнабиват накриво бандажите и оттам идва цялата беда .
Веднъж 502 беше пратен на шлайф .Като се върна имаше бележка от шлайфиста , че колооста се криви повече от 50 мм и не може да се шлайфа.И благодарение на алкохола процедурата по демонтаж и монтаж на колоос се повтаря - два пъти едно и също.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6949
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #68 on: 09.07.2009, 20:00:08 »
4116 е със същото друсане.

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3818
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: T6B5
« Reply #69 on: 09.07.2009, 21:37:18 »
 Това не поврежда ли релсовия път? И колко време отнема доакто някой се сети да го оправи?
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8542
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #70 on: 09.07.2009, 21:44:29 »
При по-висока скорост в кривите страничното биене се оправя за няколко месеца . Подскачането нагоре-надолу се оправя само със нова колоос и евентуално шлайф.
Това в трамвайните депа не се счита за дефект , освен ако отклонението не е голямо .За Трамкар няма да коментирам - там всичко е нормално и в границите на доустимото.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6949
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #71 on: 07.10.2009, 17:06:29 »
4106 е вързан с 36, а 34 върви сам.

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8542
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #72 on: 08.10.2009, 17:47:21 »
В случаяса използвали външният вид на двата вагона .

Offline Vladimircho

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 191
  • И дълъг да е един трамвай, винаги ще се напълни
    • View Profile
    • Email
Re: T6B5
« Reply #73 on: 13.10.2009, 00:39:22 »
Преди малко 719 дърпаше един Т6В5 на мисля че беше 4123, защото бях в такси и идвам от празненство и съм скапан. Лъснат, лачен на тележки за 1009 см междурелсие караха го май от Трамкар към депото в Красна Поляна Придружаваха ги аварийна и един мобилен кран. :bb:

Offline Tatra

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3622
    • ICQ Messenger - 229817817
    • View Profile
    • Email
Re: T6B5
« Reply #74 on: 13.10.2009, 01:01:39 »
Преди малко 719 дърпаше един Т6В5 на мисля че беше 4123, защото бях в такси и идвам от празненство и съм скапан. Лъснат, лачен на тележки за 1009 см междурелсие караха го май от Трамкар към депото в Красна Поляна Придружаваха ги аварийна и един мобилен кран. :bb:
Да, днес в Трамкар бяха изкарали един 41** на количики, но ми се струва странно 719 да е бил - да не е бил 88?
ТРАМВАЙНО ДЕПО "БАНИШОРА"
Трамвайна мотриса инв. ном.: 936
линия номер: 6

Offline Vladimircho

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 191
  • И дълъг да е един трамвай, винаги ще се напълни
    • View Profile
    • Email
Re: T6B5
« Reply #75 on: 13.10.2009, 01:23:28 »
Преди малко 719 дърпаше един Т6В5 на мисля че беше 4123, защото бях в такси и идвам от празненство и съм скапан. Лъснат, лачен на тележки за 1009 см междурелсие караха го май от Трамкар към депото в Красна Поляна Придружаваха ги аварийна и един мобилен кран. :bb:
Да, днес в Трамкар бяха изкарали един 41** на количики, но ми се струва странно 719 да е бил - да не е бил 88?
Не беше оранжев двусекционен. Вътре осветлението беше пуснато.А зад ватманската кабина стояха неколко работници.И се таралянкаха доста бавно трамваите.А този 88 никога не съм го виждал извън двора на Трамкар да джитка.

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7103
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Re: T6B5
« Reply #76 on: 13.10.2009, 02:49:01 »
МИ той 88 си е частен, Електрото не дават да им търка релсите безплатно :P

Offline emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4734
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #77 on: 13.10.2009, 08:14:08 »
Преди малко 719 дърпаше един Т6В5 на мисля че беше 4123, защото бях в такси и идвам от празненство и съм скапан. Лъснат, лачен на тележки за 1009 см междурелсие караха го май от Трамкар към депото в Красна Поляна Придружаваха ги аварийна и един мобилен кран. :bb:
Да, днес в Трамкар бяха изкарали един 41** на количики, но ми се струва странно 719 да е бил - да не е бил 88?
Не беше оранжев двусекционен. Вътре осветлението беше пуснато.А зад ватманската кабина стояха неколко работници.И се таралянкаха доста бавно трамваите.А този 88 никога не съм го виждал извън двора на Трамкар да джитка.

Момчета, това е сложна, но вече рутинна операция, прави се поне 10 пъти годишно - когато Т6В5 се транспортират от/за основен ремонт.
Операцията се извършва от дежурния екип на Аварийната служба на Столичния електротранспорт със съдействието на дежурните аварийни екипи по инфраструктурата на "Трансенерго и РП"
Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.

Offline tm0

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3457
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #78 on: 27.02.2010, 04:02:05 »
4133 при минимална скорост на движение се "суче" наляво-надясно и вътре няма ламарина, която да не вибрира ужасно силно, сякаш преодолява някакво съпротивление. На високоскоростните участъци не знам как е положението. В момента е втора мотриса в двойката 4131/4133 по трамвайна линия 20.
████████████████████████ Епилог     Дайте своя глас на изборите против неправдите или изразете подкрепата си за добре свършена работа. Гражданите, които не гласуват - не оставяйте другите да решават вместо вас!

Offline bdz43r

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2894
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: T6B5
« Reply #79 on: 27.02.2010, 08:03:51 »
Момчета, това е сложна, но вече рутинна операция, прави се поне 10 пъти годишно - когато Т6В5 се транспортират от/за основен ремонт.
Направете някоя снимка за тези, които не са го виждали и не знаят кога точно да се замотат посред нощ на правилното място.